1. The NEW boards are up and running!
    Boards.TheForce.net

POSTING ON THIS BOARD HAS BEEN DISABLED

Europe [Sweden] God Morgon III

Discussion in 'FanForce' started by Obi Anne, Mar 21, 2012.

1. emilsson Jedi Knight

Här är vädret också konstigt. Ingen snö förstås, men det har haglat, ösregnat och det blåser. Nu varnar de dessutom för åska.
  2. Obi Anne Reg: Nov 98 manager

Ok, det klagas på att vi bara pratar väder. ;)

Sååå, något annat att diskutera. Är det någon som kan förklara det roliga i att jogga? Jag tvingar mig själv att göra det, men jag har ännu inte kommit på mig själv att njuta av det hela.
    Temporary Menace likes this.
  3. Temporary Menace Jedi Master

Jag tror det kan vara roligt om man gör det tidligt om morgenen, ved daggry (dawn), och njutar stillheten och naturen. Eller man kan höra på musik för att få tiden til att gå fortare. Fast, jag er äntligen fejl person til att uttale meg om saken fordi jag joggar aldrig. :p
  4. Darth Lars Jedi Padawan

Jag tycker bättre om att ta en längre rask promenad, eller att cykla.
    Men det krävs att det är fint väder och fina omgivningar för att jag ska (tycka om att) göra det.
  5. Obi Anne Reg: Nov 98 manager

Jag får faktiskt mer ont i benen av att gå än att jogga, så jag har inget val. Även om mitt tempo inte är högre än att man nästan kan gå förbi mig.
  6. emilsson Jedi Knight

Jag har aldrig förstått mig på att jogga. Jag föredrar också långpromenader eller att cykla :).
  7. Kenobiwan Jedi Grand Master

Har aldri likt å jogge, men av og til kan det være greit. (Bare hvis jeg har musikk å høre på.) Jeg er den type person som er litt lat, for si det mildt. :p Liker best å spille basketball eller badminton. Litt mere action.:D
  8. Obi Anne Reg: Nov 98 manager

Det är alltid lättare att sporta om man får jaga en boll. Fast basket har jag aldrig gillar.
  9. Kenobiwan Jedi Grand Master

Hahaha. Alle har sine favoritter!:p
  10. Obi Anne Reg: Nov 98 manager

Skidor, skridskor och bollar. Det är kul. Fast just nu är det mest skidor som gäller för min del, i alla fall på vintern.
  11. Kenobiwan Jedi Grand Master

Hva synes dere om den nye filmen som ikke kom for så lenge siden, The Avengers? Tror dere at den filmen vil slå filmen The Hunger Game?[face_thinking]
  12. Temporary Menace Jedi Master

Ja. Men jeg har ikke sett den selv, så jeg kan ikke si hva jeg selv synes om den.
  13. Obi Anne Reg: Nov 98 manager

Jag såg äntligen Hunger Games i måndags, så jag har fortfarande inte hunnit se the Avengers. Jag gillade Hunger Games, och nu har jag verkligen lust att läsa böckerna. Jag hade tänkt läsa böckerna innan filmerna, men jag är för upptagen med A Song of Ice and Fire.
  14. Kenobiwan Jedi Grand Master

Du vet at de skal lage to nye filmer av the hunger games, sant?
  15. Obi Anne Reg: Nov 98 manager

jo det vet jag, så innan de kommer ska jag förhoppningsvis ha hunnit läsa böckerna i alla fall.
  16. Kenobiwan Jedi Grand Master

Snakk om nye filmer, så kom jeg nettopp på en veldig gamle og morsom tegneserie, tom og jerry. Elsker den serien der. Ler meg i hjel hver gang når jeg ser de. [face_rofl] Blir aldri lei av de, aldri!
  17. Obi Anne Reg: Nov 98 manager

När det gäller tecknat har jag på senaste tiden blivit väldigt intresserad av My Little Pony: Friendship is magic. Också ett sett att återuppleva barndomen.

Sen tycker jag att alla som kan ska försöka se den danska "En kongelig affaere", det är en av de bästa filmerna jag har sett på väldigt länge.
  18. Obi Anne Reg: Nov 98 manager

Var hemma hos mamma igår och hittade en hel låda med gamla foton, väldigt mycket perioden 2000-2004, så jag hittade ett flertal FFS-möten, inklusive år attack mot lego-tomten 2001.
  19. emilsson Jedi Knight

Hahahah! Det jag minns mest från attacken mot lego-tomten är QGs förvånade min när hon råkade få loss toppen på lego-luvan.

Jag borde försöka leta reda på mina foton också, särskilt nu när min gamla dator inte fungerar längre (hade massor med FFS bilder sparade på den).
  20. Obi Anne Reg: Nov 98 manager

Jag ska försöka se om jag kan scanna lite av fotona, än så länge är de dock kvar hemma hos mamma.

Share This Page