main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Hva skal en bra SW side ha?

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by HenrikS, Feb 2, 2001.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HenrikS

    HenrikS Jedi Youngling

    Registered:
    Jan 18, 2001
    Jeg har i dag norges største StarWars side!
    Den er nå under oppdatering, og jeg lurer på hva dere mener en bra SW side skal ha!

    Stikk innom siden nå og gi beskjed om hva som bør endres..

    http://home.online.no/~da-sol/echobase/

    Henrik
     
  2. Mhirth

    Mhirth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2000
    Jeg liker alltid en side som har mye Star Wars fan art, men det krever jo et ganske stort nettverk av artister/tegnere.
    Men du kan jo kanskje sende en mail til de artistene som lager SW fan art og spørre om du kan legge ut nye verk på siden din. Noen av de sidene som har mye kunst er http://www.sevaan.com/starwars, http://www.jedinet.com og http://www.aldera.net.

    Lykke til med oppgraderingen

     
  3. Bubba Fet

    Bubba Fet Jedi Youngling star 3

    Registered:
    May 30, 2000
    En bra Starwars sida ska i alla fall ha bilder som fungerar...

    Om man tittar på din engelska version så fungerar inte bilderna på sidan. Sidan är det väl inget fel på, ganska mycket intressant. Men är den verkligen norges största?

    Det är ju lite svårt att säga vad en bra starwars sida ska innehålla eftersom det finns så mycket att inrikta sig på. Jag har själv en hemsida om Starwars Episode 2. Jag har inriktat mig mest på att visa alla bilder från episode 2 som finns. Jag tror att min sida har ganska mycket besökare eftersom jag ligger ganska högt upp på sökresultaten på tex Altavista. Om man söker på Starwars episode +2 på altavista så hamnar jag längst upp.
     
  4. HenrikS

    HenrikS Jedi Youngling

    Registered:
    Jan 18, 2001
    Siden er faktisk Norges største som er på norsk av de som er registrert i kvasir. Jeg har ikke fått noen henvendelser fra noen som sier at dette er galt, men hvis det er det tar jeg vekk den tittelen...

    Vell, den engelske siden er et enkelt å greit rot, og vil ikke være med på den nye siden. Den siden vil først og fremst gå for å kapre Skandinaviske og spesielt norske fans...

    Siden blir ikke lenger ikke den siden med flest sider, for jeg vil antageligvis legge hele leksikonet på en side.

    Jeg vil også ha med et diskusjonsforum, hvis jeg finner et skript som passer.

    En annen ting som jeg helt sikkert skal legge til er noe jeg skal kalle "Feature".
    Der kan du finne informasjon om en spesiell ting, masse informasjon... Her kan du også si hvilken ting du synes jeg bør lage en Feature om neste gang, og kanskje jeg gjør det!!!
     
  5. Audunfy

    Audunfy Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Dec 16, 2000
    Jeg bør ikke si hva jeg mener om dette. Og hvorfor i all veren kaller du dobbel-sverdet for sith-sverd? Det blir jo bare helt feil.

    Ti sida: ta bort 'rammene' på bildene. De ødelegger bare bildene dine, somer helt ok.
    Og hvorfor ta med superlaser som våpen. Det er hele dødsstjerna som blir omtalt som våpen.
    Imperial city funker ikke.
    Og så er det småiriterende at du blir dratt opp til toppen hver gang du klikker på en link.

    Krigene dine bør du kalle slag, ikke krig; Battle of Endor...etc.


    Generelt. Starwars er best på engelsk. Jeg ser ikek hvordan denen sida skal lokke fans spesielt. Vi henger på de store sidene uansett. Jeg tenkte også påå lage ei sånn stor starwars-side en gang, men ga opp tanken før jeg starta. Mye sløsing av tid å lage side du må oppdatere hele tida. For: hvis du lager side du vil at skandinaver virkelig skal gidde å følge med på, må du ha nyheter. Og det er det ikke lett å skaffe. Personlig syns jeg det hadde vært nok å hatt offisielle sider, samt et par uoffisielle om foreksempel starwars-filmene. Når det produseres så mye, er så masse dømt til å opp i ingenting etter i viss tid.


    Hvorfor trenger vi ei stor norsk starwars-side?

    Men for all del, du må jo bare holde på. Du kan jo prøve å overbevise meg med å gjøre sida di bedre? Når jeg er fornøyd tror jeg sida di er bra. Men hva slags mål er det? Å gjøre Audun fornøyd? Nei...



    ...ja, jeg er kritisk.




     
Thread Status:
Not open for further replies.