main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Yodaaaaaaaaaa

Discussion in 'Archive: BeNeLux' started by CLONE_COMMANDER, Jun 24, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. CLONE_COMMANDER

    CLONE_COMMANDER Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 23, 2001
    Hoe sterk is Yoda? Wat is zn midi-chloriaan gehalte?
    Ik weet ut nie:p
     
  2. CLONE_COMMANDER

    CLONE_COMMANDER Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 23, 2001
    Ik ook niet :cool:
     
  3. flyingseal

    flyingseal Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 20, 2002
    Kom op he, dit is geen DBZ of pokemon ofzo waar alle gehaltes worden bijgehouden ;) :D...maar volgens sommige bronnen ligt het midi-chlorian gehalte rond de 17,000-18,000 maar dat moet je niet echt serieus nemen...
     
  4. masterodhran

    masterodhran Jedi Youngling

    Registered:
    Jul 8, 2002
    Volgens mij en ik heb het alleen gehoort heeft flyingdutchman gelijk. Het is volgens mij 17,850 om precies te zijn.
     
  5. masterodhran

    masterodhran Jedi Youngling

    Registered:
    Jul 8, 2002
    sorry ik bedoel flyingseal
     
  6. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Hoe weet je dat eigenlijk?
     
  7. flyingseal

    flyingseal Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 20, 2002
    Ja er staat zo'n midi-chlorian gehalte lijst op supershadow.com...ik weet niet waar hun dat verdaan hebben. misschien uit de boeken ofzo :p maar supershadow.com heeft ook een reputatie dat het vaak dingen zelf verzint dus daarom zei ik ook in mijn vorige post: maar dat moet je niet echt serieus nemen...
     
  8. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Hoe hoog zou eigenlijk het MC-gehalte zijn van de Keizer? Zou het hoger zijn dan van Darth Vader?
    Het zou wel logisch zijn, de keizer is tenslotte Vaders "master".
     
  9. flyingseal

    flyingseal Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 20, 2002
    Nee Anakin is het hoogste maar niet meer naardat die in lavapit viel.
    En The Emperor met Kyber crystal is wel weer sterker dan Vader, wat dat ook mag zijn [face_laugh]
    Je kunt hier wel die vage lijst zien :p...klopt niet echt veel van volgens mij.
     
  10. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Kyber krystal? Dat ruikt heel erg naar Expanded Universe, en het ruikt een beetje muf..
     
  11. flyingseal

    flyingseal Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 20, 2002
    Ja, ik ruik het ook :p...
     
  12. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Hoe kan Anakin trouwens Midi-Chlorians kwijtraken nadat hij in die Lavapit (wat moet ik me daar trouwens bij voorstellen?)is gevallen. Qui-Gon zei in TPM dat ze in je cellen leven. Dat is dan toch net zoiets als dat je je DNA kwijtraakt, wat ook niet kan.

    Trouwens Luke die zwakker is dan Darth Vader? Ook een beetje vreemd als je bedenkt dat de Keizer van Luke zijn nieuwe handlanger wou maken in de plaats van Darth Vader. Waarom zou hij een handlanger willen die zwakker is dan zijn vorige?
     
  13. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    O sorry je zei al dat er niet veel van die lijst klopte
     
  14. flyingseal

    flyingseal Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 20, 2002
    Ja inderdaad klopt gewoon niks van die lijst, ze hebben het gewoon allemaal zelf verzonnen denk ik :p...

    Nog nooit van de lavapit gehoord ???
    Al sinds ROTJ zijn er geruchten dat Vader in een lavapit is gevallen en daarom een life-support pak moet dragen. Hij zou een gevecht met Obi-wan krijgen in Episode III en daarbij raakt die gewond en valt die in de lavapit...dit is geen spoiler trouwens, iedereen weet het en verwacht het ook in episode III, ik dacht dat deze info zelfs op de officiele site heeft gestaan/staat.
    Maarja wie weet gebeurt er ook wel heel iets anders :p...
     
  15. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002

    Wel eens van gehoord, geloof ik maar nooit echt aandacht aan besteed.
    Maar ik doelde op het woord "lavapit", daar heb ik nooit van gehoord.

    Ik ben benieuwd hoe hij daar levend uitkomt, trouwens.
     
  16. flyingseal

    flyingseal Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 20, 2002
    Ja, nu begin ik zelf ook te twijvelen of lavapit wel een woord is [face_laugh]...

    En hij komt er levend uit omdat die "the chosen one" is denk ik ?[face_plain]...
     
  17. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002

    Tja daar valt niet op af te dingen...
     
  18. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Ik probeer trouwens die website van jou aan te klikken (even kijken wie er achter het Boba Fett icoontje zit), en de computer gaat flippen.

    Nasty.
     
  19. flyingseal

    flyingseal Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 20, 2002
    :eek:

    Ik denk dan dat jouw computer mijn prachtige intro van mijn site niet aankan :D
    Ik zal je wel een link geven zodat je de intro overslaat.

    Hiero...niet dat er al veel bijzonders opstaat :p maar dat komt nog wel...
     
  20. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Nu ben ik even gaan kijken (Groninger dus) en verrek nu zie ik je signature pas...
    Beetje laat, maar ja.
    Hoe krijg je die trouwens? Of kijk ik gewoon weer niet verder dan mijn neus lang is?
     
  21. flyingseal

    flyingseal Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 20, 2002
    Eh ja denk het :D
    Je moet naar "options" gaan (zit naast private messages bovenaan) en dan "Change Your User Details" aanklikken, hier kan je alles invullen dus ook naam en leeftijd en land enzo en dus ook signature...
     
  22. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Thanx.

    Uitleg signature: (voor je vragen gaat stellen) Ik ben diehard vegetarier en die gasten van Shelter zijn dat ook, en dit vond ik wel een leuke tekst die daarbij past.
     
  23. flyingseal

    flyingseal Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 20, 2002
    Nee, was niet van plan om vragen te gaan stellen hoor :D...
    Ok maar dan leg ik ook wel ff mijn signature uit :p
    O my God, I trust in thee: let me not be ashamed, let not mine enemies triumph over me. is niet omdat ik christelijk ben ofzo (veel mensen hier denken dat als ze mijn sig zien :p) maar het is een quote uit de film "Saving private Ryan"...
    En without no evil there could be no good, so it must be good to be evil some time is uit de South Park film :D en ik vond dat wel een goeie zin omdat het waar is als je erover nadenkt...en het klinkt ook nog mooi :D
     
  24. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Ja die eerste quote herkende ik ook nadat ik op je site was.
    Ik dacht dat die andere quote er ook bij hoorde ofzo. Ik SPR twee keer gezien, maar ik ken hem nou niet bepaald letterlijk uit mijn hoofd...
     
  25. flyingseal

    flyingseal Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 20, 2002
    Ja, Pvt. Jackson zegt het in de film en hem vind ik de beste character in de film, dus ken ook wel veel van die zinnen van hem :p...

    O my God, I trust in thee: let me not be ashamed, let not mine enemies triumph over me. zegt die trouwens als die de sniper gaat neerschieten in de kerktoren die Caparzo heeft neergeschoten...
     
Thread Status:
Not open for further replies.