main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Decembermötet (ettårsfirande) och biljetter till TTT-tråden.

Discussion in 'Archive: Sweden' started by wishnud, Oct 29, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. emilsson

    emilsson Force Ghost star 6

    Registered:
    Oct 5, 1998
    En liten sak..tåget jag kommer med anländer 19.05. Skulle det bli försenat så hör jag av mig, antingen till wishnud eller Rogue Fan.
     
  2. Rogue_Fan

    Rogue_Fan Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 2, 2002
    Jag kommer att åka in till Sthml och julshoppa lite tidigare på eftermiddagen. Förmodligen kommer shoppingrundan att avslutas med en rollspelsbutik i närheten av Hötorget alternativt SF-bokhandeln och serieantikvariaten i Gamla Stan. Är det någon som är intresserad av att hänga med så skicka gärna ett pm.
     
  3. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Hmm, i så fall så anländer alla från Uppsala också 19.05.
     
  4. JediLynx

    JediLynx Jedi Knight star 5

    Registered:
    Sep 2, 2000
    Wow! OA har en lucia! :)

    Jag kommer nog först vid åtta. Det blir så stressigt annars... Men jag ringer så fort jag kommer fram och hör var ni är.
     
  5. JediLynx

    JediLynx Jedi Knight star 5

    Registered:
    Sep 2, 2000
    Jag tar mig friheten att skriva ett till inlägg för att skicka upp den här tråden, för jag har en ganska viktig fråga...

    Alla icke-Stockholmsbor, hur gör ni efter filmen? Planerar ni att hänga på ett 7-11 i väntan på morgontågen/bussarna eller blir det sova någonstans? Jag hade tänkt ta ett tidigt tåg tillbaka, men eftersom jag ska upp till jobbet på en gång då jag kommer fram till Linköping kanske det skulle vara skönt att sova någon timma innan... så, vad har ni för planer?
     
  6. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    emilsson och jag kommer att dra runt/sitta på något nattöppet ställe. Vårt tåg till Falun går 6.55.
     
  7. JediLynx

    JediLynx Jedi Knight star 5

    Registered:
    Sep 2, 2000
    OK. Då hänger jag nog på er. Hade varit lite trist (och kanske inte helt ofarligt) att behöva slå ihjäl morgontimmar själv... Jag har ett tåg som går 06:35 och en buss som går 05:45, så någon av de blir det isåfall.
     
  8. Rogue_Fan

    Rogue_Fan Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 2, 2002
    Doh! Jag hade ju glömt bort att jag sagt att jag tänkte baka sith-muffins och ta med till mötet imorgon. Jag ber om ursäkt, men det blir inga muffins. Jag ska tänka ut en bra bortförklaring tills imorgon kväll... [face_blush]
     
  9. wishnud

    wishnud Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Oct 21, 2001
    då ses vi om.. tja inte många timmar :)
     
  10. JediLynx

    JediLynx Jedi Knight star 5

    Registered:
    Sep 2, 2000
    wish! Glöm inte bort min burk! :)

    Själv sitter jag här på Saab med halva håret lockigt och resten i tofsar som ska lockas. Det var allt vi hann på lunchen. Resten ska vi ta på 15-rasten. Det är bara ett litet problem... jag ska snart knalla iväg till en annan avdelning för att träffa lite människor och titta på ett flygplan och jag ser verkligen ut som ett psykfall med det här håret. Suck. Inte kul.

    Jag har knappt hunnit fundera över att det är ikväll som premiären är... det har varit så stressigt den senaste tiden. De sista detaljerna på dräkten fixade jag inatt, bland annat svärdet och fötterna. Vi får väl se hur det blir. Bara jag inte somnar... har enorm sömnbrist just nu.
     
  11. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Hmm, jag sitter med håret upprullat på papiljotter, stora blå saker, och lider också av sömnbrist på grund av tentan som jag lämnade in tidigare idag. Jag har iallafall kunnat sova någon timme efter lunch.
     
  12. Sith_Lord_Linkoping

    Sith_Lord_Linkoping Jedi Knight star 5

    Registered:
    Jan 19, 2001
    Måste bara önska alla som ska upp till Sthlm lycka till och hoppas ni får det bra. :)
     
  13. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Efter uttagning av papiljotter såg jag ut som en hob, men nu har jag lyckats räta ut lockarna lite grann.
     
  14. Rogue_Fan

    Rogue_Fan Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 2, 2002
    Min klocka är nu kvart i tolv, alltså är det sjutton minuter kvar tills TTT börjar. Sa jag inte att jag skulle få ut bilderna på nätet innan filmen börjar? :)

    Bilderna jag tog
     
  15. Vargman77

    Vargman77 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 18, 2002
    Sjyssta bilder.. Vet inte när Effe har möjlighet att lägga upp bilderna från Gbg.. Själv blev det inte några bilder eftersom jag inte hade nån film och dessutom saknade plats för kameran i alla fall...
     
  16. DARTHLARS

    DARTHLARS Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Mar 12, 2002
    Bra bilder, hoppas på flera.
    Jag får be så mycket om ursäkt till de andra i Sthml för att jag glömde gruppfotot efter filmen. Jag är trött.

    Det var kul med alla kommentarer och viskningar ("titta, där går Gandalf"), folk som frågar en om filmen var bra etc. Jag var inte Gandalf. Jag var Radagast The Brown... men det verkar ingen förstå. :(
     
  17. emilsson

    emilsson Force Ghost star 6

    Registered:
    Oct 5, 1998
    Fina bilder!

    Vilken kväll förresten. Kul att såpass många kom.
     
  18. wishnud

    wishnud Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Oct 21, 2001
    lyxen: din burk får du vid något annat tillfälle, jag hade nämligen totalt glömt den :)
     
  19. JediLynx

    JediLynx Jedi Knight star 5

    Registered:
    Sep 2, 2000
    Det är lugnt. Jag glömde den också så fort jag kom till Stockholm. Det fanns ju så mycket annat att tänka på! :)
     
Thread Status:
Not open for further replies.