main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Yoda's Värld Göra en rundresa

Discussion in 'Archive: Sweden' started by Miana Kenobi, Nov 28, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miana Kenobi

    Miana Kenobi Admin Emeritus star 8 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Apr 5, 2000
    (Behaga förlåta jag , så JAG snacket inte Svensk och den följande meddelande Maj inte göra sinne.)

    God dag Sverige!

    Mig namn er Rachel och JAG er här från San Diego California USA fanforce. Över den hår sommar , kapitalet representant av Santiago Cruz California har en begreppen till sända henne steket Interaktiv Yoda i omkrets det värld på en göra en rundresa. Vi samlat över fanforces och sände den litten övervinna på hans väg.

    Vi sadly se ut över många fanforces , och efter flera anmoder till vara adderat till göra en rundresa , vi har bestämd till öppen den upp en gäng mer. Just nu , den litten Övervinna i på hans väg till Wales inne om Förenade kungariket Storbritannien och Nordirland. Hans bara annan stoppar i Europa vilja bli till Frankrike och Tyskland , utom vi behöv honom till se mer av skön Europa!

    Om din fanforce skulle lik till delta , behaga sända jag en PM så snart som. Vi er stängningsen den underteckna ups på Januari 1, 2006, utom sedan dess Yoda är redan i Europa , den snarare det bättre ,! All vi skulle behov är en person villig till vara Yoda's " resa visa vägen " vem skulle ta bekymmer om honom för hans 2 vecka bli inne var stopp.

    Den göra en rundresa tråd är här.

    Tack själv!

    Rachel

    ~~~~
    (I am sorry if that was horribly translated. Here is the original message in English:)

    Hello Sweden!

    My name is Rachel and I am here from the San Diego, California, USA fanforce. Over this summer, the chapter representative of Santa Cruz, California had an idea to send her fried Interactive Yoda around the world on a tour. We gathered over 50 fanforces and sent the little master on his way.

    We sadly overlooked many fanforces, and after several requests to be added to the tour, we have decided to open it up once more. Currently, the little Master in on his way to Wales in the United Kingdom. His only other stops in Europe will be to France and Germany, but we want him to see more of beautiful Europe!

    If your fanforce would like to participate, please send me a PM as soon as possible. We are closing the sign ups on January 1, 2006, but since Yoda is already in Europe, the sooner, the better! All we would need is a person willing to be Yoda's "tour guide" who would take care of him for his 2 week stay in each stop.

    The tour's thread is HERE.

    Thank you all!

    ~Rachel
     
  2. DARTHLARS

    DARTHLARS Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Mar 12, 2002
    No worries. Almost everyone in Sweden understands English pretty well.

    It sounds like a fun thing to do. :)
    I could take care of him for a week in Stockholm.
     
  3. Miana Kenobi

    Miana Kenobi Admin Emeritus star 8 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Apr 5, 2000
    I take it that was a hint that that translator was horrible. :p And no worries, I just didn't want to seem like the ignorant American that assumed everyone speaks English. [face_laugh]

    But yeah, if you guys would like to be on the tour, you're more than welcome to join! :D
     
  4. Celebrion

    Celebrion Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Sep 27, 2005
    Oh, it would be delightful to have the little bugger over!

    What do you say guys? Wanna have him over to Uppsala for a weekend?
     
  5. Enji

    Enji Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    May 14, 2002
    I think this sounds like great fun... although I think we have to discuss it a bit here first before we decide anything. :)

    Som sagt, jag tycker det låter helskoj, och på två veckor borde ju lilla Yoda kunna besöka mer än en del av vårt avlånga land. Så vilka här är intresserade av att få Yoda? I tråden har Stockholm och Uppsala nämnts, och det är ju inget problem att få Yoda till båda dessa orter på en vecka. Hur är det med övriga ställen? Göteborg tex?

    Eller ska vi nöja oss med att få Yoda hit till ett ställe? Vad tycker folk? :)
     
  6. Jade_trs

    Jade_trs Jedi Master star 2

    Registered:
    Jul 7, 2002
    Han borde ju få se det vackra norrland också :)
     
  7. Celebrion

    Celebrion Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Sep 27, 2005
    Det vore ju kul om han kunde få se så mycket som möjligt under sina två veckor här, frågan är om det är fysiskt möjligt med transportsträckor och allt...
     
  8. DARTHLARS

    DARTHLARS Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Mar 12, 2002
    Många måste få bli fotade med honom och han måste få bli fotad med vissa sevärdheter. Kungliga slottet är inte så kul, men ändå den första svenska sevärdheten jag tänker på... Vad finns det mer?
     
  9. Enji

    Enji Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    May 14, 2002
    I Stockholm tycker jag en bild när han står uppe i Statshustornet vore tjusigt... med utsikt över hela stan. :)
     
  10. DARTHLARS

    DARTHLARS Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Mar 12, 2002
    Det låter som ett bra förslag! :)
    Man kan få med slottet i bilden där också.

    Jade föreslog (till mig på IRC) att man kunde ta upp honom till Polcirkeln. Den ligger ca 10 mil norr om Luleå där han och Debran studerar.

    Jag vet inte om någon har PM:at Miana Kenobi om det än, men jag gör det nu för säkerhets skull.
     
  11. Enji

    Enji Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    May 14, 2002
    Jag tänkte att vi skulle diskutera igenom allt först, som jag skrev på engelska i mitt inlägg ovan...
     
  12. Jaide

    Jaide Jedi Master star 4

    Registered:
    Nov 27, 2004
    Han kanske skulle vilja stanna här vid Höga Kusten också. :)
     
  13. Vargman77

    Vargman77 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 18, 2002
    Liseberg är ju en självklarhet :p
    Jag tycker allt den lille muppen skall komma till Götet med :)
     
  14. Berg

    Berg Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Nov 16, 2002
    Alltså ta inte det här fel nu men varför är Liseberg självklar?

    När jag tänker på GbG så är inte Liseberg det första som trillar upp.
     
  15. Rogue_Fan

    Rogue_Fan Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 2, 2002
    Den vy som jag upplever som mest typisk för Göteborg är Götaplatsen med Poseidon, antingen med Konstmuseet i bakgrunden eller åt andra hållet med Avenyn ner mot Kungsportsplatsen.
     
  16. Vargman77

    Vargman77 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 18, 2002
    Okej.. Jag e ite direkt van vid "turistställena" i gbg då jag e här hela tiden men har fått för mig att det är Liseberg som folk förknipparm ed Gbg... har jag fel så har jag fel (som vanligt när jag har fel) :)

    Det finns andra ställen som man kan ta bilder på då...
     
  17. Miana Kenobi

    Miana Kenobi Admin Emeritus star 8 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Apr 5, 2000
    Dear Sweden,

    I have received contact information from 2 people: Darthlars and Enji. So if you could please work out who gets Yoda and let me know who it is, it would be much appreciated. :D
     
  18. DARTHLARS

    DARTHLARS Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Mar 12, 2002
    It does not really matter which of us gets him, because we do not live too far from eachother and once Yoda has arrived, either of us would quickly arrange a meeting where we both would meet. However, Enji does not have her own computer and is off-line more than I am, so I believe she would not be able to organize things as well as I would.
     
  19. Miana Kenobi

    Miana Kenobi Admin Emeritus star 8 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Apr 5, 2000
    Well, talk to Enji and work it out between you two, then get back to me with the information. [face_peace]
     
  20. DARTHLARS

    DARTHLARS Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Mar 12, 2002
    Whenever Enji gets online and answers my PM. ;)
    Here's hoping she will get a new computer for christmas.
     
  21. Miana Kenobi

    Miana Kenobi Admin Emeritus star 8 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Apr 5, 2000
    Well, I'm leaving to spend Christmas with my sister in Texas in 10 hours, so since I doubt I will be online:

    God Jul and Ett Gott Nytt Ã…r! [:D]
     
  22. Miana Kenobi

    Miana Kenobi Admin Emeritus star 8 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Apr 5, 2000
    Update:

    The website is almost finished. However, our webmisstress' computer crashed, so it will take a little bit before we can finish it. There are several text mistakes on the website (for instance, she listed Canada as being part of the USA [face_laugh] ), but other than that, it is nearly there! I will let you know when it is finished. :D

    As for Yoda himself, due to an error in the French Post Office, Yoda was sent back to Wales. We are currently preparing to try to send him to France once more. :)

    Thank you for your patience! :D
     
  23. Enji

    Enji Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    May 14, 2002
    En liten update på detta... Yoda tycks ha försvunnit i posten mellan Wales och Frankrike. Men han är inte bortglömd, utan folk letar efter honom och hoppas få tag på honom så att han kan fortsätta sin lilla resa. Vi får hoppas att det går bra och att han hittas...
     
  24. Miana Kenobi

    Miana Kenobi Admin Emeritus star 8 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Apr 5, 2000
    A bit of an update:

    Yoda spent a month in the French Postal Office, so upon returning to Wales for the third time, we decided to move on.

    Yoda is now in Germany and will be moving on to Belgium by the end of the week. :)
     
  25. Miana Kenobi

    Miana Kenobi Admin Emeritus star 8 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Apr 5, 2000
    I'm sorry it's taken forever, but Yoda is finally only one stop away from Sweden! :eek:

    He's currently in the Netherlands and hopefully will be on his way to Denmark soon.

    Thank you all for being so patient! [:D]
     
Thread Status:
Not open for further replies.