main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Lyssværd?

Discussion in 'Archive: Denmark' started by JediJBC, May 2, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JediJBC

    JediJBC Jedi Youngling

    Registered:
    Apr 27, 2002
    Er der nogen, der har set de nye reklamer.
    Der var en ting der undrede mig.

    Mace Windus Lyssværd bliver kaldt et Electrum Lightsabers.

    Og Anakins og ObiWAns bliver kaldt Crystal Lightsabers.

    Har det noget at gøre med hvordan de er blevet lavet?
     
  2. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Så vidt jeg har forstået betyder Electrum bare at han har en gylden markering for at sin rang som Senior Jedi. Eller medlem af rådet. Eller noget i den stil.
     
  3. Mow-Adi_Jinn

    Mow-Adi_Jinn Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Mar 28, 2002
    Jeg tror det har noget at gøre med hvordan de bliver lavet, som alle ved skal der bruges bestemte krystaller i et lyssværd, men hvis nu man kunne lave et lyssværd af ellectrisitet UDEN krystaller så ville det vel blive kaldt ELECtrum lyssværd ikke sandt ?!
     
  4. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Noget jeg undrede mig mere over var hvorvidt om der overhovedet findes lightsabere i andre farver end blå, grøn, lilla og rød. Vi ser temelig mange jedis i ep2, men kun lightsabrer i de farver. Iføgle EU skulle man ellers ku få dem i stortset hvilken farve man ønskede, men GL har måske en anden mening om den sag?
     
  5. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ja, men jeg har ikke noget imod det. Jeg tror grunden til at der overhovedet er forskellig farve lyssværd, er at man bedre kan skelne Jedierne fra hinanden.
    I ROTJ fik Luke et grønt lyssværd af den grund at det så bedre ud på "ørkenbaggrunden". Det undrer mig dog stadig at Sam Jackson fik lov til at få et Lilla...
     
  6. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg mener bare at det ku være federe hvis der var flere farver lightsabers med i arenaen. Orange, gule, hvide(hvis muligt), cyan osv :)
     
  7. Mow-Adi_Jinn

    Mow-Adi_Jinn Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Mar 28, 2002
    Helt enig, det kunne havde set så vildt ud, men måske laver de flere farver i EpIII ???
     
Thread Status:
Not open for further replies.