main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Den officielle danske Star Wars tråd....

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Darth-Floyd, Sep 13, 2005.

1. Darth-Floyd

Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

Registered:
    Apr 5, 2003
    Efter vores mini Star Wars maraton i weekenden fik jeg lyst til at se de gamle film igen. Har lige set lidt af Stjernekrigen, som jeg optog tilbage i 95. Kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet da jeg først bemærkede Ben Kenobis "Hello there" til Erto da han lige har reddet Luke fra sandfolket. Samme tonefald som i ROTS

Og så igen Han Solos bemærkning "This is where the fun begins" da de letter fra docking bay 94.

Har kun lige set tre kvarter af filmen, men mon ikke der er flere ROTS referencer.

I'll be back...

2. Paranorina

Paranorina Jedi Padawan star 4

Registered:
    Nov 14, 2001
    Hmm, jeg har aldrig tænkt på Solos "This is where the fun begins"-linje under ROTS. Så kan jeg lære at se de originale film nogle flere gange.

3. Lord_Coras

Lord_Coras Jedi Knight star 5

Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg har tænkt på at der mangler et monster til at bringe vores helte i fare i Episode III.

I - Dræberfisk
    II - Dyr i arenaen
    IV - Dianoga
    V - Space Slug
    VI - Rancor

Hvorfor ikke III?
    Lortefilm...

4. Paranorina

Registered:
    Nov 14, 2001
    Ep3 er ikke canon!

5. Lord_Coras

Registered:
    Oct 26, 2001
    Vi må håbe der bliver lavet en ny.

6. JN327

JN327 Jedi Padawan star 4

Registered:
    May 2, 2002
    Er Grievous ikke halvt dyr/monster/uhyggelig ting der vil gøre det af med heltene?

7. P-Nille

P-Nille Jedi Padawan star 4

Registered:
    Apr 30, 2003
    tjah han tænker selvstændigt og med tanke på andet end dyriske drifter hvilket gør at man ikke helt kan kalde ham et dyr som de andre

8. Darth-Floyd

Registered:
    Apr 5, 2003
    Jo nu du siger det, så er der da ingen rigtige monstre i ROTS. Men så har den til gengæld Boga :D

9. Mr_Mundi

Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

Registered:
    May 24, 2002
    Hmm, på den ene side kunne jeg godt tænke mig at se OT igen, men på den anden side, så keder jeg mig bare ved tanken:rolleyes: Hvad gør man i sådan et tilfælde?:confused:

10. Qui-Gina-Jinn

Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

Registered:
    Jun 2, 2003
    Foreslår et FFDK-møde og ser dem sammen med os andre?

11. Mr_Mundi

Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

Registered:
    May 24, 2002
    Selv om et møde vil være hyggeligt, så er det ikke det der kan afhjælpe det kedsommelige.

Jeg føler simpelthen bare, at jeg har set de film så ofte og kender dem så godt, at der ikke just er den vilde lyst til endnu et gensyn. Jeg tror faktisk, at det er 3-5 år siden jeg sidst har sat mig ned og set filmene, hvor jeg rent faktisk fulgte med i handlingen på skærmen. Fra 2004 DVD-versionen har jeg set ANH, spolet ESB igennem fordi jeg skulle finde et svar til en af trivia'erne og fra ROTJ her jeg lige kort gyset til slutscenen med Hayden Christensen der er sat ind istedet for Sebastian Shaw, så magtede jeg ikke mere.

På den anden side, så er der dog så mange fede scener og ting ved de film, der gør, at jeg alligevel på et eller andet lavt plan føler trang til et gensyn.

12. Lord_Coras

Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg kender det godt. Nogle gange kan jeg også blive så træt af de film.
    Kun filmene dog. Alt det her nørderi er stadig sjovt.

13. Darth-Floyd

Registered:
    Apr 5, 2003
    Sidste gang jeg så OT DVDerne var det med dokumentar sporet. Det er faktisk ret spændende (og nørdet...)

14. Darth-Floyd

Registered:
    Apr 5, 2003
    Du er forud for din tid Coras!

I nyeste nummer af Star Wars Insider er der en artikel om monstre i episode III.

Der skulle have været en scene med et monster, Nos Monster, nede i den undersøiske hule som Obi-Wan havner i efter hans og Bogas fald ned i søen. Desværre kom den aldrig med i filmen :(

15. Lord_Coras

Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg er ligesom Destiny fra The Brotherhood of Evil Mutants. :)

16. Paranorina

Registered:
    Nov 14, 2001
    Gammel, blind og kvinde? :)

17. Lord_Coras

Registered:
    Oct 26, 2001
    Som kan se fremtiden!

18. Paranorina

Registered:
    Nov 14, 2001
    Et lille sjovt faktum:
    Der var faktisk engang planer om at det skulle afsløres at Rogue var barn af Mystique og Destiny. Mystique kan jo forvandle sig til andre personer, og hun skulle så have forvandlet sig til en mand, og befrugtet Destiny. Det er sådannoget der gør superhelteserier fede! [face_dancing]
    Ligesom dengang Supergirl giftede sig med Superhorse (jaja... han kunne forvandles til menneske, men aligevel). [face_laugh]

(Så kan jeg også liegsågodt spamme jer med at CC forhåbenlig bliver opdateret i næste uge)

19. Lord_Coras

Registered:
    Oct 26, 2001
  20. Darth-Floyd

Registered:
    Apr 5, 2003
    Det er længe siden vi har snakket Star Wars