Zmieniaja Linki!

Discussion in 'Poland' started by Darth_Fizyk, Dec 17, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    Wczoraj Administratorzy tego Forumzaczeli zmieniac adresy, ma o miec zwiazek z lepszym wyszukiwaniem :) Nowy Adres naszego Boarda to:
    http://boards.theforce.net/Poland/b10482/

    Moze jeszcze sie nie pokazuja wszedzie, ale za jakis czas beda w uzyciu napewno wszedzie. Pisze, bo nie wiem, czy przypadkiem stare za jakis czas dzialac nie przestana :)
  2. handzik Force Ghost

    Member Since:
    Aug 20, 2002
    star 5
    Taki biedny, samotny temacik bez zadnej odpowiedzi tu jest... wiec postuje zeby Fizyk nie pomyslal, ze nie lubimy jego topicow :D
  3. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    Hehe, a juz zaczynalem tak myslec :p
  4. DarthRumcajs Jedi Master

    Member Since:
    Jun 29, 2003
    star 4
    No w takim wypadku, to i ja dopisac sie musze :D
    Hmm... tak tu sami jestescie, Fizyk i Handzik, to nieprzyzwoite ;)
    Przypilnuje was,za przyzwoitke bede robic :D
  5. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    To my z handzik pójdziemy gdzie indziej :p
  6. DarthRumcajs Jedi Master

    Member Since:
    Jun 29, 2003
    star 4
    Hmm... neladnie... dostaniesz klapsa... a nie uwazasz, ze moze najpierw nalezaloby zapytac sie ja o zdanie? ;) :D :D
  7. Damarcus Jedi Master

    Member Since:
    Jul 7, 2003
    star 4
    hehe meski szowinista :p
  8. DarthRumcajs Jedi Master

    Member Since:
    Jun 29, 2003
    star 4
  9. Xi-an Jedi Master

    Member Since:
    Sep 24, 2003
    star 4
    Rumcajs jak tak mozesz sie z tym ukrywac. Przeciez na Bastionie napisales, ze jestes meska szowinistyczna swinia. :p
  10. DarthRumcajs Jedi Master

    Member Since:
    Jun 29, 2003
    star 4
    Hmm... gdzies tez napisalem, ze jezeli nie napisze, ze mowie powaznie, to znaczy, ze zartuje albo jeszcze gozej :p
    A pozatym to skad mozesz wiedziec ktora maska jest prawdziwa :p oile wogole pokazalem gdzies swoje prawdziwe oblicze :p :D :D :D :D :D
  11. Damarcus Jedi Master

    Member Since:
    Jul 7, 2003
    star 4
    To bylo do Fizyka odnosnie tego, ze sie Handzik nie zapytal
  12. Chimpo_the_Sith Jedi Grand Master

    Member Since:
    Mar 15, 2003
    star 5
    [face_laugh] No i powiedzial wszystko o sobie :p
  13. DarthRumcajs Jedi Master

    Member Since:
    Jun 29, 2003
    star 4
    Kto?! Ja?! Eee... chyba ci sie cos zdawalo :p :D :D :D :D
  14. Master_Thon Jedi Master

    Member Since:
    Jul 24, 2003
    star 4
    W kazdym razie liczba osob na tym topicu sie zwiekszyla... :p
  15. Darth_Fizyk Jedi Grand Master

    Member Since:
    Jul 10, 2003
    star 5
    Aha, troche was tu duzo... :p
Thread Status:
Not open for further replies.