main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Clones Wars på Cartoon Network

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Rizz_Kalo, Nov 3, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rizz_Kalo

    Rizz_Kalo Jedi Youngling

    Registered:
    Nov 23, 2002
    Fra mandag d. 10 november starter Clone Wars på Cartoon Network...det bliver spændende at se om de kan fange stemningen fra Episode II...håber ikke de er alt for "børnevenlige" de gik jo ikke så godt sidste gang man prøvede på det...hvis man husker Episode I...
     
  2. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Kan ikke se Cartoon network og har heller ingen interesse i det.

     
  3. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    Hmm ville gerne se det, men har ikke cartoon network...
     
  4. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Jeg kan forestille mig at de kommer på DVD efter et stykke tid.

     
  5. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    dejligt at ha Cartoon så :D
     
  6. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Hurra for bashing af Episode I i en tråd der ikke handler om den. Godt gået, lille ven. [face_plain]
     
  7. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    USA har nu fået deres Clone Wars og vi må som bekendt vente til i morgen, hvor vi sandsynligvis må leve med at se en dubbet version.

    Cartoon Network tillader ikke download af CW uden for US og HyperSpace sucks big time.

    Men hjælpen er nær for Clone Wars kan downloades her
    Det er blot at højreklikke og trykke "gem som". Filen er i kviktid-format og fylder 17.4MB.
    Den har kun én fejl - afsnittet er alt for kort :_|

    edit/ no links.
     
  8. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Mundi du er vores redningsmand! tak.
     
  9. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Quick Time? Verdamt! Apple foils my evils plans once again!
     
  10. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Selv tak Krede, men jeg har nu bare fundet linket andetsteds på Boards'ene.

    Tja Par, enten så må du leve med kviktid eller også må du leve uden Clone Wars med original tale. Længere er den desværre ikke. :p
     
  11. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Mundi,

    Heh jeg kan ikke engang se det på Cartoon Network da jeg ikke kan tage det længere. Livet er en jammerdal. Savner fandme også Dexters Lab, den serie er genial!
     
  12. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ikke for at starte en Quicktime vs. Avi vs mpg strid igen, men det smarteste ved Quicktime er stadig at man ikke skal installére en million forskellige codecs for at kunne se filen.

    EDIT: Det var forresten fantastisk godt! Jeg blev meget positivt overrasket! Jeg kan godt lide stilen og stemmerne er spot-on. Da Anakin og Padmé sagde farvel til hinanden gennem ruden, whew, havde ikke regnet med at se den slags skuespil i en cartoon network tegnefilm. Flot. Glæder mig til at se mere. Hvor tit kommer det?
     
  13. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Det er selvfølgelig rigtig nok. Men hvis det stod til mig ville alle film bare være mpg, så ville der heller ikke være noget problem, så længere man bare havde Mediaplayer installeret. Problemerne opstår når firmaerne ikke kan blive enige om et univeselt format, og de begge har playere der spænder ben for hinanden, når man har dem installeret på samme system.
     
  14. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg opdagede lige, at StarWars.com har et sted, hvor man frit kan downloade Clone Wars i lille format. Og det foregår her.

    Formatet er vist det samme som det jeg linkede til tidligere.
     
  15. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    kan oplyse for dem der kan overleve dansk tale at det kommer kl 17
     
  16. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    OA har lukket den tråd, hvor jeg fik det sidste link, så jeg tør ikke poste flere links her, men se i profilen til min Halloween-suck - jeg skal nemlig heller ikke nyde noget af at have den i min almindelige profil. :eek:
     
  17. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Er der nogen der ved hvornår næste afsnit kommer?
     
  18. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Hvilket afsnit mener du.

    Jeg har et link til 3. afsnit. Dem der er interesserede kan sende en PM til mig. Jeg har endnu ikke fået et link til 4 episode, men jeg regner også med, at det tidligst kommer i aften.
     
  19. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Wow, jeg troede ikke at det gik så hurtigt, troede at der kom ca. 1 afsnit om ugen....

    Jeg har stadig kun set chapter 1. SÃ¥ links til 2, 3 og 4 er jeg meget interesseret i :D
     
  20. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Som jeg har skrevet tidligere så vil jeg ikke poste links her i tråden da den så vil blive lukket.

    Det er ikke tilladt at linke til, eller på anden måde henvise til Episoder af Clone Wars hvis det ikke er direkte til enten StarWars.com eller CartoonNetwork.com.

    Al fremtidig snak om episoder som falder uden for ovennævnte kategori bør derfor kun omtales ved hjælp af PM'er.

    Det vil være ret ærgeligt at blive bannet på grund af overtrædelse af ovennævnte og som jeg skrev tidligere, så er det netop Obi Anne som lukkede den anden Clone Wars tråd. Og selv om hun næppe er hyppig gæst her, så tror jeg stadig at hun kigger ind for at se om der er noget som ser mistænkeligt ud.

    Det tog hende jo ikke lang tid, at poste et link, da Saberskill søgte kostumer.

    Så Obi Anne, hvis du kigger - Vi skal nok opføre os pænt O:) :p
     
  21. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Nej da, vi vil nødigt se nogen blive bannet. We'll be nice, as always :D
     
  22. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    :eek: Obi Anne hár sørme fundet mit link og fjernet det. :eek:

    Er der nogen som har bedt hende om det eller skal man gå ud fra at hun selv har opdaget det? ?[face_plain]

    Hvis hun selv har fundet det, så kan hun vel dårligt bestille andet end at fare rundt på alle de FanForces som hun 'står' for. :eek:

    Obi Anne is watching :eek: :eek: [face_shocked] :p
    Hey Obi Anne skriv et indlæg :p

    Hun har heldigvis ikke bannet mig for at skrive linket. Det var godt at jeg ikke skrev flere. :D
     
  23. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Don't underestimate the powers of Obi-Anne :p Men jeg tror ikke at der er nogen der har sladret, du har måske afsløret sig selv ved at skrive:
    men se i profilen til min Halloween-suck
    Så har det vel ikke været så svært for OA at finde det ;)
     
  24. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg tænkte nu på det 1. link, som jeg skrev i denne tråd. Linket i min halloweenprofil har hun ikke rørt, men jeg må hellere selv lige slette det. ;)
     
  25. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Nåh, hvad synes I andre så om Clone Wars tegnefilmene?

    Jeg synes at de er rigtig rigtig gode, meget bedre end jeg havde forestillet mig. Fedt endelig at se Anakin som 'the best starfighter pilot in the galaxy'.

    Jeg har de første 10 på computeren nu, tror at jeg klipper dem sammen til een stor fil og brænder en lille SVCD :)
     
Thread Status:
Not open for further replies.