main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Gaan ze de oude episodes nog opnieuw uitgeven??

Discussion in 'Archive: BeNeLux' started by jedi_master_ani, Jan 13, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jedi_master_ani

    jedi_master_ani Jedi Youngling

    Registered:
    Jan 10, 2003
    Weet een van de mede fans of ze de oude film's opnieuw gaan filmen en uitgeven???
    I hope so want als je nu al ziet wat ze kunnen in "The attack of the clones" dan denk ik dat de episodes 4 t/m 6 beter opnieuw kunnen maken!!
     
  2. TCG-Player

    TCG-Player Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Jan 12, 2003
    nou niet helemaal

    ik las een x dat rickie macalumpie. het een keer over opnieuw uitgeven was... natuurlijk was georgie het oneens.
    Maar ze waren wel aan het denken over:
    De special effects veranderen zoals: Lightsaber battle's... Space battles in ANH... en misgien the battle of hoth. die battle van endor mogen ze laten hoe het is :D

    Oh maar dat gebeurt waarsgijnlijk pas bij dvd release
    , ben een goeie film aan ut kijken op sbs6... komt bruintje de beer in voor :p :p :p
     
  3. jedi_master_ani

    jedi_master_ani Jedi Youngling

    Registered:
    Jan 10, 2003
    Jah ik blijf het jammer vinden als je ziet wat ze nu al kunnen kunnen met al die computer gerenderde filmpjes etc dan zou ik als ik george lucas was meteen die andere films opnieuw uitgeven, maar ik begrijp wel dat ze dat niet willen (nouja george dan) omdat dat zijn levens werk zo'n beetje is en dat dat het begin is van de "Starwars Legacy"
    maar ze moeten de nieuwe en oude films blijven verkopen!!!!
     
  4. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Ik vind de oude film mooi genoeg zoals ze nu zijn, authentiek genoeg. Special edition hebben we al, was leuk maar nu weet ik het wel. Meer face-lifts maken het niet mooier...
     
  5. TCG-Player

    TCG-Player Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Jan 12, 2003
    jah pepie, je heb gelijk :D
    maar, ik vind het wel leuker als ze die duel tusse darth papa en obi kenobi, dat ze die sabers ff opnieuw doen... ziet er namelijk niet uit... marjah dat zeg ik natuurlijk

    :)
     
  6. jedi_master_ani

    jedi_master_ani Jedi Youngling

    Registered:
    Jan 10, 2003
    Ik blijf het jammer vinden want ze kunnen nu zo veel meer of ze moeten verder gaan met maken vanaf episode 6!! The starwars legacy must never STOP :D !!! Maar okaii de ouder films zijn idd wel mooi!! maar niej zo mooi als bijv episode 2!!!
     
  7. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Yeah right net zo lang tot het een soapserie van films is geworden zeker. Hoe kan je in godsnaam zeggen dat de legacy verder moet??? Het verhaal is toch af na deel 6? Alles wat je daarna krijgt heeft een veel te hoog sequel-gehalte. En ik denk dat zelfs bij star wars op een gegeven moment alle nieuwe dingen om te laten zien opgeraakt zijn. (waarom heb ze bijvoorbeeld alweer een asteroidescene? (niettemin een van de gaafste scenes uit de film...) seen it before) en good vs evil is leuk maar de bad guys zijn dood en tenzij ze in EPIII nog iets bizars introduceren dat het geloofwaardig maakt dat de bad guys uit het verhaal blijven bestaan, blijven ze dat ook... En "bad guy" dood betekent in zoveel films "verhaal af".
     
  8. TCG-Player

    TCG-Player Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Jan 12, 2003
    SW FILMS maken nadat ze episode III hebbe gefinishd, nee, 1st komt op het menu. SW EP III DVD, dan SW OT DVD GEEN FILMPIES

    MAAR, ik hoop wel dat George Lucas,iemand toestemming geeft om series te maken NA ep 6... zoals dat luke JEDI dinges gaat oprichten, 'the Jedi Acadamy' / 'New Jedi Order' books.

    wouldn't that be assum ???

    :D
     
  9. Darth_Omega

    Darth_Omega Force Ghost star 6

    Registered:
    May 19, 2002
    Nee niet echt [face_plain]

    EU moet EU blijven, ze mogen nooit films. I wil niet dat Star Wars zo als Star Trek veranderd.

    Oneindig veel series en allemaal spin off, nope dat wil ik niet zien.

    Ik heb gehoord dat ze Episode IV soundtrack een stukje willen veranderen om de Imperial March toetevoegen.
    Omdat Imperial March de dark theme van alle Star Wars films zijn (behalve Episode IV)...
     
  10. Koen-the-King

    Koen-the-King Jedi Youngling star 1

    Registered:
    May 22, 2003
    Volgens mij gaan ze nog een keer de hele saga opnieuw in 1 collectie van VHS/DVD zetten. De VHS zal een optie worden, dat verdwijnt toch met der tijd. DVD zal wel een toekomst hebben. Al zal staks alles op MINIDISC verschijnen.

    Een 6-pack, stel je eens voor hoeveel kijkplezier je daarvan gaat hebben[face_mischief] .

    Greetzzz
    Koen the King
     
Thread Status:
Not open for further replies.