main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Episode 3

Discussion in 'Archive: BeNeLux' started by Jedi_Knight_Kenobi, Jun 13, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jedi_Knight_Kenobi

    Jedi_Knight_Kenobi Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 4, 2002
    ik ben bang dat G. Lucas net zoals TPM en AOTC de film gaat verpesten
    Tpm is echt een heel heel erg slechte film, Jar Jar Binks (..), die irritante anakin en de achtelijke dialogen.
    De enige nog redelijk goeie personages zijn palpatine , obi wan vind ik ook aardig gedaan door ewan mcgregor.
    Maar vergeleken met de OT is het zo slecht, daar had je echte karakters zoals han solo , en dan zijn er nu weer geruchten dat han in ep.3 komt,.
    Dat zou te gek voor woorden zijn, chewie in ep.3 vind ik ook al een erg groot toeval.
    Han in ep3 zou te ver gaan , het zou even leuk zijn netzoals het gevecht van yoda.
    Nu ik er op terug kijk vind ik het gevecht vreselijk.
    Alle gevechte in de PT zijn wel heel mooi om te zien maar er is niet echt grote spanning, in de ot wel..duss please george verneuk ep 3 niet zodat sw tog nog te redden valt
     
  2. CLONE_COMMANDER

    CLONE_COMMANDER Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 23, 2001
    w t h ben jij [face_plain]
     
  3. Apophis

    Apophis Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 26, 2002
    Dat vraag ik me ook af ...

    Dat komt hier even langs om kritiek te geven ... Get the **** out of here !
     
  4. CLONE_COMMANDER

    CLONE_COMMANDER Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 23, 2001
    my thoughts entirely :D
     
  5. Apophis

    Apophis Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 26, 2002
    Ik vind TPM een fantastische film, net zoals alle andere Star Wars films ...
    In TPM en AotC zitten de meest coole personage uit de hele filmgeschiedenis ...
    Voor mij dan toch ...
     
  6. Apophis

    Apophis Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 26, 2002
    ik ben bang dat G. Lucas net zoals TPM en AOTC de film gaat verpesten
    Oh, komaan! Lucas heeft ook de OT geschreven dus geef de man a.u.b. wat krediet. Volgens mij weet hij heel goed waar hij mee bezig is ...

    Jar Jar Binks heeft volgens mij ook zijn nut al bewezen ...
    Ik ken trouwens mensen (geen Star Wars fans) die het spijtig vonden dat de rol van Jar Jar in AotC zo klein was.

    die irritante anakin en de achtelijke dialogen.
    Anakin is een jongen van negen jaar. Wat verwacht je daar van ? Dat hij Shakespeare dialogen gaat voeren ?
    En ook in de OT zijn er slechte dialogen ...


    Maar vergeleken met de OT is het zo slecht, daar had je echte karakters
    De PT zit vol leuke personages.
    Al die leuke achtergrondpersonages zijn zo cool.

    chewie in ep.3 vind ik ook al een erg groot toeval.
    En wat als de Clone War battle op Kashyyyk zou plaatsvinden ? Chewie is zo'n 200 jaar voor Ep IV geboren dus aan de leeftijd kan het niet liggen ...

    Maar ja ... smaken verschillen ...
     
  7. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Oplossing: Ga niet naar episode III! :eek:

    Ik vond Phantom Menace en Attack of the Clones erg goed.
     
  8. TCG-Player

    TCG-Player Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Jan 12, 2003
    dat chewbacca in episode III komt is heel goed. Ik weet niet wie van jullie wel is ANH hebben gezien... maar wat valt je nou een beetje op in de cantina... Obi-Wan doet alsof hij chewbacca heel goed kent tenminste zijn gedrag met hem. Gelijk met hem spreken alsof hij met hem had afgesproken wat natuurlijk waar kan zijn. Want een Jedi kan tenslotte in de toekomst kijken. En hoe kan hij anders weten dattuh hij co-pilot van schip is persoonlijk denk ik niet dat hij WOOKIES ken :)
     
  9. Koen-the-King

    Koen-the-King Jedi Youngling star 1

    Registered:
    May 22, 2003
    &^*(%&$%^$##@#!!! Niemand spot met SW. als ik die knakker kon bannen voor zijn leven dan zou ik het meteen doen!

    Dat die hier durft te komen! Als hij uberhaupt zoiets durft te posten, daar kun je al meteen uit concluderen dat hij geen SW-fan is! OPSODEMIETEREN HIER!

    Ga je meningen maar op www.swfanclub.nl/forum geven. Dan heeft die (***)leier van een Arnaxis ook weer iemand om op te zieken!
     
  10. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Nou, om em nou meteen te bannen gaat misschien wel erg ver, alleen omdat hij een andere mening heeft. Maar ik heb nog steeds geen (goede) argumenten gehoord van hem waarom de prequels slechter zijn.
     
  11. Jedi_Knight_Kenobi

    Jedi_Knight_Kenobi Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 4, 2002
    wt*?
    ik ben een van de grootste star wars fans die er is..heb anh,esb, rotj allemaal stuk of 20 x gezien vind ze de beste films ooit ongeveer.
    Maar ik vind, en kijk ook maar eens op de grote boards dat tpm er echt niet in de buurt komt. De film heeft z'n leuke dingetjes maar valt in het niets vergeleken met de ot.
    Ik weet niet wat jullie nou gaan zeiken dat ik gebanned moet worde dat jullie nou niet kritisch naar die films kunnen kijken.
    Ik vin het alleen dood en dood zonde dat tpm en aotc zo veel minder zijn dan de ot.
    de liefdesscenes in aotc zijn een lachtertje..echt slecht acteerwerk en slappe dialogen.
    TUURLIJK vind ik het leuk om ze te kijken ik heb aotc nu ook een stuk of 8x gezien .
    En jdoe nou niet gelijk zo triest ik zei alleen dat tpm en aotc veel minder zijn en dat ik bang ben dat ep3 ook minder word.
    En oja..als je denkt dat ik de enige ben die 'ani' en jar jar in ep1 irritant vind ..dan ben je echt een beetje afgeslote van de wereld.
    op tpm zijn speciale 'bashing 'boards met 10000 berichten ongeveer
     
  12. Jedi_Knight_Kenobi

    Jedi_Knight_Kenobi Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 4, 2002
    o ik heb nog even gekeken het zijn er 14000
    tuurlijk die 14duizend mensen kunnen een slechte smaak hebben maar kijk nou eens goed naar Tpm en dan naar Anh dat is een ongelooflijk klasse verschil
    en ook al vond iedereen tpm heel goed had ik er nog dezelfde mening over
     
  13. Apophis

    Apophis Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 26, 2002
    Ten eerste is je spelling even slecht als die van Jar Jar ...

    Ten tweede die 14 000 of what ever berichten zijn niet allemaal door andere personen gezet. Meestal door dezelfde mensen die allemaal dezelfde domme redenen geven.
     
  14. GabeC

    GabeC Jedi Youngling star 4

    Registered:
    Aug 28, 2000
    JIHAD TEGEN Jedi_Knight_Kenobi!!! :mad:


    Just kidding, iedereen heeft respect op een eigen mening, hou het gewoon wat deftig. En let wat op je spelling.

    [/moderator]


    [EDIT] [face_devil]
     
  15. CLONE_COMMANDER

    CLONE_COMMANDER Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 23, 2001
    JIHAD TEGEN Jedi_Knight_Kenobi!!!


    Just kidding, iedereen heefd respect op een eigen meening, hou het gewoon wat deftig. En let wat op je spelling.

    [/moderator]


    meening met dubbel e.....aie ;)
     
  16. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Enne, heefd met een d lijkt me ook niet geheel correct, als we toch bezig zijn. ;)

    Jedi_Knight_Kenobi: Je bent je mening nu wel al aan het afzwakken: In je eerste post had je het nog over ' heel erg slecht', maar in die daarna over ' veel minder'. Waarom vind je het leuk om naar een film te kijken die je blijkbaar zo slecht vind?

    Ook vind ik dat de dialogen in de OT echt niet veel beter zijn dan in de prequels. Maakt mij niet uit, ik vind ze zowieso allemaal geweldig. Maar als je even objectief naar de oude films kijkt, zal je zien dat de dialogen zeker niet beter zijn dan in de prequels.
     
  17. GabeC

    GabeC Jedi Youngling star 4

    Registered:
    Aug 28, 2000
    Waar zijn jullie over bezig? ?[face_plain] Ik zie helemaal geen spellings fouten. [face_devil]

    Still pretty good for a Yank if you ask me. :p
     
  18. CLONE_COMMANDER

    CLONE_COMMANDER Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 23, 2001
    Yankee go h :eek: me 8-}, of neem een inburgeringscursus ;) 9geen hamburgercursus [face_plain]
     
  19. Jedi_Knight_Kenobi

    Jedi_Knight_Kenobi Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 4, 2002
    Een leuke film hoeft niet gelijk een goede film te zijn, zoals ik eerder al zei Tpm vind ik geen goede film, maar nog steeds wel leuk om te kijken hoor.
     
  20. TCG-Player

    TCG-Player Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Jan 12, 2003
    nou ik geef die kenobi toch maar ff gelijk :) 'u owe me one' :D wantuh geef toe wat zijn die scenes 'echt gespeeld' nou in de phantom menace... padme acteert daar zoooo slecht. van mij hoefde ze niks te zeggen maar mocht in leia bikini gaan :) volgens mij is zei r aleen om te showe 'hah' enne OT vind volges mij iederee beter of niet soms ?[face_plain]
    maar de PT heeft natuurlijk altijd zijn mooiie momentjes.
    I: 1. Podracen niks aan 2. Gevecht met OWK vs. DM was goed (qui gon zuigte)
    II: 1. Romance was slecht 2. Dat ze vanuit arena in clone war komen goed

    okey... kritiek in de worden van meneer reclame van..... zeg ik lekker niet
    "Kom maar kom maar kom maar" :)
     
  21. Apophis

    Apophis Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 26, 2002
    Podracen niks aan ?!?!? ?[face_plain] WT* !
     
  22. Jedi_Knight_Kenobi

    Jedi_Knight_Kenobi Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 4, 2002
    ik heb net nog even aotc gekeken en ik moet zeggen dat ik 'm heel leuk vond om te kijken en zo slecht nog niet.
    Sommige dingen die Lucas in Tpm verprutst heeft worden goed gemaakt in aotc.
    WEL een groot nadeel vind ik dat vrijwel alles met "Bluescreen" is gedaan en niet op locatie.
    Zou Lucas dit in Ep3 veranderen heb ik goeie hoop dat het een goede film word.
     
  23. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Ik ben met je eens dat sommige dialogen niet echt geweldig zijn. Maar ik zou jou wel eens beter willen zien acteren met dat soort scripts. Het is heel makkelijk om hier vanuit je luie stoel kritiek te geven, maar laat dan eerst maar eens zien dat je het beter kan.

    Ik bedoel dit niet afzeikerig, hoor. Maar ik denk dat het toch wel even wat anders is als je zelf met je kop voor de camera staat.

    Maar als het nou echt zo'n storende factor voor je is: Er zijn zat mensen die de prequels niet accepteren en gewoon alleen de OT volgen.

    En Apophis: Tja, helemaal met je eens. :)
     
  24. Jedi_Knight_Kenobi

    Jedi_Knight_Kenobi Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 4, 2002
    "storende factor"

    Ben jij dan niet teleurgesteld , denk je dat ik het leuk vind om te zeggen dat ik de PT niet zo goed vind?
    Ik vind het gewoon heel erg jammer..klaar.
     
  25. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Nou nee, ik ben niet teleurgesteld. En je mag natuurlijk je mening hebben, maar ik vind dat je het acteerwerk pas echt goed kan beoordelen als je ook zelf voor de camera hebt gestaan. En dan ook nog es de onzin uit moet kramen die George Lucas je als dialoog geeft. Want, nogmaals, op dat punt ben ik het wel met je eens.

    Dat is mijn mening.... klaar. :)
     
Thread Status:
Not open for further replies.