main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Zomer-Sixflags/WalibiWorld-uitje

Discussion in 'Archive: BeNeLux' started by CLONE_COMMANDER, Jun 23, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Elfsheen

    Elfsheen Jedi Knight star 5

    Registered:
    Feb 9, 2003
    Hmmm nu kan Pepijn wel en weet ik dus niet of ik kan [face_plain]
     
  2. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Zouden jullie evt. bereid zijn om tot 11.50 uur te wachten op mij, anders moet ik ivm de veerboot heel erg vroeg mijn nest uit...
     
  3. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
  4. DarthUncle

    DarthUncle Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Mar 20, 2005
    Dat lijkt me geen probleem Pepijn, kan ik toch tot 8uur in mijn bed blijven liggen :)
     
  5. Elfsheen

    Elfsheen Jedi Knight star 5

    Registered:
    Feb 9, 2003
    Ik vrees dat ik helaas toch niet mee kan :( Op mijn werk zijn momenteel een hoop zieken maar ook een hoop op vakantie. Dus ik moet werken. Waar ik niet helemaal blij mee ben, maar ik kan het geld wel goed gebruiken.

    Dus heeeeel veel plezier en maak een hoop fotos!

    Een laatste overzichtje:

    - 12.00 voor de Bruna op Den Haag Centraal (waarvan je de connexxion bus naar Duinrell kan nemen.
    - Neem zwemkleding mee
    - Kaarten 17.00 (incl. 2 uur tiki bad)
    - Openings tijden 10.00-18.00
    - Mee gaan: Pepijn, Martin, Bouke, Karl, Bart
     
  6. DarthUncle

    DarthUncle Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Mar 20, 2005
    bedankt voor de organisatie [:D]! Erg jammer dat je niet meekan, maar we zullen proberen genoeg foto's te maken.
     
  7. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Nu nog iemand die het fototoestel meeneemt..
     
  8. DarthUncle

    DarthUncle Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Mar 20, 2005
    Ik heb er wel een ingepakt, maar dat is niet digitaal, dus dan ik moet ze eerst ontwikkelen, en dan inscannen ...
     
  9. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    Bedankt voor de organisatie, Elfsheen! :) Jammer dat je er niet bij bent! [face_worried]
     
  10. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Trouwens echt weer iets voor mij om per ongeluk een uur te vroeg op te staan. Nou ja dan heb ik lekker de tijd om uitgebreid te ontbijten... Ik snap er trouwens niks van nu staat weer dat mijn trein om 11.33 aankomt...
     
  11. DarthUncle

    DarthUncle Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Mar 20, 2005
    Ik zie ook daarnet dat ik pas om 10:00 de trein moet hebben en dus pas om kwart voor 10 weg hoef te gaan ...
    Nu ja, dan ben ik nog even online :-B

    ok, ik ben weg, zie jullie daar!
     
  12. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Sorry gasten, ik ben gisteravond ziek geworden. Hoopte dat het vanochtend wat beter zou gaan, maar het zit er niet in. Veel plezier!
     
  13. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Nou ik ben eindelijk thuis hoor poepoe nounou wat een reis toch weer... maar Duinrell was lachen, vooral het tarzanavontuur!
     
  14. DarthUncle

    DarthUncle Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Mar 20, 2005
    Ik mocht nog even een half uur wachten in Utrecht, maar ben inmiddels ook thuis in miezerend Eindhoven! Het tarzan avontuur was zeer goed. De glijbanen van het tikibad zijn me ook bijgebleven, en ik heb voorlopig mijn vijftig cent maar apart gelegd.
     
  15. Elfsheen

    Elfsheen Jedi Knight star 5

    Registered:
    Feb 9, 2003
    :confused: vijftig cent apart gelegd? En Tarzan avontuur... jullie moeten toch iets uitbreiden! Maar ik neem aan dat jullie het naar je zin hebben gehad?
     
  16. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Goed laat ik dan maar even uitweiden. Nadat ik Bart in Den Haag Centraal tegenkwam, die daar als enige stond kou te kleumen, viel het ons of dat Karl en Martin en Bouke er nog niet waren, en aangezien ik in het bezit ben van Martins telefoonnummer, heb ik hem maar opgebeld waar hij bleef. Op dat moment kwam er een ietwat schuchtere kerel mijn blikveld inlopen, duidelijk ergens naar op zoek. Toen ik opgehangen had, vroeg ik daarom maar of hij Bouke was. Dat bleek het geval. Wat Karl aan het uitspoken was was ons niet duidelijk en daarom zijn we een kwartiertje later maar richting Ruindell vertrokken in bus nummmer 89 (of een andere... dat ben ik vergeten.)

    Daar aangekomen moest Bart pissen en moest ik koffie drinken. Tijdens het koffiedrinken kreeg ik het voor elkaar om helemaal zelf mijn koffie over me heen te kieperen. (Ik weet nog niet hoe het precies ging, maar wel dat ik van schrik het hele restaurant bij elkaar gebruld heb.)

    De schade viel mee, en met twee lichte verbrandingen ben ik de Aqua Shute ingegaan, (sleep zelf je rubberen karretje/bootje omhoog en ga van een helling van meer dan 45 graden10 meter naar beneden)

    Daarna zijn we een beetje rond gaan kijken en kwamen we bij een takeldingkatapult waar je 50 cent muntjes in moest doen, maar we hadden met zijn drieen bij elkaar maar 1 muntje, dus dat hebben we gelaten voor wat het was en zijn we naar het Tikibad gegaan. In het Tikibad gingen we alle glijbanen af en door de bootjestocht, en hebben uiteraard over Star Wars geouwehoerd tijdens het wachten. Daarna zijn we weer opgestapt, en naar buiten om weer verder te dolen.

    Toen we bij de rodelbaan een lange rij zagen staan hebben we dat gelaten voor wat het was, en volgden een bordje waar "Adventure Mountain" opstond. Naast boogschieten en een vage hindernisbaan was er ook een soort bomenklimtocht. Op zo'n acht meter hoogte hadden ze 16 houten platforms verbonden met touwbruggen, schommels en andere vage hindernissen. Nadat we 7,50 hadden bijgelapt zijn we omhoog geklommen voorzien van een veiligheidskabel. Het was erg spannend om 8 meter boven de grond over een of ander touw of schommel te lopen op een wankele ondergrond. Ik moet zeggen dat sommige hindernissen uiterst frustrerend waren opgezet, en aan het einde van de rit had ik het eerlijk gezegd ook wel een beetje gehad met dat geschommel en geklim. Het laatste platform was de plaats waar we gingen abseilen, terug naar beneden.

    Al met al was dit Tarzan avontuur een geweldige ervaring, en weer eens wat anders dan een suffe rollercoaster.

    Daarna zijn we nog in een halfverroeste babyachtbaan geweest, hebben een nat pak in de Splash gekregen, en zijn nog in een soort vage boterkarnmachine gaan zitten om ons duizelig te laten draaien.

    Toen was het park dicht en aangezien we al in het Tikibad waren geweest (die blijft langer open) zijn we op huis aangegaan. Al met al een goed bestede dag...

    Is dat uitgebreid genoeg?
     
  17. DarthUncle

    DarthUncle Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Mar 20, 2005
    Zeer zeker naar de zin gehad :)

    Foto's? Ja, die komen, maar ik heb het rolletje nog niet vol en ontwikkeld, laat staan ingescand, dus je zult nog wat geduld moeten hebben. Sorry.
     
  18. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    Prima samengevat Pepijn ;)
    Het was idd een leuke dag, maar ik vond het jammer dat niet iedereen er was. [face_worried]
     
  19. Ganner_The_Hero

    Ganner_The_Hero Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 14, 2003
    we gaan gewoon met z'n allen naar Disturbed in Amsterdam.
    24 oktober :p

    ;)
     
  20. Elfsheen

    Elfsheen Jedi Knight star 5

    Registered:
    Feb 9, 2003
    Klinkt alof jullie het gezellig hebben gehad. Maar goed Martin was ziek...waar was Karl?
     
  21. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    ...dat weten wij dus ook niet [face_worried]
     
  22. DarthUncle

    DarthUncle Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Mar 20, 2005
    verdwaald op Den Haag HS??
     
  23. Elfsheen

    Elfsheen Jedi Knight star 5

    Registered:
    Feb 9, 2003
    telefoon vergeten?
     
  24. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    We hadden idd z'n nummer niet.
    Misschien staat 'ie nu nog steeds op Den Haag CS te wachten...
     
  25. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    FotosfotosfotosfotosFOTOS!

    Ik wil je niet opjagen verder hoor.
     
Thread Status:
Not open for further replies.