main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Andra årliga Star Wars Fan Awards

Discussion in 'Archive: Sweden' started by Celebrion, Jan 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Celebrion

    Celebrion Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Sep 27, 2005
    Blev ombedd att posta det här av StarFromIHJ, CR för FF Long Island och värd för hela eventet.
    Tycker det låter roligt även om jag inte kan ställa upp själv, men om ni har nåt liggande så skicka in! (Force-paj kanske? Rebellmuffins? Imperieofficerer och rebellpiloter?)


    Docking Bay 516 The Long Island Fan Force chapter is hosting the second annual Star Wars Fan Awards on April 4, 2009 at Long Island's I-CON Convention. Join us for an entertaining show
    of Star Wars costumed characters, fan films, live acts, and some special guests - Oh yes, and some awards. Fans can vote for the awards in an on-line poll which will be operational in February.

    Right now we are accepting submissions for fan participation in four categories. Deadline for entries is February 8, 2009.

    To enter: send a jpg of your entry, a description, your name, email address, and Fan Force club name to chapterrep@db516.com You do not have to be present at the awards to win. Good luck.

    1. Best Fan Force member costume

    2 Favorite Star Wars themed food (your own creation)

    3 Favorite Fan Force Fan Film (your own creation)(send a link)

    4. Best Star Wars fan created Artwork
     
  2. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Det vore ju kul om FFS kunde representeras av iallafal någon sorts muffins.
     
  3. Celebrion

    Celebrion Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Sep 27, 2005
    Min tanke precis. :)
    Konstruera en Schmimuffin kanske?
     
  4. Vargman77

    Vargman77 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 18, 2002
    Min röst går på kexchoklad muffin...


    Har för mig det var det som Xeltek gillade och att det därför blev en sorts "Xelteks minnes muffins".
    Dessutom var ju Xeltek en del av FFS och har blivit omnämnd som Jedi av Durseema så även andra delar av FanForce kan ju känna till honom med. (I vart fall bör man posta en liten info om varför man valt namnet).
     
  5. DARTHLARS

    DARTHLARS Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Mar 12, 2002
    Om du kan baka de där, och de smakar bra. Jag har inte lyckats...
     
  6. Vargman77

    Vargman77 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 18, 2002
    Var typ 4 år sedan jag försökte men ska fråga lite folk om deras ev tankar om det.
     
Thread Status:
Not open for further replies.