main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Hvem har set en blaster??

Discussion in 'Archive: Denmark' started by JN327, May 3, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Hej Allesammen!

    Er der nogle der kan hjælpe mig?

    Jeg mangler en SW blaster til premieren og aner ikke hvor i Danmark man kan købe sådan en for rimelige penge. Det må godt være en lille nærkampsmodel med lyd.

    Så, hvis I har set sådan en til salg i en legetøjsforretning eller andet, er I meget velkomne til at skrive.

    Mvh. Jim
     
  2. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Jeg er rimlig sikker på at du ikke kan finde nogle af de gamle blasters herhjemme (i en butik). Den eneste muliged du har, er at købe nogle fra ep2. Der er en Battle Droid Blaster og så er der Jango's short range blasters (sikkert flere). Jeg tror dog ikke de er kommet til Danmark endnu (hvis de gør det). Jeg spurgte i dag i en BR, hvornår SW legetøj ville komme til dem. De mente at det ikke engang var sikkert at der ville komme noget hos dem. Så jeg tror desværre ikke udvalget vil blive stort :-( Mit råd er: Find en engelsk eller tysk side der sælger nogel blaster, for så kan du nå at få dem inden premieren.

    TK-254
     
  3. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Tak for svaret.

    Imiddelbart ville jeg prøve at få noget fra den klassiske trilogi.

    Jeg kommer (hvis alt går vel) udklædt som en stormtrop officer og synes at det kunne være en smule sjovere hvis jeg også havde et våben der kunne sige lyde... :)

    Er der forresten nogen her, der var med til konventionen i sverige? (28-29/4)

    Jeg kom i tanke at dem i den danske stand, med mange forskellige SW artikler, havde en rød Han Solo blaster, men jeg aner ikke hvordan jeg kommer i kontakt med dem.

    Så hvis nogle af jer kender dem så sig lige til.

    Mvh. JN327
     
  4. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Jeg var i Sverige d. 28/4. Den stand du tænker på, var det den hvor de var klædt ud som Han Solo og en X-Wing-pilot? For hvis det er, kan jeg sagtens sørge for, at du kommer i kontakt med dem (jeg ved ikke hvorfor jeg ikke tænkte på det før...)
    Jeg kan dog ikke love, at du vil nå at få din blaster før premieren.

    TK-254
     
  5. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Jo, det var dem.

    Som jeg ser det nu er det mit bedste håb for at finde en blaster, så hvis du kan sætte mig i kontakt med dem ville jeg blive meget glad.

    Mvh. JN327
     
  6. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Jeg prøver lige at høre ad, men dene ene af dem er ikke hjemme for tiden:(
     
  7. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Hhhmmm....jeg syntes ikke rigtig han gider besvare min email. Jeg prøver at finde ud af, hvad der er galt...

    P.S. Hvor kommer du fra? (han bor på Sjælland)
     
  8. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Jeg bor i solrød, sådan cirka 30 km. syd for KBH.

    Det tager mig 28 min. at komme til hovedbanen, forudsat at togene kører til tiden... :)
     
  9. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Han har ikke svaret på mine emails og jeg ved ikke hvordan jeg ellers skal komme i kontakt med ham. Men er du stadig interesseret efter premieren?
     
  10. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Hej!

    Efter premieren er det ikke så vigtigt.

    Måske køber jeg den på konventionen, hvis de kommer.

    Til alle jer der skal se AOTC i aften, hav en god tur, det kan være vi ses!

    Mvh. JN327

     
Thread Status:
Not open for further replies.