main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Hyperspace

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Darth_Laudrup, Jul 7, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Darth_Laudrup

    Darth_Laudrup Jedi Master star 4

    Registered:
    Jul 7, 2004
    Er der nogle herinde der er medlemmer af Lucas Holonet eller hvad d et hedder? Der hvor man kan få adgang til at se previews etc. hvis man er betalende medlem.

    Og er der andre end mig der synes at det stinker lige lovligt meget at Lucas forlanger penge for at man kan få lov til at se et stykke film på hans hjemmeside?

    Det kan selvfølgelig være at det er fordi stakkels Lucas jo som vi alle ved næsten ingen penge har tjent på ndet der Star Wars, Indiana Jones etc. at han bliver nødt til at tjene penge på en eller anden måde.

    Stakkels mand.

    Updating title at the request of another user.
     
  2. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Spørgsmålet har været oppe og vende før, men det er lang tid siden

    Jeg vil helst holde mig nogenlunde spoiler-fri denne sidste gang, så jeg kan godt undvære Hyperspace medlemskab.

    Det er også for meget at han vil tage penge for det, men så må man jo sende ham det budskab, og lade være med at melde sig ind.

    Billederne og filmene kan jo findes på andre mindre legale sites [face_devil]


     
  3. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Coras bør lære at tjekke hvem der er logget ind, inden han poster...
     
  4. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Michael, er det dig?


    Hyperspace er en fanklub, det er fint at tage penge for det. Bare fordi en har penge skal man ikke begynde at forære alting væk.
     
  5. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Omkostningerne skal vel også dækkes på en eller anden måde. Desuden er prisen for medlemskab ikke så højt.

    Det hedder adfærdsregulerende brugerbetaling, og du vil opleve meget mere af det i fremtiden, især indenfor offentlige ydelser.
     
  6. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Michael, er det dig?

    [face_laugh]
     
  7. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Det er jo en lidt forkert tråd-titel, da det hedder Hyperspace, men jeg gad ikke oprette en ny tråd for at fortælle jer at jeg netop har betalt de $20 det koster for et års medlemskab.

    Så jeg skal nok rapportere tilbage om det er dét værd.
    Jeg kunne bare ikke længere holde ud at man snart ikke kunne navigere nogen steder rundt på starwars.com uden at blive mødt af den dér 'kun for medlemmer besked'.

     
  8. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg hænger aldrig ud på SW.com aligevel :p

    Men held og lykke med dit abbodement :)
     
  9. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg bruger faktisk heller aldrig starwars.com
    De nyheder jeg får, kommer fra alternative websites og det har været fint nok indtil videre.

    Jeg var selv ved at tilmelde mig Hyperspace lige da det kom frem. Men så fandt jeg ud af at de uden videre kan kræve ekstragebyr for specielle features oven i det man allerede betaler for Hyperspace, samt at man skal sende snailmail, hvis man ønsker at melde sig ud igen. For det første sunes jeg at det er for dårligt, at de må kræve flere penge for specifikke ting når man allerede har betalt sit abonnement for Hyperspace. Og desuden synes jeg at det er irriterende at man skal sende snailmail til dem for at melde sig ud, når man sagtens kan blive meldt ind via nettet.

    Men ligesom Par, så vil jeg da ønske dig held og lykke med det. Når du har det, behøver vi andre jo heller ikke at have det - vi kigger bare i Episode III-tråden :p
     
  10. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Ser frem til updates og billeder fra Krede. ;)

     
  11. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Indtil videre går det skide godt... Har redeemet min coupon, men jeg får ikke adgang når jeg logger ind... Fedt!!! Jeg fatter en pind :mad:
     
  12. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Your eyes can decieve you, don't trust them.

     
  13. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ah så fik jeg adgang, og de undskyldte pænt i en mail for min ulejlighed.

    Lige nu bladrer jeg gennem 'before the helmet' billederne fra ep3. Ser fedt ud :D
     
  14. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
  15. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Wookiees der angriber.

    Palpatine fanget på sin trone med nogle metal håndjern der er kommet op af armlænene.

    Anakin der ser bad-ass ud med sin nye lange sorte arm-handske.

    Padmé er gravid og ser faktisk smukkere ud end nogensinde [face_love].

    mere?
     
  16. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    :eek:

    Kan du ikke "låne" dem og ligge dem et tilfældigt sted på nettet til alles glæde?

    Eller sende dem på anden måde?
     
  17. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jeg kan helt sikkert ikke lægge dem på nettet, så kan jeg blive sagsøgt :(
     
  18. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Det bliver en dyr omgang at sagsøge en dansker. Det er ikke det værd for dem, men alligevel, lad hellere være. Gem dem i stedet på harddisken og send dem via email... :p

    Spøg til side, du bestemmer selv om du vil eller ej.

     
  19. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    ha ha ha, hvad kan du tilbyde til gengæld? ;)
     
Thread Status:
Not open for further replies.