main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

EchoBase.nl weg?!?!

Discussion in 'Archive: BeNeLux' started by IncomT65, Sep 30, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. IncomT65

    IncomT65 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 28, 1999
    Eigenlijk had dit ook WTH, Pt. 2 kunnen heten. Dacht ik ff leuk weer eens op www.echobase.nl te kunnen kijken, istie er niet meer?

    Weten jullie soms what the **** er aan de hand is?!
     
  2. Ganner_The_Hero

    Ganner_The_Hero Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 14, 2003
    gebeurt wel vaker.


    Zo'n boeiende site vind ik het toch niet...
     
  3. IncomT65

    IncomT65 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 28, 1999
    Weet ik, maar ik had hun link naar een Star Wars shop (in Nederland) laatst gevonden, dacht dat ik hem als favoriet had opgeslagen, en kom er nu achter dat ik dat niet heb gedaan [face_doh]!!! Dus ik naar echobase, is die $#@%@ site d'r niet!!

    O ja, het is niet audrictoys.nl, gator.nl of visiontoys.nl
     
  4. Ganner_The_Hero

    Ganner_The_Hero Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 14, 2003
    starwarstoys.nl :p
     
  5. QuiGonDave

    QuiGonDave Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Aug 29, 2004
    Ik ging laatst ook es kijken ,toen kon ik die 'shoplijst' ook al niet meer vinden...
     
  6. IncomT65

    IncomT65 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 28, 1999
    Hmm, zo te zien zitten ze in serieuze poep. Ze zijn weer bereikbaar, maar blijkbaar is d'r iets goed mis gegaan met dat ScreenHeroes evenement. En ze spreken ook over gedupeerden van StarWarsToys.nl. [face_thinking] hmmmmmm.....
     
  7. CLONE_COMMANDER

    CLONE_COMMANDER Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 23, 2001
    niet bereikabar


    Peetur
    Generaal



    Geslacht:
    Leeftijd: 17
    Geregistreerd op: 26-1-2005
    Berichten: 289

    Land: nederland

    Geplaatst: 27-09-2005 23:26:36 Onderwerp:

    --------------------------------------------------------------------------------

    Om jullie maar even wat meer info te geven over wat er achter de schermen allemaal afspeelde van SH.

    De organisatoren waren alleen uit op groot geld. Wat dus niet gelukt is. Het bedrijf is waarschijnlijk faillet. De acteurs kregen niet wat ze belooft was, en de kans is groot dat ze niet eens de kosten vergoed krijgen die ze hebben moeten maken (hotel/eten/vliegreis) De mensen die een VIP ticket hadden besteld krijgen waarschijnlijk hun geld ook niet terug. Voor die mensen is het dus 1 grote teleurstelling geweest.

    SH volgend jaar? Dit was 1malig. SH komt volgend jaar niet meer terug.
    Ik heb ook gehoord dat Dirk en Dwight waarschijnlijk niet eens meer naar Europa komen.



    http://www.collectiblez.nl/forums/showthread.php?t=735&page=8&pp=20 nog meer info


    Voor wat het waard is...

    Ik ben Wouter de Boer - ik beheerde de afgelopen tijd de site Echo Base interactive en mensen kunnen mij ook kennen van mijn betrokkenheid bij (dat is iets anders dan 'deelname aan') de organisatie van de show Screen Heroes.

    Het hele weekend heb ik bij de informatiebalie gestaan en ik heb veel mensen gesproken. Op zondag heb ik persoonlijk heel veel mensen moeten teleurstellen over de afhandeling van hun klachten. Gedupeerden konden een mailtje sturen naar info@screenheroes.com en zouden daarna 'zo snel mogelijk te woord gestaan worden'.

    Ik trek deze uitspraak in, omdat hij niet op waarheid gebaseerd is. Ik weet nu dat het e-mailadres info@screenheroes.com alleen ontvangen wordt door Robert de Graaff, de hoofdorganisator van Screen Heroes. De man die, zo lijkt het nu, iedereen om zich heen (daarmee bedoel ik ook de andere twee organisatoren) opgelicht heeft.

    Robert de Graaff is degene geweest die zaterdag de stekker uit het evenement wilde trekken. Het is te danken aan mensen als Wiebe, Patrick, Marjet, Femke, Casper, René, Patricia, Dennis Nooteboom en ikzelf (spijt me als ik iemand vergeet...) dat de tweede dag van de show doorgang heeft gevonden. Wij waren degenen die Robert probeerden te overtuigen dat we het de fans verplicht waren.

    Op zaterdagavond, terwijl Robert inmiddels eigenhandig beslist had de VIP-party te cancellen, heeft een gesprek met de acteurs plaatsgehad in het hotel. Wat daar allemaal gezegd is weet ik niet, omdat ik er niet bij was. Maar wel weet ik dat het voor een heel groot deel te danken is aan Julie Caitlin Brown dat de acteurs zondag zijn op komen dagen.

    Ik nodig iedereen uit om mij een e-mail te sturen op mijn privé-adres wjdeboer.at.home.nl ('.at.' vervangen door '@'). Ik wil graag mensen te woord staan over de gang van zaken. Ik doe dit puur op persoonlijke titel, omdat ik vind dat de gedupeerden het recht hebben te weten wat er gespeeld heeft.

    Ik wil met klem benadrukken dat de grote schuldige de man is die zich voordeed als meneer Robert de Graaff. De andere twee organisatoren treft alleen blaam in die zin dat zij hooguit naïef zijn geweest en zich door Robert de Graaff een droom hebben laten aansmeren. Een droom waar alle medewerkers in wilden geloven - een droom van een prachtshow die zijn weerga niet kende. Robert en Robert alleen is verantwoordelijk voor het debacle dat zich afgelopen weekend heeft afgespeeld in en om hal 5 van de Jaarbeurs.

    UPDATE: mijn vriend Danny (bluntman) maakte me attent op een paar namen die zeker niet mogen ontbreken: Simon, Rinda en Vincent.

    Verder de verklaring voor het feit dat de Screen Heroes site en de Echo Base site uit de lucht zijn: de servers werden beheerd door Robert de Graaff en hij heeft ze op zwart gegooid. Niemand anders dan hij kan erbij, dus we moeten kijken hoe we de boel gaan overzetten.

    UPDATE 2: En ja, natuurlijk moeten alle vrijwilligers bedankt worden voor hun inzet. Zeker de studenten uit Amsterdam, die zich met een ongekend enthousiasme
     
  8. IncomT65

    IncomT65 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 28, 1999
    Inderdaad, serious ****, dus...
     
  9. QuiGonDave

    QuiGonDave Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Aug 29, 2004
    Wat was dat SH precies eigenlijk? *schaam*
     
  10. IncomT65

    IncomT65 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 28, 1999
    Een of andere convention, waar sterren van weleer hun opwachting zouden maken. Bijv. Dirk Benedict (A-Team, Battlestar Galactica) Billy Dee Williams, Dwight Schultz, etc. 't Grappige is, dat ik er eigenlijk best wel 'n kijkje wilde nemen, maar ik had andere bezigheden dat weekend.
     
  11. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    Ik ben wel bij Screen Heroes geweest, maar t viel me allemaal zwaar tegen.
    Er waren maar weinig kraampjes, en druk was het al helemaal niet, wat nog eens extra opviel door de (te) grote zaal. Er was ook totaal geen sfeer. :(
     
Thread Status:
Not open for further replies.