main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

P.Rico Harry Potter Reminder

Discussion in 'Latin America General Discussion' started by Essiery, Jul 11, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Essiery

    Essiery Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 18, 2002
    I know many of you are HP fans. I just found a fan today who forgot so I decided to remind all of you in case someone else forgot...

    HARRY POTTER book 6 comes out THIS FRIDAY at Midnight. Hope to see you all in Plaza around that time! I know I will be there!
     
  2. Roman

    Roman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 30, 2002
    Para los interesados: El libro no se venderá hasta el sábado (12:01 AM). Pero abran actividades desde las 9:00 PM del Viernes.
     
  3. Jan_Solo

    Jan_Solo Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 26, 2002
    If you go to Borders in Plaza Las Americas and see a guy making Harry Potter balloons, go up to him and tell him Jan says Hi. He will make you something good for free. ;)
     
  4. Paquinero-Cybron

    Paquinero-Cybron RSA Emeritus star 3 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    May 9, 2002
    ¡Voy pa' lla!

    Ya es hora de sacudir la palida que tengo despues de la sobredosis combinada de STAR WARS y SUPER-HEROES.
     
  5. Paquinero-Cybron

    Paquinero-Cybron RSA Emeritus star 3 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    May 9, 2002
    En la noche del 15 de julio de 2005 se celebraron una serie de actividades para conmemorar la llegada de la más reciente novela en la serie de Harry Potter titu lada HARRY POTTER AND THE HALF BLOOD PRINCE en la librería Borders localizada en el Centro Comercial Plaza Las Americas, San Juan, Puerto Rico.

    Aunque solo soy fanatico de las películas y hasta la fecha no me leido ninguna de las novelas asistí a la actividad por curiosidad de conocer a la fanaticada de Harry Potter en Puerto Rico.

    [image=http://img.photobucket.com/albums/v411/paquinero/ATT00014.jpg]

    Para ver más fotos visiten mi blog.
     
  6. Bail-Aquino

    Bail-Aquino Jedi Youngling star 2

    Registered:
    May 8, 2002
    Wow, no sabia que habia tanto fan de HP en Puerto Rico!

    Parece que la pasaron muy bien en PLA...
     
Thread Status:
Not open for further replies.