main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

YEEEEHAAAAA!!!!!!

Discussion in 'Archive: Denmark' started by TK-254, Nov 2, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Jeg er lige vågnet efter en god tur i byen. Så hænger der en seddel på dørkammen fra min bror. Det der står på sedlen ryster mig: KAN det virkelig være sandt??

    Jeg går ind på hans værelse, og det ER sandt!!! Et stk AOTC DVD ligger på sengen!

    Jeg fatter ikke hvorfor, men jeg har lige snakket med ham og han siger, at det kan lade sig gøre at købe den i Hi-Fi klubben.

    Nu ved jeg godt hvad jeg skal have dagen til at gå med ;)

    TK-254
     
  2. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Damn! Du er sørme heldig! Er det en Region 1 eller 2?

    Vi skal have en fyldestgørende anmeldelse senere :)
     
  3. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Det er region 1.
    Filmen er jo som vi kender den. Dog syntes jeg, at der er lavet lidt om på lydniveauerne hist og her, f.eks. med Jangos seismiske bomber. De mangler den helt høje tone :(

    Der er to rigtig gode og lange dokumentar film, som mest fortæller om de computerskabte personer og miljøer.
    Og så slutter den ene af dem med nogle vildt sjove klip...glæd jer :)

    De otte slettede scener kan man faktisk godt forstå er blevet slettet. De er ikke specielt spændende og det er ikke meget mere man får fortalt, men det er jo altid sjovt at se sådan noget. Man ser hvordan Obi Wan flyver ud fra Coruscant i sin Jedi-starfighter...det ser rigtig fedt ud.
    Jeg havde dog håbet på, at scenen hvor der bliver fortalt om "The lost twenty" og Dooku var med, men det er den ikke :(
    Det er også lidt synd at man kan se at der ikke er gjort så meget ud af computergrafikken i de otte scener.

    Men hvor er det fedt at kunne smække den på når man har lyst! Jeg glæder mig bare til at have tid til at se den med GL's (og de aandres) kommentarer.
     
  4. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Wow, tak for det. Jeg er begyndt at blive helt misundelig. Jeg tror jeg skal et smut forbi Hi-fi klubben imorgen!

    Jeg havde læst om hvilke deleted scenes der ville være på, men jeg kan forstå at de godt kan undværes. Det er måske heller ikke så dårligt, så har man ikke en følelse af de egentlig burde være med i selve filmen.

    Dokumentaren på TPM dvd'en var rigtig god, så jeg glæder mig til den på eps.2

    Jeg er lidt skuffet hvis de har nedtonet Jango's seismiske bomber for de havde den fedeste lydeffekt længe.

    Men tak for anmeldelsen!
     
  5. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    læste om det på forummet på www.gamereactor.net og troede ikke helt på den, men ska da klart et smut forbi hifi klubben ;)
     
Thread Status:
Not open for further replies.