main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Insider?

Discussion in 'Archive: BeNeLux' started by Admiral_AckBas, May 23, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Admiral_AckBas

    Admiral_AckBas Jedi Youngling star 1

    Registered:
    May 23, 2005
    Hallo allemaal,

    Ik heb eindelijk maar eens besloten hier een account te registreren.. Ik ben het zat om SW altijd maar te bediscussieren op fora waar 90% uit pure haters bestaat, dus wellicht zien jullie me hier vaker.

    Ik heb echter een vraag: Jaren geleden, rond de tijd dat SE uitkwam, ben ik ooit lid geweest van de Amerikaanse fanclub omdat dat de enige manier was om aan de SW Insider te komen. Omdat dat alleen met money transfers kon, en die enorm duur waren, heb ik het abonnement maar weer opgezegd, en ten tijde van de prequels heb ik, uit angst voor spoilers, maar geen abonnement meer genomen.

    Nu ROTS uit is voel ik er toch langzamaan weer voor om regelmatig de Insider te lezen, echter hij zit niet bij een Internationaal HyperSpace abonnement inbegrepen. Ik heb vernomen dat hij echter in sommige boekhandels (Donner in Rotterdam?) te koop is... Weet iemand nog meer adressen, of zijn er inmiddels misschien mogelijkheden om vanuit Nederland een abonnement te nemen?

    Bij voorbaat dank.
     
  2. CLONE_COMMANDER

    CLONE_COMMANDER Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 23, 2001
    Allereerst: welkom!

    Ik kan je vraag persoonlijk niet beantwoorden omdat ik er geen ervaring mee heb, maar wellicht kunnen anderen (lees: grotere star wars nerds) je verder helpen 8-}

    ( na t lezen van dit topic: http://forums.starwars.com/thread.jspa?threadID=192011&tstart=0 kwam ik ook niet veel verder)
     
  3. MasterObi-Wan-Kenobi

    MasterObi-Wan-Kenobi Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Dec 6, 2002
    Welkom!!!

    Om op je vraag te komen, W=wij hebben hier in middelburg de beste winkel van Nederland, Boekhandel de Drvkkerij, en daar hebben ze hem niet, dus ik zou het niet weten.
     
  4. Admiral_AckBas

    Admiral_AckBas Jedi Youngling star 1

    Registered:
    May 23, 2005
    Dank, dank.

    Hmm, die andere thread heb ik niet gevonden op m'n zoektocht. Niet dat je er inderdaad veel wijs uit wordr, maar toch.

    Zo te zien zit er weinig anders op dat boekwinkels zoeken die het ding verkopen. Ik ben er vrij zeker van dat Donner in Rotterdam 'm verkoopt... Iedere maand naar Rotterdam dan maar.

    Hoe vaak kwam dat ding ook al weer uit? Iedere maand? Iedere twee maanden? Vier keer per jaar?
     
  5. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Mazzel voor je dat hier slechts 85% van de mensen uit haters bestaat.

    ROTS zuigt vind je ook niet?
     
  6. MasterObi-Wan-Kenobi

    MasterObi-Wan-Kenobi Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Dec 6, 2002
    Pepijn doe eens aardig!!!! En je vond de eerste 30 minuten niet eens zo slecht!!!
     
  7. Caboose

    Caboose Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Oct 7, 2003
    Ja echt een klote film :p
     
  8. MasterObi-Wan-Kenobi

    MasterObi-Wan-Kenobi Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Dec 6, 2002
    Volgens mij hebben jullie hem weggejaagd. . .
     
  9. IncomT65

    IncomT65 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 28, 1999
    Allereerst: welkom!! [:D]

    Ik ben ook lid geweest van de Insider, totdat Wizards of the Coast die boel overnam en ze opeens geen zendingen overzee meer deden! Maar da's alweer 3 jaar geleden of zo. Ik neem ook geen nieuw abo meer, ben er te lang uitgeweest wat dat betreft.

    Maar via TFAW kun je wel tijdschriften bestellen. Je kunt zelfs een soort van abonnement nemen op je favoriete comics en magazines, waaronder de Insider. En wel ff een credit card regelen, da's zo makkelijk met dit soort dingen.
     
  10. Admiral_AckBas

    Admiral_AckBas Jedi Youngling star 1

    Registered:
    May 23, 2005
    Volgens mij hebben jullie hem weggejaagd. . .

    Yep. Ik zie het al, de teneur is hier niet anders dan op ieder ander forum. Heel jammer!

    In ieder geval bedankt voor de suggesties, ik zal eens naar TFAW gaan kijken. Wellicht zijn er nog andere, interessantere tijdschriften ook.
     
  11. MasterObi-Wan-Kenobi

    MasterObi-Wan-Kenobi Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Dec 6, 2002
    Voila Pepijn. Nu blij?!
     
  12. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    And he does it again....
     
  13. MasterObi-Wan-Kenobi

    MasterObi-Wan-Kenobi Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Dec 6, 2002
    never mind. . .
     
  14. IncomT65

    IncomT65 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 28, 1999
    In ieder geval bedankt voor de suggesties, ik zal eens naar TFAW gaan kijken. Wellicht zijn er nog andere, interessantere tijdschriften ook.

    Ook op SciFiGenre kun je tijdschriften/abonnementen kopen.
     
  15. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    "Voila Pepijn. Nu blij?!"

    Nee! Hoe kon ik nou weten dat die vogel mij serieus zou nemen...
     
Thread Status:
Not open for further replies.