main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

eps 7,8 og 9

Discussion in 'Archive: Denmark' started by P-Nille, May 7, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    er det bare mig eller kunne det være fedt hvis de også lavede eps 7,8 og 9... kunne være fedt hvis de lavede dem så de passede med bøgerne... gad godt at det var dem med Trawn der blev filmatiseret så... så man komemr til at se Talon kaarde og mara jade :p

    hvad mener i?
     
  2. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg synes det er en dårlig idé. Historien er slut med opfyldelsen of profetien.
     
  3. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jeg er meget splittet på det område. På den ene side synes jeg at historien starter og slutter med Anakin. ep 1-6 er Anakins historie, om hvordan han blev jedi, overgav sig til mørket, og tilsidst frelste galaksen.

    Lucas havde oprindeligt planlagt at fortælle den samme historie over 9 film, men da han fandt på at Leia kunne være Lukes søster, havde han ikke brug for de sidste 3 og pressede slutningen ned i ROTJ.

    Så Lucas har INGEN historie til ep. 7-9. Personligt vil jeg gerne have flere Star Wars film, og Zahns trilogi er da også ret fed, den egner sig nok bare ikke til filmatisering - det er den lidt for langtrukken og kedeligt til. Men hvis de lavede dem, så skulle jeg da se dem alligevel.
     
  4. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg synes de ska stoppe mens legen er go, som sagt så er sagen afsluttet og man ku (forhåbenlig) heller ikke drømme om at lave flere LOTR film selvom de sikkert ku sælge.
     
  5. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jo! 'Hobitten' tror jeg ville blive en fremragende film - hvis de kunne få Ian McKellen til at spille Gandalf igen.
     
  6. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Ja men Hobitten forgår også før LOTR, ligesom TPM og AOTC forgår før ANH-ROTJ. Det jeg mener er at det ikke ville holde at lave 3 andre film der er opdigtet af en eller anden hollywood papnakke, der forgår efter LOTR.

    Desuden så ville film over bøgerne aldrig nå og blive HELT efter bøgerne, og jeg ka lige se endnu en debat om hvorvidt EU bøgerene eller filmene over EU bøgerne er "Cannon". Ohh the horror som om det ikke er slemt nok i forvejen. :p
     
  7. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Jeg synes, som Par siger, at de skal stoppe mens legen er god.

    Hvis der kommer 7/8/9 ender det bare med at folk bliver trætte af filmene, begynder at sammenligne den med Star Trek som noget masseproduceret skidt, og SW´s image vil lide et alvorligt knæk.

    Men der er stadig masser af muligheder for LF at tjene penge uden at lave nye film. De laver bare en bunke merchandise og andet skidt.

    (Lad os se en Jar Jar boksebold med lyde... "ouchtime"...) :D
     
  8. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    ja... det kan der være noget om... må nøjes med bøgerne....

    men synes stadig væk de bøger med trawn er geniale.. ^_^
     
  9. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jeg vidste godt hvad du mente Par, nej det ville være frygteligt hvis der blev lavet efterfølgere til LOTR af en anden forfatter.

    Spoiler---




    Men nu ender LOTR sagaen jo heller ikke så åbent at der er plads til at lave Frodos vidre eventyr.
     
  10. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    næhh det er nok lidt svært....
     
  11. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Oversat fra Dark Horizons:

    Star Wars: Episodes 7-9: Rygter om af George Lucas med tiden vil følge op på hans originale trilogi med en mere har været fremme i årevis - noget har været reel information, men det meste har bare været ønsketænkning.
    Nu er der imidlertid snak om det igen - omend løs snak - fra en insider kilde som i over 2 år har kommet med korrekte informationer om forskellige projekter.
    Hvis det er sandt, så er det også godt nyt for fans, som blev skuffet over prequels'ene:

    "En af mine venner fra ILM fortalte mig for nogle dage siden, at endnu en trilogi 'måske' bliver lavet. Det er sequel trilogien, som Lucas sagde, at han aldrig vil lave. Det er stadig meget meget tidligt, men tilsyneladende er der noget snak, som endda involverer Steven Spielberg - som på et tidspunkt var interesseret i at lave 'Klonerne', at han skulle træde ind i stedet for Lucas, som måske vil skrive manuskripterne, men som sandsynligvis ikke vil instruere. Hvis Lucas ikke vil, så vil de nok lave en aftale med f.eks. Frank Darabont til at skrive (som med det aktuelle "Indiana Jones IV" arrangement).
    Dette vil blive de tre film, som følger efter Return of the Jedi, Han Solo, Skywalker efter-Darth m.m. Hvor svært vil det ikke være for dem at få nogle af de originale skulespillere med! ha ha! Endelig en passende grund til at bruge CGI, hva? Sagen er, at alle vil have sequels'ene, undtagen Lucas, som tilsyneladende er udmattet [personligt vil jeg kalde det studie pres]. Hvis Spielberg instruerer kunne det blive OK. Bedre end de forfærdelige prequel film".

    Tak til 'Wookie Walker'.
     
  12. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Det tror jeg nu så ikke på....
     
  13. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Bedre end de forfærdelige prequel film

    Folk som skriver den slags har en nostalgi psykose - de vil have at George Lucas begynder at bruge stop-motion i stedet for cgi. Yeah right, og så vil de brokke sig igen når de ser hvor dårligt det ser ud.

    Hvornår fatter folk egentlig at Star Wars sagaen handler om Anakin og ikke Luke?!??! eller Han eller Leia for den sags skyld. Det ER Anakins/Darth Vaders 'rise and fall' sagaen handler om.

    Og alle dem der ikke kan lide prequels kan gå hjem og skrive deres egen lille fanfic og læse EU. For det SKER ikke.
     
  14. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Hvad for dem også til at tro at Sequel filmene vil indeholde mindre CGI end Prequel filmene ?[face_plain]
     
  15. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ha ha ha ja præcis... Og det gamle fanboy rygte om Steven Spielberg som skal instruerer en Star Wars film lever tilsyneladenden også stadig.
     
Thread Status:
Not open for further replies.