Då den gamla god morgontråden fått problem att visa sista sidan kommer nu uppföljaren. Precis som i Zaphods orginaltråd så är detta platsen att säga hej till alla som besöker detta forum. Man kan även koppla av med té, cola, muffins, ja allt man vill ha för att få en lugn stund. Så slå er ner och känn er välkomna!
God eftermiddag på er!!!! Hmmm, var faktiskt länge sedan jag fick göra något på vårt lilla forum.
Ja, tack, SLL, jag tar gärna en läcker bakelse med jordgubbar och gelé, tack! //Resignerar och häller upp cola till emilsson.
Ger QQ den absolut största och smaskigaste bakelse med jordgubbar och gelé. Hoppas den smakar bra Ger emilsson påfyllning. Åhhhh titta jag har fått ett PM, vem kan det vara från ??
Tar gärna lite iste. \\ Ger QQ en bakelse med jordgubbar som fredstrevare, tre stycken Golden Wasps sticker upp som ljus från bakelsen
Du är en klok människa Enji som förstår att man ska dricka cola . //ger Enji en stor kladdkaka med massor av grädde.
Jag vill heller ha äppelpaj med massor av grädde....och en cola, om nu emilsson insisterrar...annars vore en stor kopp te trevligt. Alla borde hoppa på AO, hon har fått mig att missa en tredjedel av min lektioner idag...
//Blänger på tårtan. Nå, får man höra Yes, my Queen? //Häller upp ljuvligt doftande thé till QG.
Jodå, jag vet var CCs fabrik ligger... Jag har varit på intervju där. Men jag ville inte ha jobbet!