main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Haagse Star Wars RPG spelers gezocht

Discussion in 'Archive: BeNeLux' started by Sascha-Smitskamp, Jun 11, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sascha-Smitskamp

    Sascha-Smitskamp Jedi Youngling

    Registered:
    Jun 11, 2003
    Beste mensen,

    Ik ben Sascha Smitskamp uit Voorburg. Een jongen van 22 jaar, en ik ben op zoek naar mensen voor een Star Wars RPG uit de omgeving Den Haag.


    Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen ervaring heb als Game Master, dus die taak moet ook nog ingevuld worden.

    Ik heb zelf wel een volledig afgewerkt character die klaar voor de start is, om het zo maar te zeggen.

    Dus woon je in Den Haag, Rijswijk Voorburg, of Leidschendam, en heb je intresse in een Star Wars RPG, die kan Emailen naar: Sascha@gotham.demon.nl
    Of Bel me op het nummer: 070 3000078

    Groetjes,
    Sascha
     
  2. GabeC

    GabeC Jedi Youngling star 4

    Registered:
    Aug 28, 2000
    Ik woon in Voorburg. :)

    Laten we doktertje spelen. :)

     
  3. Darth_Omega

    Darth_Omega Force Ghost star 6

    Registered:
    May 19, 2002
    Ten eerste het is niet slim om je telefoon nummer neer te zetten, helemaal niet slim. We zijn niet echt te vetrouwen. ;)

    Ik woon in Den Haag maar ik nooit RPG gespeeld :)
     
  4. CLONE_COMMANDER

    CLONE_COMMANDER Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 23, 2001
    Ik woon onder Den Haag....maar daar houd t op ;) enne Gabec, zullen wij papa en mama spelen? :D Ik ben de papa natuurlijk :)
     
  5. TCG-Player

    TCG-Player Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Jan 12, 2003
    uhm... ik zou die sascha alweer niet geloven... volgus mij ben jij gewon een viespeuk :p ...
     
  6. Koen-the-King

    Koen-the-King Jedi Youngling star 1

    Registered:
    May 22, 2003
    Ach ja, mensen uit Noord Brabant mogen vast niet meedoen. Maar toch wil ik dit ff kwijt.

    Als je niemand kan vinden, roep mij ff dan zal ik je een verwennen met mijn RPG-foreign friends.


    Real Pedofilian Gigelo's [face_devil]

    Don't be :mad: at me!
     
  7. Sascha-Smitskamp

    Sascha-Smitskamp Jedi Youngling

    Registered:
    Jun 11, 2003
    Het zit zo: Iedereen die mee wil doen, die mag dat van mij. Het lijkt me alleen voor de spelers handiger als we allemaal op een redelijke afstand wonen.

    Maar iedereen die het leuk vind en het aan kan om een keer per 2 weken of een keer per maand naar Den Haag te komen, vind ik prima.


    En, nee ik ben geen viezerik! met je verdachtmakingen:p
     
  8. Koen-the-King

    Koen-the-King Jedi Youngling star 1

    Registered:
    May 22, 2003
    Oh ik dacht, je lokt paar jongens de (game)kelder in enuuh hopla! Laten we ff gaan RPG-en

    Nee sry die is te obsceen! Maareh ik heb het budget niet(ben nog maar arm studentje dat een hongerloontje verdient als vakkenvuller bij AH). Ik heb er trouwens het geld er niet voor over, heb liever mijn eigen vertrouwde apparatuur. Heb er al veel online-battles meegewonnen(SW Galactic Battlegrounds).

    See you!
     
  9. TCG-Player

    TCG-Player Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Jan 12, 2003
    Oh ik dacht, je lokt paar jongens de (game)kelder in enuuh hopla! Laten we ff gaan RPG-en -Koen the King


    woohooo koen heb eindelijk een leuke opmerking gemaatk "cheers" :D

    marum toch geloof ik je nog nie hoor... ieere viespeuk zegt dat ze geen viespeuke krijge... KINDERLOKKER !!! hehe... maar warom doe je nie mee met die andere posts ?
     
  10. Koen-the-King

    Koen-the-King Jedi Youngling star 1

    Registered:
    May 22, 2003
    Ik denk da ze bang is dat we haar daar ook voor kinderlokker uitmaken. hehehhhee

    Thx TGC
     
  11. TCG-Player

    TCG-Player Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Jan 12, 2003
    koen, zei je nou 'ik ben bang dat ZE dan...' hmm hey als jij meisje bent en knap ik wel komen :D hehehe

    ps. waarom 'thnx tcg' ?
     
  12. CLONE_COMMANDER

    CLONE_COMMANDER Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 23, 2001
    er staat btw Thx TGC ..... enne DAAROM >> Oh ik dacht, je lokt paar jongens de (game)kelder in enuuh hopla! Laten we ff gaan RPG-en -Koen the King


    woohooo koen heb eindelijk een leuke opmerking gemaatk "cheers" [face_plain]
     
  13. TCG-Player

    TCG-Player Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Jan 12, 2003
    oh goh ken ik alweer niet lezzen :) tgc, is dat niet die OT kaard spel? volgus mij spaarde ik dat toen destijds ik ga ff zoeke
     
  14. Sascha-Smitskamp

    Sascha-Smitskamp Jedi Youngling

    Registered:
    Jun 11, 2003
    "Ik ben Sascha Smitskamp uit Voorburg. Een jongen van 22 jaar"


    Zet ik het er met opzet bij, denken ze nog dat ik een meid ben.... :mad: :mad: :mad:
     
  15. Darth_Omega

    Darth_Omega Force Ghost star 6

    Registered:
    May 19, 2002
    Nou de naam is misleidend ;)

    Maar negeer ze, ze hebben nooit met een meisje gedate en nu proberen ze één te scoren :p
     
Thread Status:
Not open for further replies.