Eller God Morgon för tillfället, eller något annat. Här kan vi i alla fall hålla till fram tills vi får tillbaka vårt eget forum.
Kan det gå så illa, alltså? Usch! En av mina favoritsysslor på forumet är att läsa gamla diskussioner och minnas. Låt oss hoppas att jag kommer kunna fortsätta med det! Våfflor på söndag! Våfflor - de äts LM
nej, vi får hoppas på det bästa den här gången. Och i väntan på det kan vi alltid äta muffins, eller sjunga en muffinssång
Bara ett stenkast från där jag bor finns ett bageri som säljer fantastiska muffins. Jag kanske skulle köpa en imorgon och använda det som en rit för att blidka forumgudarna .
Jag har mycket svårt att se den där filmen utan att tänka på ficet jag läste om vad som egentligen är i dessa muffins... Gudarna vill naturligtvis ha chokladmuffins. Med extra ambrosia.
Hmm, kanske ska blidka min mage också. Förresten är jag offline tillls på söndag efter den här posten.
Jag har försökt se om mina gamla VHS-band med MLP från 80-talet, men det gick inte (det var för plågsamt). Jag vet dock inte hur den här nya serien är...
Jag rekommenderar den nya. Jag var inget riktigt MLP fan som liten, men jag gillar verkligen den här serien.
Du menar väl Naboo? Hej, TM! Jag gillar många av detta forums egenskaper, för övrigt. Aspekter är bra LM
Jo, det finns en hel del intressanta saker här. Jag är väldigt förtjust i möjligheten att tagga ett ämne till exempel.