main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Episode IV, V & VI på DVD?

Discussion in 'Archive: Denmark' started by EXODUS01, Jun 8, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. EXODUS01

    EXODUS01 Jedi Youngling

    Registered:
    Nov 25, 2002
    Er der nogle af jer der har hørt noget fra pålidelige kilder om hvornår de originale Star Wars film kommer på DVD og i hvilket format de kommer? Bliver det et box-set (som jeg håber) eller kommer de en af gangen? Jeg har personligt læst i det engelske filmblad EMPIRE at de i et interview med George Lucas har hørt at han ikke ville arbejde med de gamle film på dvd før Episode III er færdig. Hvad kunne de indeholde af ekstra materiale? Jeg forestiller mig trailers, kommentarer af Cast & Crew, et par deleted scenes og noget making of. Desuden kunne det da være sjovt med en dokumentar ala. From movie to mythology.
     
  2. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Kære Exodus - det er fedt at du har stor enthusiasme, men før du laver en ny tråd, så prøv lige at tjekke et par sider tilbage om der ikke findes en lignende tråd først...

    OT DVD

    Jeg vil ikke lyde helt moderator-agtig, for sådan en har vi ikke, og er heller ikke interesseret i at få en. Så det er bare en venlig påmindelse.

    EDITS: damn den link htmlkode

     
  3. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Har lige læst lidt i en tråd på "classic trilogy" boarded. de udkommer tidligst 2006, og der skulle blive tilført en del "deleted scenes" (håber ikke de ændrer historien for meget :mad: )

    EDIT:
    Krede=Moderator COOL :D
     
Thread Status:
Not open for further replies.