main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Fanforce Göteborg!

Discussion in 'Archive: Sweden' started by Aprentize, Mar 18, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aprentize

    Aprentize Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 15, 2002
    Alla ni goa starwars fans i göteborg, va sägs om att fixa en fanforce göteborg. Jag var själv "aktiv" inom en gbg fanclub som gick under namnet Sith Temple, men brist på intresse gjorde att detta las ner. Vi är nu igång med planerandet av en ny fanclub som ska bli bättre, o vi tänkte att varför inte helt enkelt gå med i fanforce. så alla göteborgare gå in på http://boards.theforce.net/message.asp?topic=6084924&replies=0 och hjälp till att göra detta möjligt!
     
  2. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Jag skulle inte ha nagot emot att skapa ett separat FF for Vastsverige, men vad sager ni andra?
     
  3. Vargman77

    Vargman77 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 18, 2002
    Göteborg eller Västsverige är helt okej för mig.... May The Bountyhunter be with you!!!! :)
     
  4. Zaphod Beeblebrox

    Zaphod Beeblebrox Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Aug 26, 1999
    Behövs det verkligen?
    Kan vi inte bara ha egna threads i det här forumet?
     
  5. Aprentize

    Aprentize Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 15, 2002
    de skulle ju va sjysst för då e de ju mycket lättare att planera riktiga "fysiska happenings" (som ju FF e till för). Om man bara har för sverige e de ju inte alls lika lätt med tanke på storleken. Men ett i västsverige o ett i sthlm regionen (om nu de oxå blir aktuellt) ökar ju möjligheterna att anordna träffar och dyligt. framförallt tänker jag på köerna till ep2 oxå...

    edit: jo egentligen kan man ju bara köra de i separata threads här med men de e ju mer organiserat med egna FFs plus att de e STATUS :)
     
  6. Zaphod Beeblebrox

    Zaphod Beeblebrox Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Aug 26, 1999
    JO, men den enda praktiska skillnaden mellan ett eget FF och att hålla till under Sweden är att i ett eget FF blir det bara egna threads, och det är en rätt oviktig skillnad tycker jag.

    Jag tycker att man kan dela in FF Sweden i West och East och South och vad man nu vill i teorin, men att man i praktiken behåller det i din nuvarande form här på boardsen.

    PS Innehållet i denna post står jag för förutsatt att det inte är något i organisationen FanForce som jag inte fattat DS
     
  7. Aprentize

    Aprentize Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 15, 2002
    visst kan vi dela in de så... men hur? ja menar hur vet nån om man postar att de e west jag menar o inte south. ska man hålla på å skriva de i thread rubriken eller? de verkar lite rörigt tycker jag bara. mer organiserat om man har egna för då kan man gå te de vanlia FF sweden om man vill ha nationella diskussioner men samtidigt till FF gothenburg (tex) om man vill ha saker gällande enbart den regionen...
     
  8. JediLynx

    JediLynx Jedi Knight star 5

    Registered:
    Sep 2, 2000
    Varför inte bara ha det som det är nu. Om sen de i västra Sverige vill ha en träff i Göteborg så är det ju bara att starta en tråd om det.

    Sen krävs det tre möten innan ett FanForce kapitel kan bli officiellt också.
     
  9. Zaphod Beeblebrox

    Zaphod Beeblebrox Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Aug 26, 1999
    Det är väl bara att i början av varje West (eller GBG eller vad man vill kalla det ) skriva WEST.

    T.ex.
    WEST - Fest före AOTC-premiären.

    Det borde väl funka, eller?
     
  10. Aprentize

    Aprentize Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 15, 2002
    jo visst. som ja ser de nu så behövs de egentligen inte, men ja ser heller ingen anledning att tacka nej till de om de blir aktuellt. de blir som de blir helt enkelt. de har alltid vart mitt motto :)
     
  11. Zaphod Beeblebrox

    Zaphod Beeblebrox Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Aug 26, 1999
    Det skulle ju bli en sån faslig massa forum också, för inte så himla mycket folk.
     
  12. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Jag kanske ska fortydliga mig lite, jag ser inget problem med att Vast bli ett eget kapitel, men jag tycker inte att vi ska ha mer an ett svenskt forum. Ocksa av den anledningen att jag inte vill splittra gruppkanslan som finns har mer an nodvandigt. Skulle man vilja vara medlem i nagot av kapitlena sa skulle man automatiskt vara medlem i det andra.

     
  13. Vargman77

    Vargman77 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 18, 2002
    Det är exakt min mening med.. Kan man få fler happenings av att vara smågrupper (men medlemmar i den stora gruppen) så är det ju bara positivt...
     
  14. Aprentize

    Aprentize Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 15, 2002
    instämmer
     
  15. Vargman77

    Vargman77 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 18, 2002
    Vad bra att vi är överens... ;)
     
Thread Status:
Not open for further replies.