main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Høj-opløsnings billeder

Discussion in 'Archive: Denmark' started by TK-254, Jan 12, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Er der nogle af jer der ved hvor man kan finde høj-opløsnings billeder fra SW på nettet? Det behøves ikke at være direkte scener fra filmen, men billeder af rumskibe og kulisser, vil også være rigtig godt.

    Jeg har købt mig et digitalt kamera, så jeg skal bruge dem til at lave fuske billeder.
     
  2. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
  3. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Hvis du er rigtig flink kan jeg måske scanne nogle til dig.

    Hvad har du brug for sådan helt specifikt?

    Jeg tror jeg kan skaffe dig billeder af det meste - Jeg er nemlig utrolig glad for bøger om SW og har efterhånden et lille pænt bibliotek på omkring 25 bøger, exclusiv noveller.
     
  4. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Jeg har ikke kunne finde nogle billeder på den side, som er i særlig høj opløsning.

    Jeg tænkte på billeder fra 1024 768 og opefter. Dog uden at folk har øddelagt dem, ved at gøre dem til et fancy wallpaper.
     
  5. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Tak for tilbudet Krede. Jeg har dog også selv en hel del af de bøger med gode billeder i, men dog ingen scanner. Men der kan jeg altid lige hoppe ind til naboen ;)
    Jeg har ikke så meget forstand på scannere, men jeg syntes ikke altid resultatet er godt nok til et billede i høj opløsning

    Som sagt så har jeg lige købt et digitalt kamera. Så jeg ville bruge de billeder fra nettet til at klippe mig selv og andre ind (i SW dragter).
    Jeg har ikke bestemt mig til hvad præcis det skulle være, da jeg ved at de er lidt svære at få fat på. Så jeg ville vendte og se hvad jeg kunne få ud af de billeder jeg fik fat på.
    Jeg syntes selv man får det bedste resultat med billeder af så høj opløsning som muligt.

     
  6. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    starwars.nu har haft nogle enkelte wallpapers, med bl.a. Padme, Obi og Anakin, ved ikke om du kan bruge den??
     
  7. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Jeps, dem har jeg set. Men der jeg aller bedst kan bruge, er billeder af ting og kulisser.
     
  8. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Der er masser af highres billeder på www.hvidtogklistret.dk

    ...nåeh STAR WARS billeder!? :p

    Seriøst, jeg fant engang en side der hed noget med star wars photos elelr noget der ahvde en masse gode ikke mishandlede billeder på. Det var en side jeg engan gfant via et link fra jedi.net eller jedinet.com men jeg ka ikek finde det mere, de har åbenbart fjernet det :(
     
  9. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    Fandt også en dansk side med masser af wallpapers ved at søge på star wars på jubii.dk
     
  10. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Det lyder som en fed idé, jeg havde tænkt på at gøre noget lignende når mit Darth Vader kostume er færdigt - jeg mangler efterhånden kun kappen og hans lange vest.

    Jeg prøver lige at se om jeg har nogle billeder af kulisser og om jeg kan scanne dem i en ordentlig kvali.
     
  11. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Hvordan har du lavet masken Krede? Er det en du har købt eller hvordan?
     
  12. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    uha, det er den del af min samling som har været allerdyrest - ordentlige Darth Vader masker er utroligt svære at finde efter Don Post holdt op med at lave dem. Jeg købte en uofficiel version på ebay af en fyr fra Australien for $300 inklusiv forsendelse.

    Den er ganske cool og rimelig stor. Og så er det en ANH version - Don Posts var ESB og ROTJ versionen. Dvs. at det nederste trekantede mundstykker er mindre og selve hjelmen skinner ikke så meget.

    EDIT: I får lige et billede her
     
  13. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Det ser ud til at være en ret lækker hjelm du har fået dig der, Krede!
     
  14. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    Den er squ sej Krede :)

    Er den af metal. Dumt spørgssmål :)
     
  15. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Tak, den er osse perlen i samlingen. Den er lavet af tykt plastic, så brækker man heller ikke nakken når man har fået den på :) Dem de brugte i filmene var af fiberglas og sandsynligvis rimeligt tunge.

    Jeg undrede mig lidt over at den var både sølv og sort da jeg fik den, men det lader altså til at originalen osse var delvis sølvfarvet i filmen. Det er vist et trik som er kendt fra teaterverdenen, som gør at sorte ting's highlights bedre kan ses i mørke.

    Jeg har netop købt en stemmeforvrænger og en lille højtaler som looper Darth karismatiske vejrtrækning. Uuuuh det bliver scaaary :D
     
  16. Jedi_Wannabee

    Jedi_Wannabee Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 2, 2002
    >>>>TK..

    Skal man liiiiige redde dig??

    http://www.filmcompagniet.dk/presse/film/starwarsEPII/tidligere_billeder.asp.

    Om du må bruge dem til dit formål, garanteret ikke.. Men help yourself.

    Jedi_Wannabee
    Crew Denmark
    Daniel
     
  17. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Jeg er glad for at du vil redde mig, Wannabe. Men der var ikke noget på den side du linker til :(
     
  18. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    jo men det kræver et brugernavn og et password...

    Hehe send os lige et billede af dig krede når dit kostume er færdigt :)
     
  19. Lilu

    Lilu Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 15, 2000
    Cool Krede. :)

    Glæder mig til at se et billede af manden selv i fuldt udstyr.
     
  20. Jedi_Wannabee

    Jedi_Wannabee Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 2, 2002
    Er i ikke hackere???

    Presse
    SF

    hæhæ..
     
  21. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    Joo sæføli, jeg har bare ikke tid, men det lyder som om du har så vil du ikke gøre det for mig ;)
     
  22. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Ha ha!
    Ja, okay...
    Det er ikke særlig svært at være hacker i dag ;)

    Nok det dårligste hemmelige password jeg længe har set.
     
  23. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    De er gode til det med passwords hos sf ;)

    Et password skal da helst mindst være på 10 tegn og bestå af både store og små bogstaver, fx det her ville havde været et godt password:

    5PhtX29KgL...
     
  24. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    [face_shocked]

    Der er mit password!
     
  25. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    hvis det var det ville jeg nok være god til lotto, for chancerne for det der er MEGET mindre end i lotto. Lad os sige vi bruger 26 små bogstaver og 26 store + 10 tal. I alt 66^10, som giver : 1.568.336.880.910.795.776, eller sagt på dansk en trillionfemhundredeottetredsbillioner...

    "Risikoen" for at vinde i lotto, er kun 36*35*34*33*32*31, eller 1.402.410.240 1 til en milliard.

    Edit: håber ikke der er nogle fejl :)
     
Thread Status:
Not open for further replies.