main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Zijn er niet wat veel Jedi in AOTC?

Discussion in 'Archive: BeNeLux' started by Pepijn, Aug 2, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. flyingseal

    flyingseal Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 20, 2002
    Populair word je wel als je veel en elke dag post en zo nu en dan iets zinnigs zegt dat indruk maakt :p...
    Het is een kwestie van tijd vooral.
     
  2. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Ben jij eigenlijk al "populair", flyingseal?
     
  3. flyingseal

    flyingseal Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 20, 2002
    Geen idee.
    Ik denk wel dat ik bekend van naam ben bij sommige mensen hier op de forums.
    Maar ik ben ook zeker niet de bekendste Nederlander :D dat is Debo

    Oh en een wanneer je weet dat je populair bent: Als mensen waarvan je weet dat ze populair zijn je aan hun watched user list toevoegen en als mensen waarvan je nog nooit gehoord hebt je aan hun watched user list toevoegen :D...
     
  4. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Nooit opgemerkt, die watched user list.
     
  5. flyingseal

    flyingseal Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 20, 2002
    Kan erg handig zijn...je kunt ook instellen dat je een mailtje toegestuurt krijgt als iemand uit je watched user list gepost heeft.
    Zo blijf je dus op de hoogte van de posts die ze maken.
    Dit heb ik niet bij iedereen uit mijn watched user list ingesteld trouwens :p anders zou ik wel een beetje erg veel mailtjes per dag krijgen ben ik bang :eek:...
     
  6. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Ja goed maar ik bekijk mijn e-mail 1 keer in de 2 weken, dus dat schiet ook niet echt op...
     
  7. flyingseal

    flyingseal Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 20, 2002
    Nee, dan heeft het inderdaad niet echt nut :p
    Voor mij wel, het is vooral handig als ik op MSN ben...zie ik dus gelijk als iemand gepost heeft als ik online ben.
     
  8. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Ik wordt trouwens een beetje suf van die 10 topics hier, want ik voel me verplicht ze allemaal na te gaan en te reageren, en als ik eenmaal klaar ben heb ik nauwelijks nog zin om naar TPM of AOTC forum te gaan, laat staan het Belgische forum, jaja daar ben ik ook wel eens...
     
  9. flyingseal

    flyingseal Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 20, 2002
    Je hoeft niet in alle topics te reageren hoor :p maar inderdaad alles nalezen doe ik ook...Je moet gewoon eerst anders naar de AOTC of TPM forums gaan en dan pas naar de Nederlandse.
     
  10. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    O dat maakt toch niet zoveel uit? Ik heb eigenlijk meer gemak met het NL forum dus die lees ik eerst en daarna ga ik amerikaantjes "pesten". Nee hoor, gewone conversaties mee proberen te doen.
     
  11. flyingseal

    flyingseal Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 20, 2002
    Mee proberen te doen
    Negeren ze je wel eens ??? :p doen ze bij mij namelijk wel soms :D nogal irritant...
     
  12. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Zo vaak, maar dat is toch niet zo vreemd als er 30 berichtjes per minuut gepost worden hier?
     
  13. flyingseal

    flyingseal Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 20, 2002
    Nee maar is wel irritant om te zien dat op elk bericht gereageerd word in een thread behalve op die van jou :p...gebeurt me wel eens.
     
  14. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Ach een beetje wel, maar voor mijn gevoel wordt echt niet op elk bericht gereageerd.
     
  15. Darth_Mama

    Darth_Mama Jedi Youngling

    Registered:
    Aug 24, 2002
    Hallo luitjes,
    ik vind ook dat er erg veel Jedi in AOTC zijn, maar als je er ff over nadenkt is het wel logisch. Wat ik alleen niet snap is waarom er in E1 en E2 zoveel jedi zijn en in E4 gelijk niet meer. Als je de trilogie van Timothy Zahn gelezen hebt, komt het erop neer dat er nog maar 4 Jedi zijn; Luke, Leia, Mara jade en Joru(u)s C'Boath. Vol gens mij gaan er in E3 flink wat Jedi dood!!!
     
  16. flyingseal

    flyingseal Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 20, 2002
    Hehe eindelijk weer iemand die hier een serieuse reactie post :p
    Ja en tuurlijk gaan er nogal wat Jedi's dood in Ep. III want als je naar de OT kijkt dan zie je dat alleen Yoda en Obi (en Anakin) nog leven.
    En over C'Boath en Mara Jade enzo gedoetje :p dat komt allemaal uit de EU en daarom is het niet canon...komt er dus op neer dat je dat allemaal niet zo serieus moet nemen, want GL heeft al vaker dingen in de films gestopt die anders waren als in de EU.
     
  17. jedi_master_ani

    jedi_master_ani Jedi Youngling

    Registered:
    Jan 10, 2003
    Wees blij dat er ook nederlandse fan's zijn die hun mening kwijt willen (ik ben er wel blij mee ) en nee ik vind niet dat er te veel jedi's zijn! (ik had zelf ook graag meegedaan maar ik vind het niet nadelig zoveel jedi;s Kit fisto is lijp!!!
    Plo koon nog lijper!!
    Ani lijpste!!!!
     
  18. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Mja ik heb toch liever Jango Fett of Han Solo of zo...en die inktvis zie ik niet echt zitten, wat een naam ook...Kit Fisto. Meer een naam voor een lijmmerk, maar da's mijn mening.
     
  19. Apophis

    Apophis Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 26, 2002
    Han Solo is en blijft nog altijd mijn favoriete personage, maar ik vind wel dat de PT een hoop interessante bijrollen heeft.
    Nute Gunray, Dexter Jettster, Kit Fisto, Aayla Secura, Plo Koon, Ki-Adi-Mundi, Watto, Luminara Unduli en zoveel anderen.
     
  20. Darth_Omega

    Darth_Omega Force Ghost star 6

    Registered:
    May 19, 2002
    Ik zit me aftevragen, waarom post Debo hier nooit? :p :confused:

    Ik vind juist dat er te weinig jedi's waren, ze zeggen dat er duizend zijn, nou wow ik zie er maar een stuk of 50-60 [face_plain]
     
  21. TCG-Player

    TCG-Player Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Jan 12, 2003
    Ik zit me af te vragen,
    waarom ga jij verder op een oude topic ?
     
  22. Darth_Omega

    Darth_Omega Force Ghost star 6

    Registered:
    May 19, 2002
    Is er iets mis mee dan? :confused: :p
     
  23. flyingseal

    flyingseal Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 20, 2002
    Darth_Omega, Debo heeft hier wel eens gepost...één keertje :p
     
  24. Darth_Omega

    Darth_Omega Force Ghost star 6

    Registered:
    May 19, 2002
    oh ja?

    Waar dan? :p
     
  25. flyingseal

    flyingseal Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 20, 2002
Thread Status:
Not open for further replies.