SNG You know you're obsessed with Star Wars when...

Discussion in 'Asia & Africa General Discussion' started by JediJean, Apr 30, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jedi_Healer Jedi Master

    Member Since:
    Apr 23, 2005
    star 2
    Crovus, Jean, [face_laugh]

    ...when words like Coruscant, Naboo, Tatooine, Padawan, lightsaber, Jedi, Sith, Anakin Skywalker, Padmé Amidala, Mace Windu, Darth, Barriss Offee, Luminara Unduli, Siri Tachi, Yoda, Yaddle etc etc etc. no longer appear as mispelled words on your computer because they've all been added into your dictionary...
  2. DarthCrovus Jedi Master

    Member Since:
    Apr 3, 2005
    star 2
    HAHAHAHA Jedi Healer, Well DONe! *clap clap*
    *takes hat off*
  3. CoOLv1rus Jedi Knight

    Member Since:
    Apr 23, 2003
    star 1
    U try to use the force to influence the taxi driver that "You will not need to collect my fare". Only to end up being being bars.


    u name ur Dustbin R2D2
  4. JediJean Jedi Master

    Member Since:
    Apr 1, 2002
    star 3
    How was that done?? Did you arrest yourself?? LOL! :p
  5. CoOLv1rus Jedi Knight

    Member Since:
    Apr 23, 2003
    star 1
    eh..i dun think i will pull that stunt off myself..haha
  6. Yazid_Skywalker Jedi Master

    Member Since:
    Jul 10, 2002
    star 4
    Whenever u look at ur NIVEA deodarant bottle and u see how the words are placed, u cant stop but think of the opening crawl.
  7. DarthCrovus Jedi Master

    Member Since:
    Apr 3, 2005
    star 2
    when....

    you finally decided to get your lazy-ass-i-had-one-too-many-beers-over-the-years-slacker butt back into it's former glory shape, just so you can look/fit nicely into the new Jedi costume you're planning to make. >=/
  8. darshaassant Jedi Knight

    Member Since:
    Mar 13, 2005
    star 2
    when..... you doodle star wars stuff during lessons...

  9. JediJean Jedi Master

    Member Since:
    Apr 1, 2002
    star 3
    ...you're at work, and you suddenly realise that you've been humming the theme for Luke & Leia out loud for the past 5 mins - ya, slow to realise hor - LOL! :p
  10. Maayla_Mecura Jedi Knight

    Member Since:
    May 26, 2005
    star 1
    lol i was juz wonderin............did ffsg participate or organise any events for charity ? :D
  11. JediJean Jedi Master

    Member Since:
    Apr 1, 2002
    star 3
    That's a possibility that we can look into... I'll keep you guyz posted as and when anything comes up... OK?
  12. JediJean Jedi Master

    Member Since:
    Apr 1, 2002
    star 3
    ...you're in a noisy and crowded cinema lobby, and you can pick up the soft hum of a lightsaber just behind you.

    ...you're at Orchard Cineleisure, and just as you reach the place, a DJ remixed version of the Imperial March plays, and you wonder if Darth Vader is suddenly gonna show up!
  13. aanakin Jedi Knight

    Member Since:
    Dec 17, 2004
    star 1
    ...you know you can't wake up tomorrow for school but you still are awake trying to figure out how to make a TIE fighter(origami)
    ...you know you have tons of homework which is due tomorrow but yet you look through some 'old' threads that the senior members had posted last time and had some laughs along the way.( does anyone know who is NodNarbOen? Just curious:) )
  14. JaZzYjaZZ Jedi Master

    Member Since:
    Mar 12, 2002
    star 4
    NodNarbOen is Brandon who took part in the AOTC Costume Parade with some of us. He was quite an active fellow then and is actually a nice and easy-going person.

    I contacted him during the ROTS period to try and get him to join our activities but apparently he is doing his NS now and thus wasn't able to commit the time.

    Why do u ask?

    :)
  15. aanakin Jedi Knight

    Member Since:
    Dec 17, 2004
    star 1
    If i'm not wrong i saw that he is the CR for singapore too, apart from DE...
    I'm a bit kapoh(dunno how to spell)Don't mind me asking.:)
  16. JaZzYjaZZ Jedi Master

    Member Since:
    Mar 12, 2002
    star 4
    Hmm now that you mention it, I sort of remember...maybe Darth_Eagle can reveal more. My memory is a bit hazy haha. ;)
  17. aanakin Jedi Knight

    Member Since:
    Dec 17, 2004
    star 1
    Nah, it's okay, not a big deal, just wondering...:)
  18. padawan_princess Jedi Knight

    Member Since:
    Apr 28, 2005
    star 1
    One of the teachers in the staff room has a Darth Vader figurine on his desk and you can't stop cranning your neck to look at it every time you pass by...
  19. padawan_braid Jedi Padawan

    Member Since:
    Jun 10, 2005
    hmmm i still remember last weekend i was passing by Hyatt hotel with my friends,when i saw the parking lot valet waving his red "lightsaber". without thinking i shouted "look that's Vader!" embarrassing me,my friends and the valet.:p
  20. JediJean Jedi Master

    Member Since:
    Apr 1, 2002
    star 3
    ...while you are still working on "resurrecting" your white Padme outfit, you are already getting excited about which costume to work on next! (ok, so I'm a little slow here... and the "costume mistress" will probably wanna whip my butt for posting this here, 'cos I know that she's much more "advanced" than me in this particular area... haha!)

    ...you're contemplating a lightsaber collection that will clearly put General Grievous to shame! :p
  21. Faiz Jedi Knight

    Member Since:
    Jun 1, 2002
    star 3
    ...when u noe how hardcore a fan u are, and it severely pisses u off how u never once ever managed to have a starwars dream :mad:
  22. DarthCrovus Jedi Master

    Member Since:
    Apr 3, 2005
    star 2
    Hahahah I just had 2 yesterday! One during the night, and the second when I slept in the office during lunch. =p
  23. Faiz Jedi Knight

    Member Since:
    Jun 1, 2002
    star 3
    ... u bastard... lol.
    i want starwars related dreams... T_T
  24. padawan_braid Jedi Padawan

    Member Since:
    Jun 10, 2005
    You dragged back the star wars m&m cardboard shelves home from 7-eleven.with permission of course
  25. darshaassant Jedi Knight

    Member Since:
    Mar 13, 2005
    star 2
    Went to the cinemas and asked for the posters... which they were going to throw away and they didn't give me.... WAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH
Thread Status:
Not open for further replies.