main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Itsenäinen Suomi täyttää tänään 89 vuotta.

Discussion in 'Archive: Finland' started by Cloned_Sidious, Dec 6, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    Jälleen kerran. Yltiöisänmaallisena langetan tämän tehtävän itselleni täysin vapaasta tahdostani, ja tämä on jo kolmas vuosi peräkkäin kun postitan syvät syntymäpäiväonnitteluni; perinne alkaa kohta jo olla melko vankalla pohjalla. Enkä tule päättämään sitä ainakaan omasta tahdostani ennen kuin kaksi Foorumin ylimmäistä topikkia ovat vanha ja uusi toivotus.


    Aktiivisuudesta en paasaa sen enempää, mutta näytänpähän vain tällaisen yksinkertaisen kaavion, josta ilmenee minkälaiseen lamaan hiljainen Foorumimme on vajonnut:
    [image=http://i108.photobucket.com/albums/n16/TheSithLord/FanForceFinlandKaavio.jpg]

    Olisi mukava jos tähän toivotukseen yhtyisivät myös kaikki hiiviskelijät, jotka eivät ole löytäneet muuta postitettavaa kenties kuinka moneen kuukauteen. Saataisiinpahan edes jotain kuvaa siitä kuinka paljon kävijöitä täällä enää on. Odotukseni eivät ole korkealla.


    Edellisvuosien onnittelut:
    Itsenäinen Suomi täyttää tänään 88 vuotta.
    Itsenäinen Suomi täyttää tänään 87-vuotta!



    Ja ei kun liput tankoon!

    [image=http://i108.photobucket.com/albums/n16/TheSithLord/SuomenLippu2.jpg]

    Hyvää Syntymäpäivää Suomen Tasavalta!
     
  2. Darth_Father-in-law

    Darth_Father-in-law Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 17, 2005
    Niin...Tää on kyllä nykyään aika kuollut paikka. En tosin ole mikään oikea henkilö siitä valittamaan, koska on tullut käytyä täällä yhteensä noin viisi kertaa...
    On se tietysti surullista, mutta kaiken täytyy kuolla - ja sitä paitsi, yleisestikin näillä foorumeilla käy tosi vähän suomalaisia. Ainoat suomalaiset joihin olen joskus törmännyt, on Cloned ja NeitiPadme.

    No, en sitten tiedä miten asia oikeasti on...

    Kaikesta huolimatta, Hyvää itsenäisyyspäivää! Ja onnea itsenäiselle Suomelle!



     
  3. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Eduskunta myi eilen viimeisetkin itsenäisyyden rippeet, joten eipä kauheasti enää juhlittavaa ole. [face_plain]
     
  4. Darth_Father-in-law

    Darth_Father-in-law Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 17, 2005
    Niin...Ehkä joskus on kuitenkin parempi olla optimisti ja iloita siitä kuinka hyvin asiat Suomessa ovat.

     
  5. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    Nähtävästi edes kaikkia suomalaisia ei kiinnostanut tulla onnittelemaan Suomea ainakaan tähän nimenomaiseen topikkiin, ja se kyllä ihmetyttää, sillä ainakin edellisiin vastauksia tuli useampiakin. Ei väkisin, jäsenmäärä jääköön pimentoon.
     
  6. NeitiPadme

    NeitiPadme Jedi Master star 5

    Registered:
    May 24, 2005
    Hyvää (myöhästä) syntymäpäivää Suomelle!!
     
  7. Tod

    Tod Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 29, 1999
    Taidan kuulua tuohon joukkoon. Aika vähän on kyllä tullut käytyä tällä foorumilla viime aikoina, mutta jos taas kerkeäisi hieman poikkeilemaan tänne suuntaankin.
     
  8. Chigu

    Chigu Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 25, 2005
    mä en oo kerenny käymään ees tääl ollenkaa koska mul on 4 fudis harkat, 2 footsal harkat ja yleensä 2-3 otteluu viikossa plus kaikki kokeet päälle ettei mul oo yhtää vapaa aikaa.

    ja hei suomi on tosi hyvä paikka. ihan niiku darth_father-in-law sano.! mä tiiän sen tosi hyvin koska muutin tänne sillon ku olin kolme. sitä ennen asuin kurdistanissa keskellä sotaa et repikää siitä jotka aattelee et suomi on huono.
     
  9. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Ollaan jo niin järkyttävän vanhoja [osa meistä], että aika häviää johonkin. Minä ainakaan tiedä, mihin se menee. Ikinä sitä vaan ei ole. [face_thinking]
     
  10. Pinea

    Pinea Jedi Master star 1

    Registered:
    Aug 21, 2003
    Hirviää syyllistämistä!

    Niin ja onnea vaan Suomelle. Kippis!

    Itsenäisyyspäivän vietin perinteiseen tapaan siskojen ja niiden miesten kanssa, tällä kertaa itsenäisyyspäivälounaan ja -kahvien kokkausvuorossa oli minun talouteni. Hyvin meni, vaikka sipulikeitto teh alkukeitto oli aika kamalaa.

    Ei ole täällä tullut usein käytyä. En kyllä hirveästi käy muillakaan foorumeilla. En kyllä useinkaan tee muutenkaan mitään. Aika hupenee ja juoksee karkuun.

    Ja en minä silti ainakaan ole järkyttävän vanha. Millä mittarilla muka?
    Dekolteeni on vielä kiinteä ja kaunis, mieleni kirkas ja terävä.





     
  11. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    No nythän ylitettiin jopa odotukseni, pääsin laskennassani 13 käyttäjään, jotka ovat kirjautuneet sisään itsenäisyyspäivän jälkeisenä aikana. Todellinen luku voi olla vain tuosta ylöspäin. Hieno homma.
     
  12. Chigu

    Chigu Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 25, 2005
    no ni just.! kato ei heti tarvii leimata.! ;D
     
  13. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    Mikäli toissaviestini ymmärrettiin väärin, kuten nyt näyttää, viesti oli suunnattu heille, jotka tässä foorumissa kävivät, mutta jättivät onnittelematta Suomea. Viestini ei siis kohdistunut heille, jotka eivät siihen mennessä olleet käyneet täällä vielä ollenkaan.
     
  14. Chigu

    Chigu Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 25, 2005
    mikä toissaviesti.? siis sori mä en ymmärrä tota viestii. voitsä kertoo helpommilla sanoilla.? toi on liian vaikee ;D
     
  15. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    Toissaviestini eli viimeistä edellinen viestini, eli viesti joka lähetettiin 12/10 9:50am foorumeiden aikaa. Mitä muuta meni ohi? :p
     
  16. Chigu

    Chigu Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 25, 2005
    okei.! nyt mä tiiän mikä viesti se oli.

    nää viel helpommiks sanoiks:
    "viesti oli suunnattu heille jotka tässä foorumissa kävivät, mutta jättivät onnittelematta Suomea."
    "Viestini ei siis kohdistunut heille jotka eivät siihen mennessä olleet käyneet täällä vielä ollenkaan."
    ;D
     
  17. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    Tuota noin... [face_thinking]

    Eli he, jotka kävivät täällä Suomen foorumilla, mutta eivät postittaneet mitään tähän onnittelutopikkiin, olivat "nuhtelun" kohteena viestissäni, jonka lähetin 12/10 9:50am foorumeiden aikaa.


    Eli "nuhteluilta" säästyivät he, jotka eivät edes olleet käyneet Suomen foorumilla sen jälkeen kun minä tämän onnittelutopikin postitin.




    Auttoiko yhtään? :p
     
  18. KYP_DURRON85

    KYP_DURRON85 Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 20, 2003
    Huh ! Säästyinpähän moitteilta.

    Hyvää, todella myöhään toivottua Itsenäisyyspäivää, Suomi!
     
  19. Chigu

    Chigu Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 25, 2005
    joo nyt mä ymmärsin.! kiitos ;D
     
  20. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    Ole hyvä vain. :)
     
  21. Chigu

    Chigu Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 25, 2005
    tää auttaa mun kieli taitoo tosi paljon.!
    mulle pitää aina selittää sellasil sanoil joil selitetään 7 vuotiaalle ;D
     
  22. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    No, oma artikulointinikaan ei todellakaan ole mitään parasta mahdollista. Ei siinä mitään. :p
     
Thread Status:
Not open for further replies.