main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

lyssværd

Discussion in 'Archive: Denmark' started by agfstyrer, Oct 9, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. agfstyrer

    agfstyrer Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Aug 17, 2003
  2. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Mr. Mundi som huserer herinde har både MRs Luke Skywalker ESB lyssværd og Darth Mauls signature edition.

    Jeg har selv et Darth Vader lyssværd der en konverteret Heiland flashgun, som props'ne i filmene.

    EDIT: Og velkommen til. :D
     
  3. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Hov hov Krede. Mit Luke Skywalker ESB lyssværd er også Signature Edition, så nå de begge er Signature Edition, så bliver det til Editions.

    Men nu mente agfstyrer måske, om der var et sted i Damnark, som sælger sådanne effekter.
    Og det er der da The Hairy Fairy. Det er et webbaseret salg, men man kan vist få lov til, at hente tingene selv mod forudgående aftale.

    Edit: Øh, nå ja. Velkommen til. :D
     
  4. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    velkommen til...

    og agf styrer slet ikke det er jo fodbold
     
  5. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    I'm deeply sorry Master, I shall study my jedigrammar harder... :D nej jeg havde faktisk glemt at Luke lyssværdet også var en signature edition.

    Men du har nok ret i at Agf-dude spørger om der er folk der sælger MR lyssværd i DK. Hvis der var, så ville de helt sikkert tage en sindssyg overpris. Så selvom der er, så er det billigst at købe den over ebay, også hvis der kommer told på.
     
  6. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg tror godt, at det kan betale sig, at købe nogle af de sværd The Hairy Fairy har. I hvert fald hvis man har mulighed for at hente dem selv. Så behøver man hverken, at tænke på told, afgifter eller transport.
    Men det er dog rigtigt nok - man bør nok lige undersøge priserne på Ebay og veje det op imod hinanden.
     
  7. agfstyrer

    agfstyrer Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Aug 17, 2003
    jeg tænkte nu faktisk mere på parksabers siden de har nogle ret fede designs.

    og tak for velkomsthilsnen selvom jeg faktisk har været her i et stykke tid nu.

    PS.ved nogle af jer hvor man kan få et obiwan ep 1/2 lyssværd

    PPS. nu har jeg tjekket priserne. kan´det betale sig at købe

    1.luke skywalker f/x edition

    eller

    2:darth vader f/x edition

    eller kan de ikke holde til en skid
     
  8. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Det var nu mere en velkomst til dette board ;) Aner ikke om FX uddgaverne kan holde til at man slås med dem. Jeg ville ikke personligt prøve på det, da de lige er dyre nok at smadre. Du skal også være klar over at man ikke kan tage selve klingen af, hvilket er lidt surt hvis man også gerne vil have dem som pynt på hylden.
     
  9. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    jeg tænkte nu faktisk mere på Parks Sabers siden de har nogle ret fede designs
    Hvorfor nævner du så Master Replicas, hvis du i virkeligheden ikke er interesseret i dem? ?[face_plain]

    Master Replicas siger, at man godt kan bruge deres FX-sværd til at kæmpe med. Men kun hvis man nøjes med at markere. Der er altså ikke noget med, at kæmpe normalt. Det stød vil sværdet simpelthen ikke holde til. :(

    Med hensyn til Parks Sabers, så har jeg læst nogle steder, at EL-klinger (electro-luminescent) godt kan bruges i kamp mens plasma-klinger er for skrøbelige til denne fornøjelse. Der stod dog ikke hvilken form for kamp EL-klingerne kan holde til, så jeg vil egentlig formode, at det er ligesom med Master Replicas FX-sværd - man bør nok nøjes med at markere. [face_plain]

    Alt i alt vil jeg foreslå, at du køber Parks Sabers fordi du synes, at de er pæne og så kan du købe et billigt plastiklyssværd i BR til at bruge i kamp. Jeg ved godt, at det ikke er så fedt, at stå og kæmpe med sådan noget plastikl..., men det er sundere for pengepungen og nerverne. ;)
     
  10. agfstyrer

    agfstyrer Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Aug 17, 2003
    jeg har nu hørt at man sagtens kan slås med parksabers sværd.. er der entlig nogle danske forum medlemmer der har lavet en fanfilm

    hvis der er så please post et link
     
  11. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Ro på, unge mand. Alt godt kommer til den der venter.



    Og velkommen til. :)
     
  12. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Hvis du skal lave en fanfilm så er det bedste faktisk at købe nogle kosteskafter
    og sætte ned i nogle hjemmelavede lyssværds 'håndstag'
    som det jeg har her:

    [image=http://www.cgiam.suite.dk/kamplyssvaerd01.jpg][image=http://www.cgiam.suite.dk/kamplyssvaerd02.jpg]

    På den måde er der ikke noget at græde over hvis en klinge går i stykker, kun hvis den knækkes over ens hovede ;)
    En EL-blade eller lign. vil aldrig komme til at ligne lyssværd i filmene, hvis du skal have noget der ligner et lyssværd så skal det laves enten i Photoshop eller i AfterEffects. Når de slås i filmene sker det med aluminums-rør og effekten laves så bagefter.

    Det er ikke svært at lave, det tager bare en krig, men det ser flot ud.

    EDIT: Jeg har lavet en lille fanfilm i 3D kan ses her
     
  13. Darth_Phaeton

    Darth_Phaeton Jedi Youngling

    Registered:
    Apr 27, 2003
    Jeg har et parks ROUGE lyssværd. Kvaliteten er simpelthen superb, fantastisk solidt. OG det kan tage nogle virklig kraftige slag.(både EL bladet og sværdet)
    SÃ¥ jeg kan kun anbefale det.

    Dan
     
  14. agfstyrer

    agfstyrer Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Aug 17, 2003
    ok. fedt nok... og krede, jeg har prøvet det med kosteskafterne. jeg synes de var RET tunge

    *EDIT*WOOOOOW DIN FILM KOM IND PÃ… TFN

    FEEEDT
     
Thread Status:
Not open for further replies.