main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Katsottujen Jäsenten Lista [ WUL ] - sekä hiukan Tutustumis-leikkiä...

Discussion in 'Archive: Finland' started by ArtificialStupidity, Apr 20, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ArtificialStupidity

    ArtificialStupidity Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 20, 2002
    Näyttää pahasti siltä, että tämä meidän pieni nurkkauksemme on hyvin hiljainen. Niinpä meidän täytyy pitää yhteyttä tiiviimmin; ja edes-auttaaksemme tätä, voisimme liittää toistemme nimet "Katsottujen Jäsenten Listaan" - jotta sitten olemme paremmin perillä toistemme tulemisista ja menemisistä :)



    Kutina sormiluissa kertoo, että vanha addiktio on iskenyt minuun jälleen kerran. Toisin sanoen ainakin minä olen täällä yhtenään ;)

     
  2. ArtificialStupidity

    ArtificialStupidity Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 20, 2002
    Eli, näihin seuraaviin kysymyksiin ei ole mikään pakko vastata ( etenkin jos pelkää yksityisten tietojen levittämistä julkisuudessa ) - mutta toivoisin vastausten syntyvän, ihan näin Ryhmä-hengen vuoksi :)




    Mistä päin suomea olette?

    [ Oma Vastaukseni ] Itse olen Kokkolasta - suhteellisen pienestä mutta varsin kauniista kaupungista.


    Mitä harrastatte / teette vapaa-ajalla?

    Itse nyrkkeilen, pelaan tennistä, surffailen netissä, katselen Televisiota, luen ja piirrän. Opiskeluun menee myös aikaa.


    Etunimi?

    Voin oman tyhmän nimeni paljastaa - nimittäin Jose :)
     
  3. Joukahainen

    Joukahainen Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Nov 7, 2001
    Vantaalta, Martinlaaksosta.

    Vapaa-ajalla... vallitsee turhauttava tekemisen puute. Ei tässä muutakaan voi tehdä kuin odottaa innolla AOTC:ia. Enää 25 päivää, 5 tuntia, 55 minuuttia ja 38 sekuntia.

    Nimikirjaimet ovat I A N.
     
  4. Wanlorn

    Wanlorn Jedi Youngling

    Registered:
    Aug 10, 2001
    Allekirjoittanut asuu Espoon Karakalliossa, ja vapaa-aika kuluu SSWF:n sivuja lukiessa, DALissa sarjakuvaa etsimässä ja kirjastossa kirjoja valitsemassa. Ja löydettyäni kirjoja ja sarjakuvia, minä luen ne :p

    Hmm.. urheilu on jotain mitä ei tule tehtyä kuin vahingossa.
     
  5. Tod

    Tod Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 29, 1999
    Espoosta minäkin.

    Vapaa-aika kuluu miekkaillessa tai lukiessa jotain kivaa kirjaa, ja periaatteessa myös opiskeluun pitää kuluttaa aikaa (niin kai).
     
  6. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Varkaudesta (Itä-Suomessa).

    Vapaa-aika lähinnä kuluu SSWF:n boardeita modetessa ja irssiessä SSWF:n kanavalla. Muihin harrastuksiin tietysti kuuluu mm. ampuminen ja tähtitiede (mm. yhdistyksen toisena webmasterina tulee oltua www.ursa.fi/yhd/kassiopeia).

    hmm.. etunimi... "Darker than the ones before, more evil than anything else, ancient of the ancient. We call him 'Duke'...there is no other name for him." - Starlighty :)
     
  7. Darth_Laurentius

    Darth_Laurentius Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Apr 27, 2001
    Helsingistä. Vapaa-aikaa ei ole. :D Töiltä ja opiskelulta varastettu aika kuluu lähinnä SSWF:n boardilla, kirjoja lukiessa, pöytälaatikkoon kirjoitellessa tai koneella pelatessa.
     
  8. Mr_Farenheit

    Mr_Farenheit Jedi Youngling

    Registered:
    Feb 18, 2002
    Kaippa tänne pitää sit postata..

    Elikkäs Ylöjärvellä (siinä Tampereen kupeessa) asustelen toistaiseksi. Alunperin Lohjalta.

    Harrastuksina.. öö.. Star Wars? sekä musiikin kuuntelu (Queen Rocks).

    Ja nimihän selviää tarkistamalla.. :)
     
  9. Zarin

    Zarin Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Samoin Espoossa asun. Harrastuksia ovat tietenkin Star Wars ja Star Warsin keräily, tietokone/videopelien pelailu, tv:n katsominen, netissä surffaaminen sekä kirjojen ja sarjakuvien lueskelu.
     
  10. Lord_of_the_Sith

    Lord_of_the_Sith Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Juuh... Kotoisin olen Oulusta. Vapaa-ajalla roikun lähinnä SSWF-boardilla ja/tai #SWFanit IRC-kanavalla. Tällä hetkellä ei ole mitään vakituista liikuntaharrastusta...
     
  11. Riku

    Riku Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Jul 9, 2002
    Kaiketi aika moni suomalainen fani minut jo tuntee, mutta...

    Tampereelta olen. Mitään oikeita harrastuksia ei ole, kaikki on aikalailla tyyliä "no-life".

    Etunimeni on Riku. Melkoinen yllätys, varmasti.
     
  12. Monterra

    Monterra Jedi Master

    Registered:
    Jun 1, 2002
    Post removed at user's request. ~Sx3
     
  13. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Joukahaisen ohella Martinlaakson hahmo olen minä, mutta oman nimeni pidän omana tietonani, koska te ette tahdo kohdata meikäläistä.

    http://bestanimations.com/Sci-Fi/StarWars/Emporer-01.gif

    kaunis kuva, eikö? :D
     
  14. Tintti

    Tintti Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Dec 4, 2002
    Rekisteröidyin tänne joitakin päiviä sitten ja tämä on järjestyksessä toinen viestini (eka meni Welcome-forumille).

    Olen Mellilästä (pieni läntti pesispaikka Loimaan kupeessa).

    Harrastukseni ovat tietokoneen tuijottaminen, kännyköiden haukkuminen, pelastusrenkaan kerääminen vatsan ympärille, laiskottelu ja toisten ärsyttäminen.

    Etunimi on Tiinamaria. Jotkut tosin sanovat Tiina-Mariaksi tai Tiinaksi ja joku Tiiaksikin, mutta yleisin kutsumanimeni on Tintti.
     
  15. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Tervtuloa nyt tännekin, suomiosasto on aikalailla hiljainen, vaiti ja lähes kuollut.
    Mistä se sitten ikinä johtuukaan..?
     
  16. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Koska tälle foorumille ei ollutkaan käyttöä. Pilvari tai silloinen SSWF tämän foorumin pyysi ainoastaan taka-ajatuksena ohjata pääfooruilta Ep2:sen mukanaan tuomat peelot pois häiriköimästä. Eli Suomen SW-keskustelut lähinnä toimivat Pilvikaupungin foorumeilla.. muualla on täysin kuollutta.
     
  17. Tod

    Tod Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 29, 1999
    On se kuitenkin aina hauska nähdä, että uusia suomalaisiakin eksyy näille kulmille. Nyt kyllä yleisestikin alkaa taas koko TFN hieman hiljenemään kun Episodi 2 on juuri takana ja 3:seen on vielä reilusti aikaa. Enpä usko, että pääsen tavoitteeseeni eli saada 1000 postia täyteen tämän vuoden loppuun mennessä. Ehkä se onnistuisi jos rupeaisin taas käymään varsinaisilla SW-aiheisilla alueilla. Nyt nämä postit on lähinnä tällaista yleistä höpinää.
     
  18. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    ei siihen ole kuin (noin) 986 päivää, katso vaikka virallisesta countdownista.
     
  19. Tod

    Tod Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 29, 1999
    "ei siihen ole kuin (noin) 986 päivää, katso vaikka virallisesta countdownista."

    Ja minä pyrin kiertämään kaiken Episodi 3:een liittyvän kaukaa nämä (noin) 986 päivää, mukaanlukien viralliset countdownit.
     
  20. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Ihan miten vaan, spoilerit ja trailerit aion välttää, mutta aamuja lasken kuin orava.
     
  21. Tintti

    Tintti Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Dec 4, 2002
    Spämmipostaus. En halua, että tämä topikki lukittuu. Jos tänne joku joskus päätyisi ja haluaisi esittäytyä, niin tahdon tämän topikin olevan vastattavissa. Ja täällä on ollut muutama, jonka esitelmän itsestään olisin kiinnostunut lukemaan. Darth_Weirdo, kerrotko jotain itsestäsi? Pliiiis?
     
  22. Darth_Weirdo

    Darth_Weirdo Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 2, 2002
    No voinhan minä itsestäni kertoa muutamalla sanasella... Eli olen Teppo. Asun tällä hetkellä Tampereella ja opiskelen TYK:ssä ja ylioppilaaksi olisi tavoite päästä. Kotoisin olen 5000 asukkaan pikkukylästä eli Korpilahdelta, joka sijaitsee 30 km Jyväskylästä etelään. Lentopalloa olen harrastanut n. 7 vuotta, mutta lopetin "aktiiviuran" yli vuosi sitten. Kesäisin tahkon kuitenkin innolla beach volleytä. Riittääkö?
     
  23. SamiS

    SamiS Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Aug 7, 2001
    Terve

    Asun Riihimäellä

    Harrastan laiskottelua :D

     
  24. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    No hei vaan, ensimmäistä kertaa näen SamiSin täällä.
    Olen muuten samaa mieltä, aamut eivät ole ihmisten hommaa. Varsinkaan aikaiset sellaiset.

    Otsikkoon viitaten, mitä ihmisten wullaaminen hyödyttää? En minä ainakaan ole nähnyt missään mitään merkkiä wul-ihmisteni olemisista tai mitään muutakaan, ne on vaan nimiä listassa. Pöh.
     
  25. Tintti

    Tintti Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Dec 4, 2002
    Riittääkö?

    Riittää. Kiitos :)

    Ja heippa SamiS! Kiva nähdä sinuakin, ja toivottavasti enemmänkin.

    Sitä WULliä olen minäkin ihmetellyt. En ole listannut mitään nimiä omaan listaani kertaakaan. Luulen, että sen tarkoitus on, että voi nopeasti omasta profiilistaan klikata jonkun tyypin, katsoa minne hän on postannut viimeksi ja mennä sitten lukemaan tämän tyypin postaukset. Tai sitten se WUL on "hee, minä olen näiden tyyppien kaveri"-lista.
     
Thread Status:
Not open for further replies.