main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Ep. 4, 5 og 6 på DVD

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Krede, Apr 29, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    De kommer jo om et års tid eller to, forhåbentlig!!

    Det har bare at blive en SUPERDUPER-FINAL SPECIAL EDITION-DIRECTORS CUT ting i en box så stor at jeg bliver nød til at arrangere at transportere den hjem med 3x34. ;)

    Så hvad er jeres håb/ønsker/krav for den fedeste DVD udgivelse nogensinde?

    F.eks. hvilket ektra-materiale?

     
  2. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Hmm tja.. Ku jo være rart hvis både Non-SE og SE kom med i samme box... Men det sker nok næppe :(
     
  3. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Hvis vi er heldige kommer der en Ultimate Edition, med nogle opdateringer til de halvdårlige 90'er effekter i SE. Måske er Lucas kommet til sine sansers fulde brug og indset at Han Solo SKAL skyde først...
     
  4. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg synes ikke der ska komme flere nymodens effekter. Heller ikke for at fjerne de havldårlige 90'er cgi effekter, det vilel svare til der sq komme nye speciel editions hver 5. år for at effekterne ku føjle med tiden.
    Hvorfor skjule det er nogle gamle film?
     
  5. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    og da de endelig skulle peppe efekterne op kunne de altså godt havde kigget på darth vader og obis fight i ANH. Den ser så fake ud :(

    Hmm det ville da være rart hvis man kunne få en udgave med lidt af den originale film. Helst en allerhelvedes masse ekstra scener og så en dokumentar ligesom på episode 1 hvor man følger tilblivelsen af filmen kronologisk.

    Og når de endelig kommer alle sammen på en gang ville det være fedt hvis de kunne stjæle konceptet fra jumbobøgerne så når de 6 film står ved siden af hinanden skulle man ved episode 1 og 2 se venstre side af ansigtet på hayden christensen episode 3 og 4 skulle så morphe ind til højre side på darth vader...
     
  6. Darth_Malignent

    Darth_Malignent Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Apr 2, 2003
    Jeg vil sige mit ypperste ønske til SW dvd´en ville nok være alle filmene samlet i en box... Det ville være så sejt men det kommer nok først om nogle år... Men den der idé med både non- SE og SE edition af filmene kunne være fedt..
     
  7. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg ku også godt tænke mig hvis man ku se ANH gennem mouse-droidens øjne.
     
  8. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    [face_laugh], good one, Par...

    og så med de lyde den siger i baggrunden hele tiden...
     
  9. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    biip biip bep bep...biip biip bep bep... tror at det ville blive trættende i længden.

    Hæ hæ, højdepunktet i filmen vil blive når Chewbacca brøler af den.... :D

    Har I nogensinde spillet Rebel Assault 2?
    Det meste af introen ser man faktisk fra en Mouse Droids synspunkt.
     
  10. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Det er faktisk ret fedt, man ka høre mousedroiden nynner mens den tøffer afsted ligeinden den møder Chrewie og bliver skremt væk.

    di-di-didi...di-di-didi...
     
  11. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    He he ja, det er også et af mine yndlings øjeblikke i ANH, det er så sjovt sådan nogle små detaljer. Star Wars var nok en af de første sci-film hvor robotter faktisk virkede levende.
     
  12. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    ja det havde nok noget at gøre med der var mennesker inden i ;)

    Ej spøg til side effekterne i ANH er squ flotte når man tænker på hvor lidt penge gl havde til at lave den...
     
  13. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    [face_plain] .... Var der et menneske inde i Mouse droiden!? Damn! Warwick Davis må have haft en lillebror så...


    :p
     
  14. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Det var en smølf i en overdækket fjernstyret bil... :D
     
  15. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    [face_laugh] [face_laugh] [face_laugh]

    di-di-didi...di-di-didi... jeg kan smølfeme ikke finde vej....di-di-didi...di-di-didi... hvordan styrer man denne her smølf?!
     
  16. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Nice.... Det ska nok passe jeg aldrig ka se normalt på den scene igen :p
     
  17. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    damn i fik mig igen;)

    hvem var så inde i Jawa sandcrawleren, eller hvem var personen der styrede dødsstjernen (altså IRL) :D
     
  18. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    He he, du er sjov at drille Snegl!

    Nååå- jeg vil lige prøve at se om vi kan komme tilbage til det oprindelige topic.

    Det er en fed idé med at alle filmene kunne danne et billede når de står sammen. Jeg håber dog at de laver et deluxe sæt og så et mere almindeligt sæt. Deluxe sættet må godt set rigtigt pænt ud, lidt som Ringenes Herre 1 special edition sættet.

    Extra materialet:

    Dokumentarer ad nauseum til alle 6 film
    Deleted scenes - ALT inklusiv dem som de ikke nåede at lave special effekter til.

    Og så må alle filmene gerne have nyrestaureret DTS ES lyd, eller i det mindste 5.1 EX lyd.
     
  19. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg synes det var lidt synd da ep1-2 kom ud på DVD at der ikke blev kælet nær så meget om dem som fks LOTR Spider-Man dvd'erne.
    Håber ikke de betyder ep4-6 bare kommer ud i en æske som "Tilbage til fremtiden".

    Hvad boxed dvd sæt ka vi nævne der ville ville være et godt forbillede for SW?
    Selv kan jeg godt li mit "Planet of the Apes" box sæt. 5 film på 6 dvd'er, og total lækker indpakning i pap, og med relief i billederne.

    I "The Omen" box sættet er der vist 3 dvd'er i, og når man folkder det ud danner det et kors. Very Nice :D Har dog kun set en reklame for dette sæt.

    EDIT: NÃ¥eh ja og hvordan ku jeg glemme Monster-colleter-super-duber-edition af LOTR?
     
  20. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    ja LOTR boxen med bogstøtte er maxfed, men med 6 star wars film ryger hele min DVD rack jo :D
     
  21. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Ja, Star Wars med bogstøtter.
    Anakin i den ene ende og Darth Vader i den anden som den gennemgående hovedperson.
    Eller R2-D2 og C-3PO som de gennemgående karakterer.
    Eller Luke og Leia fordi de er børn af Anakin.
    Eller Han Solo og Chewbacca som de seje smuglere.
    Eller Boba Fett og Jango Fett som de seje dusørjægere.
    Eller Darth Vader, Palpatine, Dooku og Darth Maul fordi er siths.
    Eller Anakin og Padme fordi "det er dem" i "starten".
    Eller...

    Glem det, bare giv os 14 bogstøtter. :D
     
  22. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Burde det ikke nærmere være dvd støtter? ;)

    Jeg tror hvis de endlig skulle lave bogstøtter vilel det nok være med C3PO og R2D2 da de stort set er de eneste der er med i alle filmene.
     
  23. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    desværre par

    Anakin er med i alle filmene...

    Kejseren er med i alle filmene (han kan godt være lidt svær at se men han er der ;) )

    Yoda er med i alle filmene (ved godt han ikke er med fysisk i ANH men han er der psykisk :D )

    Obi Wan er med i alle filmene
     
  24. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Snegl >> "What you said is right. From a certain point of view." ;)

    Jeg vil dog også give Par ret, da jeg medtog R2-D2 og C-3PO udfra den filosofi, at de er de eneste, hvis skuespillere har lagt stemme/krop til dem i alle filmene.

    Og jo DVD støtter vil være mere passende. Bortset fra, at jeg ikke engang har plads til mine DVD'er.
    Hvis jeg så også skal mase 14 DVDstøtter ind også, så går det da helt galt. :p
     
  25. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    jep det er også rigtigt.

    hvem lagde stemme til r2-d2 ;)
     
Thread Status:
Not open for further replies.