main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Chosen One, the

Discussion in 'Archive: BeNeLux' started by TCG-Player, Jan 13, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TCG-Player

    TCG-Player Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Jan 12, 2003
    Is Darth-Papa nou de chosen 1 ???

    oh enne ik vat die zin: bring back force int he balance ?????? :S :S :S weird i tell ya

    jah, 'de kracht' weer terug in de balans brengen... mar wat bedoelen ze daar nou mee
    beetje nep heh, de kracht lol let's keep it on THE FORCE
     
  2. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Natuurlijk is SW nep,echt serieus is het niet te noemen. Het is gewoon een gave fantasyfilm. En de force in balance, dat gebeurt op het moment dat Vader de Keizer in de put met blauwe smurrie gooit. Dark Side is weer terug op beschaafd niveau op het moment dat de Keizer dood is en Anakin is teruggekeerd naar de Ligth Side.
     
  3. TCG-Player

    TCG-Player Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Jan 12, 2003
    uh jah, starwars nep ? weirdo :D dat bedoelde ik nie.. had ut over 'THE FORCE' in nederlands dat dat nep was. 'de kracht' lol

    marum, ik had erges geleze dat die ene keizer niet dood was gegaan. Hij had ut overleeft ??? ??? Of was dat die gekloonde **** van hem ??? ???
    nah jah boeyaaaa

    :D
     
  4. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Hangt ervan af of je Expanded Universe wel of niet als "echte" Star Wars beschouwt... En ik begreep je niet echt, ja "de kracht" is idd een erg schrale naam.
     
  5. Elfsheen

    Elfsheen Jedi Knight star 5

    Registered:
    Feb 9, 2003
    Jahhhaaaaa, zeker niet alles te serieus nemen 8-}

    Is het nep dan?
     
  6. Rogue_Yoda

    Rogue_Yoda Jedi Youngling

    Registered:
    Mar 14, 2003
    Star Wars nep???? NOOOOOOOOOOOOO!!!!!!
    Mijn hele leven staat nu op zijn kop, niks houdt meer waarde, alles was voor niks.....

    Ik zou wel eens willen weten wie de expanded universe meetelt en wie niet.....Ik heb er soms een beetje moeite mee....de Thrawn Trilogy was echt wel ok maar er komen ook verhalen langs die ik meer Star Trek vindt dan SW....de feeling mist er gewoon in......en in de expanded universe gaat chewie ook nog es dood (snif)...Ik hou het tot en met de Thrawn Trilogy wel vol maar daarna houd persoonlijk voor mij de Expanded Universe op.......
     
  7. Apophis

    Apophis Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 26, 2002
    Voor mij telt alles eigenlijk mee, hoe slecht het soms is ... Dark Empire, anyone ... :p

    Er zitten natuurlijk fouten in, maar ik geniet toch elke keer weer als ik de boeken lees.
    En na Ep III zal er toch niet veel anders meer overblijven ...
     
  8. TCG-Player

    TCG-Player Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Jan 12, 2003
    hey,

    nou afgezien de 'thrawn trilogy' moet je zekers 'the jedi academy' lezen '3 delen'. Deze... is goed man... lees je veel over kyp durron, ik heb deze trilogy al 2x gelezen. zooo goed is die gewoon, om hierna te lezen: Darksaber / zo. 'dat die hutten een soort death star gaan maken in vorm van lightsaber' 1 die saai is: doomweapon.
    nahjah, this was my story
     
Thread Status:
Not open for further replies.