main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

***FanForce Finlandin CR-titteli***

Discussion in 'Archive: Finland' started by Darth_Weirdo, Jun 30, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Darth_Weirdo

    Darth_Weirdo Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 2, 2002
    CR = Chapter Representative

    Olen viimeaikoina ollut hyvin huolestunut CR:mme ([link=http://boards.theforce.net/user.asp?usr=610344]TK-46_Duke[/link]) aktiivisuudesta foorumillamme, sekä hänen tehtävien laiminlyömisestä. Tavoitteenani on aloittaa keskustelu, jonka tuloksena CR:n tehtävät tulevat kaikille selväksi ja mahdollisesti uusi CR valitaan FanForce Finlandille. Aloitan keskustelun siksi, että on koko yhteisön edun mukaista, että edustajamme (CR) edustaa yhteisöään.

    CR:n tehtävät jakautuvat kahteen kategoriaan, foorumin sisäisiin velvollisuuksiin ja foorumin ulkoisiin velvollisuuksiin. Foorumilleen CR on eräänlainen valvoja, jonka tehtävänä on pienimuotoisen kurin ylläpito. Foorumilaisille on myös ilmoitettava tulevista tapahtumista, ohjelmista ja tapaamisista. Foorumin ulkopuolisista velvollisuuksista tärkein on oman foorumin edustaminen, kuten tittelissä mainitaan (Representative = edustaja). Vaatimus, että saimme FanForce tittelin, oli että kykenisimme pitämään molemmat foorumit (TheForce.net ja Pilvikaupunki.net) aktiivisina. Tämä korostaakin CR:n tehtävää edustajana.

    Miksi sitten TK-46_Duke ei ole oikea henkilö asemaansa ja miten hän on laiminlyönyt tehtäviään?

    [ul][li]TK-46_Duken ajankäyttö TheForce.netin foorumeilla kertoo kuinka hän on omistautunut fooruminsa edustamiseen. 129:stä viestistä kuusi on CR:ien omalle foorumille ja viisi muille foorumeille, loput ovat FanForce Finlandissa postattuja viestejä. Eli n. 91,4% viesteistä on suunnattu omalle foorumille.[/li]

    [li]Valvoja tehtäviä onneksi foorumillamme ei ole tarvinnut tehdä, foorumilaisten hyvän käytöksen vuoksi. Tosin turhien keskustelujen poistaminen on jäi aikanaan entisen co-CR:n ([link=http://boards.theforce.net/user.asp?usr=703655]Darth_Weirdo[/link]) harteille. [/li]

    [li]Twin Chapter ohjelmasta TK-46_Duke teki kyllä ilmoituksen ja lupasi lisätietoja heti kun niistä sai vihiä, mutta mitään ei ole kuulunut. Hänellä on varmaan syynsä, mutta ihmettelen miksi TK-46_Duke ei ole ottanut yhtä toista asiaa esille. [link=http://boards.theforce.net/message.asp?topic=11639371&replies=1] To all CRs: Fan Art Contest[/link]. Esimerkiksi Pilvikaupunki.netissä on varmasti monta innokasta taiteilijaa, joka voisi tuoda esille työnsä ja näin Suomen oma foorumi saisi julkisuutta. Laiskuuttako, välinpitämättömyyttä vai tietämättömyyttä?[/li][/ul][hr]
    Kyseenalaistan TK-46_Duken aseman foorumimme CR:nä. Tiedän ja ymmärrän, että meillä jokaisella on omat velvollisuutemme niin työn, opiskelun kuin muunkin elämän puolesta. Myös on otettava huomioon, että TK-46_Duke on Pilvikaupunki.netin (toistaiseksi lomalla oleva) admini. Jos oma elämä ja Pilvikaupunki.net vievät häneltä liikaa aikaa, niin mikä järki on olla CR? Ottaen vielä huomioon, että TK-46_Duke (aka. Duke) on ilmaissut närkästyksensä TheForce.netin foorumeita kohtaan sanoen sen olevan pelkkä ?peeloluola?. Jos CR:mme hylkii TheForce.nettiä, ei ole aktiivinen, ei hoida velvollisuuksiaan eikä edes voi luovuttaa tehtäviään jollekin muulle sen ajaksi kun on omia kiireitä, niin miksi hän edustaa meitä maailman suurimmassa Star Wars fanien keskustelufoorumilla?
    [hr]

    Olen postannut aiheen myös [link=http://forum.pilvikaupunki.net/index.php?s=651d16fada4a2814039c567334b73dcf&act=ST&f=7&t=1206]Pilvikaupunki.net[/link]in sivustoille.

    Edit: Locked per CR request - MJF
     
  2. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Huoh.

    Mitään lisätietoja ei ole kuulunut, koska mitään EI OLE vielä Twinning Chaptereista päätetty. Adminit edelleen odottavat lisää chaptereita ilmoittautumaan, ennenkuin seuraava askel otetaan.

    Ja herra Weirdolle tiedoksi että luen kyllä useaan kertaan päivässä mitä täälläkin tapahtuu, mutta yleensä kommentoin vain jos jotain kommentoimisen arvoista täällä tapahtuu.

    Ja miksikö niiden poistaminen jäi sinun harteillesi? Koska minusta niiden poistamiseen ei ollut mitään syytä. Ne olisivat hyvin voineet pysyä auki, jos jollakin niihin vielä jotain sanomista tulee. Sen verran montaa eri foorumia viimeisten 8 vuoden aikana on tullut modettua, että osannen kyllä tehdä päätökset tuollaisia asioita koskien.

    Ja mitä tuohon Fan Art Contestiin tulee, niin se on täysin tietämättömyyttä, sillä en minäkään voi olla tietoinen jokaisesta threadistä mitä useilla eri foorumeilla tapahtuu, eli kyseessä on täysin inhimillinen erehdys.

    <i>Duke on ilmaissut närkästyksensä TheForce.netin foorumeita kohtaan sanoen sen olevan pelkkä ?peeloluola?.</i>
    Ja jos taas quotetaan oikein, niin olen sanonut sen perustamisen johtuneen siitä, että tänne oli alunperin tarkoitus ohjata peelot, jos Kloonien tule valkokankaille suurenkin rynnistyksen aiheuttaa, joten eipäs sentään aleta vääristelemään sanoja.

    Ja luultavasti ei ole minun vikani, jos ADMINIT ovat kiireisiä. Esim. foorumimme uuden teeman vaihdostakin olen Obi-Annelle lähettänyt postia lukuisia kertoja, joka on aina luvannut tehdä asian parin päivän sisällä tai sanonut antavansa sen jollekkin toiselle adminille. Siltikkään mitään ei ole tapahtunut, joten se on taas TFN:n byrokratia, joka viivästyttää erinäisten asioiden tapahtumista.
     
  3. Darth_Weirdo

    Darth_Weirdo Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 2, 2002
    Ja luultavasti ei ole minun vikani, jos ADMINIT ovat kiireisiä. Esim. foorumimme uuden teeman vaihdostakin olen Obi-Annelle lähettänyt postia lukuisia kertoja, joka on aina luvannut tehdä asian parin päivän sisällä tai sanonut antavansa sen jollekkin toiselle adminille. Siltikkään mitään ei ole tapahtunut, joten se on taas TFN:n byrokratia, joka viivästyttää erinäisten asioiden tapahtumista.

    Mielestäni en ole maininnut huolestuneisuuttani tämän asian suhteen. Tiedän että teeman päivitys on sikäläisten adminien harteilla.

    Koska minusta niiden poistamiseen ei ollut mitään syytä. Ne olisivat hyvin voineet pysyä auki, jos jollakin niihin vielä jotain sanomista tulee.

    Siellä oli kysymyksiä joihin oli vastattu. EpII dvd:n ilmestymisestä oli käyty pientä keskustelua. Tulkitsin aikanaan aiheen jo läpikäydyksi. Ja jos aiheeseen ei tule vastausta vuoden kahden sisällä niin todennäköisyys sille, että joku tulee postaamaan on hyvin pieni.
     
  4. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Tulkitsin aikanaan aiheen jo läpikäydyksi.
    Noniih, eli SINÄ itse katsoit ne tarpeettomiksi ja koska minä en katsonut niitä tarpeettomiksi, niin SINÄ itket että en hoitanut tehtäviäni? :thumps up:
     
Thread Status:
Not open for further replies.