main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

God morgon!

Discussion in 'Archive: Sweden' started by Zaphod Beeblebrox, Mar 12, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. emilsson

    emilsson Force Ghost star 6

    Registered:
    Oct 5, 1998
    Film? Vi snackar en evighetssåpa som sträcker sig över minst 1000 avsnitt.
     
  2. Enji

    Enji Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    May 14, 2002
    Den har allt! Naket! Våld! Spänning! :D
     
  3. Vader_Darth

    Vader_Darth Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 14, 2002
    Jaha det verkar ju intressant :D

    Denna såpan håller på läääänge men det är ju bra då tar den ju aldrig slut nästan och man får mer av det goda :D
     
  4. emilsson

    emilsson Force Ghost star 6

    Registered:
    Oct 5, 1998
    Avslutningsscenen är redan planerad! Det blir Macarena på Endor. :D
     
  5. Vader_Darth

    Vader_Darth Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 14, 2002
    Hehe låter fin fint att ni redan har slutet klart och allt :D

    Blir den lika bra som fan filmen i slottskogen eller vad parken i gbg hette du vet vad jag menar iaf emilsson ;)

     
  6. emilsson

    emilsson Force Ghost star 6

    Registered:
    Oct 5, 1998
    Den blir än bättre! Ni kan se fram emot Vaders super Starsphinx, en åtta kilometer lång stenstod i öknen.
     
  7. Vader_Darth

    Vader_Darth Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 14, 2002
    Det låter suveränt emilsson :D

    Nä nu måste jag sova och vila ut mig.

    Hoppas jag blir bättre när jag vaknar och att jag inte är så sjuk längre.
    Jag vill bli frisk igen inte kul detta och vara sjuk man kan inte göra alls det man brukar göra tycker jag iaf.

    Nä ska inte skriva mer nu utan går in på badrummet borsta tänderna och sedan så låter jag Michonne vila medans jag hoppar i sängen och drömmer mig bort till en galax långt långt borta :D

     
  8. Enji

    Enji Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    May 14, 2002
    Titel: Days of the Jedi
    Plats: Egypten
    Handling: Star Wars i höftskynken! Den hemska Dödspyramiden terroriserar floddalen. Den enda som kan rädda den är den unge Muke, som får hjälp av gamle Ben att hantera the Mummy. Ben dör dock i en fajt mot den onde Vader, och blir en mumie... hur det går sen? Det får ni veta sen! ;)
     
  9. emilsson

    emilsson Force Ghost star 6

    Registered:
    Oct 5, 1998
    Till saken hör att Ben är den siste överlevande översteprästen. Översteprästerna utrotades av den onde farao som sedan utropade sig till kejsare (därför kommer Palpatine gå runt i samma kläder som Julius Caesar).
     
  10. Enji

    Enji Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    May 14, 2002
    Och hans sista ord kommer att bli "Et tu, Vader" :)

    Ni kan även se fram emot kamelrace, Dooku som arabisk shejk och Leia i bastkjol...
     
  11. emilsson

    emilsson Force Ghost star 6

    Registered:
    Oct 5, 1998
    Leia i bastkjol räddas av Muke iförd bara höftskynke och stormtrooperhjälm.
     
  12. Enji

    Enji Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    May 14, 2002
    Och Leia fäller då den odödliga (snart) repliken "Aren't you a little short for wearing a loincloth?"
     
  13. emilsson

    emilsson Force Ghost star 6

    Registered:
    Oct 5, 1998
    Vi kommer även möta Hans båt Falken som inte kan gå in i överflodsläge i ett av avsnitten.
     
  14. Enji

    Enji Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    May 14, 2002
    Det blir riktigt farligt när Han måste gömma sig i vassen och stöter på en krokodil... men det är inget som väntar honom i ett senare avsnitt där han blir inkapslad i lera! Eller när de stöter på den avskyvärde rövaren Jabba Baba, eller Ali Jabba som han kallar sig när han är inkognito...

    Nå, visst låter det som en serie ni bara måste följa? :D
     
  15. emilsson

    emilsson Force Ghost star 6

    Registered:
    Oct 5, 1998
    Låt oss heller inte glömma sarkofagen C3PO som påpekar alla fel på Falken.
     
  16. Enji

    Enji Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    May 14, 2002
    Stående inslag i varje avsnitt är de även de två Macarena-dansande mumierna Enji och emilsson, samt Tarkin och Mon Mothma som diskuterar sitt kärleksliv, och hur de inte längre kan leva en lögn...
     
  17. emilsson

    emilsson Force Ghost star 6

    Registered:
    Oct 5, 1998
    I varje avsnitt förekommer offer till höftskynkegudarna. Rebellerna använder frasen May the loincloth be with you för att önska någon lycka till.
     
  18. Enji

    Enji Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    May 14, 2002
    Så, såpan består alltså av en väl avvägd blandning av kärlek, spänning, mumier, höftskynken, bovar, ljussablar, och lite kinky. :D

    Ni kommer väl följa den när den börjar gå?
     
  19. DOK

    DOK Jedi Youngling star 2

    Registered:
    May 23, 2002
    Haha...emilsson och Enji i högform. Kul. :D

    God morgon på er alla.
     
  20. wishnud

    wishnud Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Oct 21, 2001
    Låter som en helt suverän serie.
     
  21. Swedish_Jedi

    Swedish_Jedi Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 15, 2002
    zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
    zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
    zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
    zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
    zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
     
  22. Leto

    Leto Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Feb 19, 2002
  23. emilsson

    emilsson Force Ghost star 6

    Registered:
    Oct 5, 1998
    [face_laugh]

    För de som inte vet så hör min ikon ihop med innehållet i den länken :D.
     
  24. Sith_Lord_Linkoping

    Sith_Lord_Linkoping Jedi Knight star 5

    Registered:
    Jan 19, 2001
  25. Neko

    Neko Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 30, 2001
    *tittar in*
    bu!
    *går ut igen o springer ner till vagnen*
     
Thread Status:
Not open for further replies.