main
side
curve

EPIII Titel

Discussion in 'BeNeLux' started by MasterObi-Wan-Kenobi, May 12, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. CLONE_COMMANDER

CLONE_COMMANDER Jedi Padawan star 4

Registered:
    Dec 23, 2001
    ja met Clone_Commander in een superleuke rol.....als aaibare Clone ;)

* aait Pelly terug :D

2. Tatooine_Fireman

Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

Registered:
    May 16, 2003
    Hou op met dat geaai jullie twee! Ga maar op de meeting klef doen! ;)
    BTW, toen TPM nog uit moest komen, werd er gezegd dat Episode 3 Falling From Grace zou gaan heten, en dat vind ik niet eens een slechte titel.
    Ik vind The Creeping Fear trouwens niet eens zo'n slechte naam...vinnem zelfs best cool...

3. Pelly-Welly

Pelly-Welly Jedi Knight star 6

Registered:
    Jan 10, 2004
    :p Ja, hallo, zeker tussen 21 jarige (ouder?) studenten zitten en me afvragen waar de hell de vruchtenlimonade is? (just kidding)
    Braaf, grapje, Pepijn, aardappelschilmesje weg..braaf zo! (oo, den Lame-Heid)
    *aai* is trouwens iets van een ander (liever?) forum, het klinkt gewoon postiever dan *stroke* of *pet*

ontopic (jawel, toch zomaar ineens, dit is niet goed!)

The Creeping Fear was een (leuke?) 1 april grap, zouden ze deze titel dan ook echt gebruiken? A well, het gaat om de film, zullen we maar zeggen (iedereen gaat toch dood)

4. CLONE_COMMANDER

Registered:
    Dec 23, 2001
    Als t aan Pelly-Welly ligt zou Episode 3: Rise of the Chiss gaan heten 8-}

5. Pepijn

Pepijn Jedi Padawan star 4

Registered:
    Jun 28, 2002
    Falling from Grace? Dat vind ik nog wel het allerbelachelijkste wat ik tot nu toe gehoord heb, dat lijkt klinkt wel haast als een belegen amerikaanse soapserie. (Goed starwars heeft daar af en toe wel wat van weg, maar toch...)

Overigens is de grote onthulling van Lucas waarschijnlijk dat Darth Sidious wel of niet Palpatine is....

Of dat hij eigenlijk Jar Jar Binks is...

Of dat Mace Windu eigenlijk de vader van Anakin is...

Okee ik hou wel op...

6. Pelly-Welly

Registered:
    Jan 10, 2004
    Misschien is Ol' Palps wel de pappa van Anakin, vind het hele "als maagd zwanger worden" sowieso een belachelijk idee. ugh. Palpatine als pappa. Fijne familie...*verkeerde gedachten* Note to self: Geen fijn idee, zo'n naakte Emperor...

Rise of the Chiss? Nah, we weten allemaal ook wel dat Lucas zich zo goed als niks aantrekt van de EU (except Grievous)... ;)

Misschien, epIII: Dawn of an Empire (klinkt als een B-horror filmpje)

7. Ganner_The_Hero

Ganner_The_Hero Jedi Padawan star 4

Registered:
    Apr 14, 2003
    Eh...spoiler misschien?

Grievious is niet EU...hij is ontworpen voor de film, maar maakte zijn debuut in de cartoon. Hij is bedacht door George Lucas himself.

8. Tatooine_Fireman

Registered:
    May 16, 2003
    Ja mensen, tis officieel; hij gaat The Emporer's new groove heten! Vette titel toch? ;)

9. CLONE_COMMANDER

Registered:
    Dec 23, 2001
    Episode III: Bet you didn't came up with this title!

10. Pelly-Welly

Registered:
    Jan 10, 2004
    Hmm, dacht dat Grievous eerst in het boek [titel vergeten] kwam. (met Jango en Grievous op de cover, zal zo ff een plaatje ervan zoeken) Maar het zou me niet verbazen als Georgy-Porgy het zelf allemaal bedacht heeft hoor, onder het mom van "Look mummy I've got an EU character in my movieeeee". Ugh.

Nu word ik bedolven onder Potter advertenties, en dat zorgt ervoor dat ik alleen maar minder geduld krijg voor die titel. Hier drmee!!! *snuif* Geez, kan Lucas geen hints ofzo geven?

Ondertussen, hier Grievous: [link=http://www.starwars.com/eu/news/2004/03/img/20040302_bg.jpg] Door Lucas bedacht? [/link]

(ik kan er nog steeds geen goed werkend plaatje van maken)

11. Pepijn

Registered:
    Jun 28, 2002
    Euhm... Harry Potter III wordt precies hetzelfde als Harry Potter II en Harry Potter I...

12. Ganner_The_Hero

Registered:
    Apr 14, 2003
    Grievous is door george bedacht (geloof me, ik weet t van hyperspace), maar net zoals Boba maakt hij zijn debuut in de EU

13. CLONE_COMMANDER

Registered:
    Dec 23, 2001
    kan Grievous niet ff dat bijdehante brillenmannetje met zn toverstokje neersabelen met zijn ''toverstokjes''?

ik haaaaaaaaat harry potter :D.......

14. Pepijn

Registered:
    Jun 28, 2002
    Ik weet niet wie Grievous is, (kijk geen Clone Wars) maar aan de naam is wel weer te merken dat deze bad guy (toch?) door George Lucas is verzonnen.

Zie hier de neerwaartse spiraal.

Darth Vader
    Darth Maul
    Darth Sidious
    Darth Tyranus
    Grievous...

Heel ernstig...

[face_clown]

15. CLONE_COMMANDER

Registered:
    Dec 23, 2001
    lol, alleen Grievous is geen Sith (lord), tis een soortement van robot

16. Pepijn

Registered:
    Jun 28, 2002
    Grie-three-Pee-O?

Heb net plaatje even bekeken, en ik vind het net een kruising tussen die clown uit de techno union en die Ki-Ado hoe heet hij ook al weer, je weet wel die Prime minister of Kamino...

17. Pelly-Welly

Registered:
    Jan 10, 2004
    Grievous leek mij nog vrij OK (ik heb nog niet chapter 20 van Clone Wars gezien, of het boek gelezen)
    Maar waar ik meer van baal is het feit dat Lucas beloofde een EU character in epIII te stoppen (Hyperspace), hij vervolgens Grievous maakt, en deze dan het EU character noemt. Je kan wel zeggen dat Grievous zijn debuut maakt in EU, maar toch. (OK, ik geef toe, ik had gehoopt dat het Thrawn zou zijn, al was hij maar een paar seconden in beeld)

BTW, Ganner, Boba maakte overigens zijn debuut in ANH (maar de scene is eruit geknipt en komt later terug in special edition, scene waarin Jabba bij de Falcon op Han wacht) Dit boeit ook niet eigenlijk, maar ik heb tijd over (ipv franse woordjes als "de pioenroos" te leren)

18. Ganner_The_Hero

Registered:
    Apr 14, 2003
    Grievous is niet het EU-character. Dit zijn 2 verschillende personen.

Maar Thrawn is het ook niet, dat is al bevestigd.

19. Pelly-Welly

Registered:
    Jan 10, 2004
    Yup. Weet ik. *bawl* ;) Nor Xizor, nor Thrawn. Blast it... Het wordt iets/iemand waar we nooit aan gedacht hebben. *denkt* A well, die titel hoeven we niet meer zo extreem lang op te wachten (I hope). Zodra we hem hebben krijg je weer het "Ik vind het niet leuk" gepraat :p

20. Pepijn

Registered:
    Jun 28, 2002
    Waarschijnlijk wordt het EU-character Grayo Mihidoradoz, een bevreesd Outer Rim Laser Worstelaar, die in het boek Return of the Empire Part 13 van Kevin J.R.R. Zahnhopfman, twee woorden wisselt met de achter-achter-achter-kleinzoon van Han Solo...

Edit: Expanded Universe afzeiken is zo leuk! [face_clown]

21. CLONE_COMMANDER

Registered:
    Dec 23, 2001
  22. Tatooine_Fireman

Registered:
    May 16, 2003
    Aayla Secura is een EU character, en die zit ook in SW3. EU characters hoeven wat mij betreft niet in de movies maar ja...
    BTW, Boba Fett maakte zijn debuut in The Holiday Special, ik weet alleen niet of die wordt beschouwd als EU of cannon.

23. Ganner_The_Hero

Registered:
    Apr 14, 2003
    die wordt beschouwd als pure crap :p

24. Tatooine_Fireman

Registered:
    May 16, 2003
    Wat...Aayla of The Holiday Special? ;)

25. Ganner_The_Hero