main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Denmark Den Danske Café

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by Mr_Mundi, May 11, 2003.

  1. kataja

    kataja Jedi Master star 4

    Registered:
    May 4, 2007
    [face_laugh] Måske kan vi udskifte tøjbeskrivelser når vi kommer tættere på ;)
     
  2. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Well, jeg kommer højst sandsynligt til at rende rundt i kostume.
    Formodentlig i Clone Wars Barriss Offee den ene dag og nok i generic Jedi den anden :)
    Og hvis ikke jeg har kostume på, så er jeg nok at finde i en Rebel Legion-t-shirt ;)
     
  3. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Øv kataja, jeg fik ikke hilst på dig.:(
     
  4. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Husk næste danske arrangement af Dansk Star Wars Loge

    Star Wars Weekend II er flyttet til City 2.
    22.-23. oktober 2011. Kl. 10-17.

    Håber at hilse på dig der Kataja og også meget gerne dig Floyd.:)

    Og generelt til dem der stadig kigger med her (hvis der er nogen tilbage), så er det i City 2 til oktober det sker. Kom glad.:D
     
  5. kataja

    kataja Jedi Master star 4

    Registered:
    May 4, 2007
    *stikker ind næsen*
    Var forbi i Taastrup men fik ikke hilst på nogen. City 2 i oktober? Javel ja. Håber det går bedre der så. Man er jo lidt genert [face_mischief]

    Hvad er "det"? [face_batting]
     
  6. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Det fortæller jeg dig, når jeg hilser på dig.;) [face_mischief]


    Der er ingen grund til at være genert, der er en første gang til alle møder for os alle.[:D]
    Og vi bider heller ikke - vi napper højst en smule.:D :p
     
  7. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Så er det jo i denne uge og især i den kommende weekend, at der foregår ting og sager i City 2!

    Jeg kommer - gør I?
     
  8. kataja

    kataja Jedi Master star 4

    Registered:
    May 4, 2007
    Jeg dukker sandsynligvis op temmelig kort tidligt i morgen, søndag. Darth Real Life har slåt sine kløer i mig både hvad gælder tid og økonomi. Så må vi se om vi får øje på hinanden. Jeg har jeans, en sort fleece og en hvid T-shirt med en stor Magritte pibe.
     
  9. kataja

    kataja Jedi Master star 4

    Registered:
    May 4, 2007
    Hvor hyggeligt at møde jer, Mundi, Gina og Lora! :) Håber I fik en god dag i Taastrup!

    Jeg lovede jer linket med Ewan McGregor:
    og her er frodo's FFN adresse: Anbefaler især Lord Vader's Limpet og Driving Lord Vader (i den rækkefølge). The Father er også suveræn, men den er laaang...

     
  10. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Hej Kataja, det var også rigtigt hyggeligt at møde dig. Vi ses måske igen næste gang.
    Jeg håber også at du havde et godt omend kort besøg på messen.

    Jeg tror du mangler linkene.:)
     
  11. kataja

    kataja Jedi Master star 4

    Registered:
    May 4, 2007
    Årh... du er så krævende... :p

    ok, vi prøver igen; Ewan og frodo
     
  12. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Krævende? Yeps, det kan du tro. Og jeg kan være meget værre.[face_devil] [face_whistling]
     
  13. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Så er Cafeen åben igen efter lang tids flytteri.

    Det ser ud til at vores gamle indlæg er der, men med nye interessante bogstavkombinationer...

    Håber i finder stedet igen
     
  14. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Yeps, tilbage igen.
    Rart at se, at du også er her Floyd. [:D]
    Jeg håber du og familien har det godt.

    Hvis I kan finde overskud til det, så er der Star Wars messe igen til november ved Dansk Star Wars Loge
     
  15. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Hej Mundi, var det fedt i Orlando? Jeg var til en rund fødselsdag for et par uger siden hvor jeg mødte to fra logen som også præparerede mig til at komme... problemet er bare at ingen af børnene interessere sig for Star Wars mere! Jeg var faktisk i Fantask idag, det er godt nok noget tid siden jeg har været der, gad godt have brugt noget mere tid (og penge) der.
     
  16. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Det var rigtigt fedt i Orlando. Lidt vådere end sidst, men stadig rigtig fedt.
    Inden de 4 dage tænkte jeg lidt - Årh, 4 dage. Der er massere af tid til at nå tingene, men selv 4 dage var stadig for lidt med alt det der er at se.
    De 2 jeg rejste med så jeg 3 - maks 4 gange i løbet af de 4 dage efter køen om morgenen. På besynderlig vis mødte jeg en hollænder der plejer at sælge på Logens conventions 5-6 gange i løbet af den ene dag, hvor jeg var i Disney's Magic Kingdom.

    Hvis børnene ikke længere er til Star Wars, så har du ikke været vedholdende nok i din indoktrinering.;)
    Jeg går ikke ud fra, at det er en mulighed, at du kommer alene i et par timer den ene dag?[face_batting] Jeg vil rigtig gerne hilse på dig igen irl. Og jeg tror også, at du godt kunne trænge til en Star Wars indsprøjtning inden du også mister interessen.;)[face_batting];)
     
  17. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Jeg er her også stadig!!

    Godt at se jer begge her! :D

    Pink, det kunne nu være hyggeligt hvis du kom alligevel - det er så frygtelig længe siden, jeg har set dig!

    (Og er det kun mig, der bedre kunne lide det gamle forum?)
     
  18. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg kunne også bedre lide det gamle forum.

    Jeg ved ikke hvorfor, men alle overskrifterne forsvinder fra hovedsiden af forummet når siden er færdig med at loade på min PC.
    Det vil sige, at en gang imellem er PC'en så langsom at jeg ser overskrifterne, men for det meste (og resten af tiden når siden er færdig med at loade), så står alle fora lige under hinanden fra begyndelsen.
     
  19. kataja

    kataja Jedi Master star 4

    Registered:
    May 4, 2007
    Hej med Jer :D Dejligt at der stadig er liv! Fed avatar Gina!

    Det med overskrifterne sker også for mig. Men jeg satser på at det er begynder vanskligheder som de får styr på efterhånden.
     
  20. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Hej Gina :)

    Jeg vil prøve at se om jeg ikke kan deltage, men som altid, så er der meget der skal passes ind, men enig, det kunne være hyggeligt at hilse på jer igen.

    Jeg skal også lige vænne mig til det nye look, undrer mig lidt over at de ikke har overført "watched user list" fra det gamle forum.
     
  21. kataja

    kataja Jedi Master star 4

    Registered:
    May 4, 2007
    Er der andre end mig der synes at Leia er begyndt at ligne Ritt Bjerregård på sine gamle dage?

    [​IMG]
     
  22. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Lidet flatterende, men jo det kan du have ret i.[face_laugh]
    Nogen burde klage til tegneren.[face_shame_on_you]
     
  23. FARK2005

    FARK2005 Jedi Master star 2

    Registered:
    Sep 3, 2012
    Hej, vil da lige hilse pænt på jer.

    Det er godt at vide, at man ikke er den eneste SW-nørd i Danmark, man kan ellers godt føle sig lidt alene i sit nørderi når der ikke lige er andre i ens omgangskreds med samme interesse ;)
     
  24. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Vi er MANGE andre.
    Hvis du har mulighed for det, så kom til Taastrup d. 3-4. november: http://www.danskstarwarsloge.dk

    Vi vil gerne vedblive at holde liv i dette forum, men du kan også komme over på www.skywalker.dk, hvor der er mange flere fans.