main
side
curve

Sweden Jag har sett...

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by Zaphod Beeblebrox, Sep 9, 2004.

1. Obi Anne

Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

Registered:
    Nov 4, 1998
    Det är inte varje dag man ser ett namn virvla förbi i inledningen på en tv-serie och du känner igen det, efter ett tag inser du "vänta nu, det är ju hologramtjejen från Holiday Special!"

(det är Diahann Carroll och hon är med i serien White Collar)

2. Obi Anne

Registered:
    Nov 4, 1998
    Och nu dyker Billy Dee Williams upp också. [face_laugh]

3. Obi Anne

Registered:
    Nov 4, 1998
    Fredrik Strage tycker till om [link=http://www.dn.se/kultur-noje/kronikor/fredrik-strage-far-konstnarer-gora-vad-de-vill-med-sina-verk-inte-om-de-forstor-]blu-rayändringarna[/link], roligt är att han nämner när han såg ROTJ tillsammans med ett gäng SW-fans. Det var en kul kväll.

4. Sith_Lord_Linkoping

Sith_Lord_Linkoping Jedi Knight star 5

Registered:
    Jan 19, 2001
    Är det någon som har sett den nya serietidningen i affärerna? Jag verkar inte kunna hitta den häromkring. I och för sig så har jag inte direkt letat, men ändå. Skulle vara kul att ge den en chans.

5. Vargman77

Vargman77 Jedi Padawan star 4

Registered:
    Mar 18, 2002
    Jag har sett Obi-Anne vinna titeln Sveriges mesta Star Wars nörd i programmet fantasterna ;)
    Fett mycket virtuella grattismuffins och kul att hitta hit igen tack vare detta. :)

6. Obi Anne

Registered:
    Nov 4, 1998
    Kul att se dig här igen! och tack för att du tittade.

7. Vargman77

Vargman77 Jedi Padawan star 4

Registered:
    Mar 18, 2002
    Jag vet inte varför jag slutade men hänga här men hände en del skit i livet som fick mig att fokusera på annat...
    Star Wars har dock alltid funnits med mig under åren.

8. Gamiel

Gamiel Chosen One star 9

Registered:
    Dec 16, 2012
    Jag har sätt att spelbutiken Arcane, där man kunde köpa gamla Stjärnornas Krig rollspelet med tillbehör och West End Games engelska original versioner, ska gå i konkurs :_|