main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Finland Milliways -Cantina-

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by ISD_Devastator, Feb 14, 2003.

  1. Pinea

    Pinea Jedi Master star 1

    Registered:
    Aug 21, 2003
    Hyvä hyvä, laadusta ei sitten puhutakaan.

    Saiko kukaan runebergintorttuja?
    Lähikaupasta oli laarit ostettu tyhjäksi eilen. Olen kovin pettynyt.

    Kylmäkin on (kukaan ei varmaan ole huomannutkaan...)
    Junat jäätyy ja niin edelleen.
    Kyllä nyt kaikki saavat olla tyytyväisiä kun pysyy lumi maassa.
    Ja keltaiset pissat.

    Hmm. Olen oikeasti siis ihan hyvällä tuulella.
    Syön liikaa muffinseja (runebergintorttukorvikkeita) ja juon liian hapokkaita juomia. Välttelen läksyjen tekemistä. Kirjoittelen turhanpäiväisiä keskustelupalstoille.

     
  2. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Ihan sama vika täälläkin. Olivat molemmista lähikaupoista loppuneet. [face_plain]
     
  3. NeitiPadme

    NeitiPadme Jedi Master star 5

    Registered:
    May 24, 2005
    Tääl niit Runebergin torttui ois kyl riittäny, mut must ne ei oo mitää leivosten eliittii näi kauniisti sanoen.
     
  4. Cloned_Sidious

    Cloned_Sidious Jedi Knight star 8

    Registered:
    Oct 14, 2004
    Minulta koko Runebergin päivä meni täysin ohitse. En muista milloin viimeksi en olisi tortuista päässyt nauttimaan...
     
  5. Jetscream

    Jetscream Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 9, 2005
    En ymmärrä miksi (vasta nyt) mutta nytpä kerron tämänkin:

    Viimeviikon Torstaina koulun liikunta tunnilla oli Parkour tunnit. (siis 2h) No. Siinä oli semmonen noin samanlainen trampoliini kuin sairaaloilla (siis semmonen "allas" tramppa) jossa piti pomppia ja tehdä erilaisia liikkeitä esim. seisoen istualleen ja siitä takaisin seisoalleen no tottakai pomppu liikkeessä, no sitten koitti minun vuoroni ja tein siinä liikettä minkä lappunen näytti että minun pitäisi tehdä se hyppien istualleen ja takaisin jaloilleen, no minä olen tämmöinen kömpelys ja ponnahdin istualteen niinkuin piti MUTTA oli liikaa voimaa ja kiepsahdin siitä suoraan niskoilteni. Aih! Inhottavinta siinä oli ilkeän kuuloinen rusahdus (kräks) ja tajusin ettei kaikki ollut hyvin. Arvelukseni ilmeni todeksi kun menin siitä nopeasti ilmoittamaan liikunnan opettajalleni (samalla en saanut kunnolla henkeä) joka onnekseni seisoi siinä lähellä tarkkailemassa muita jotka parkourasivat muissa palikoissa ja telineissä. Opettaja käski minun mennä selälleni. Muut oppilaat tulivat pällistelemään siihen ja pari luokkakaveriani heitti siihen parin vitsin miten minun kävi ja muuta vastaavaa.
    Tunti päättyi samalla ja opettaja lähti kuskaamaa minua ensiapuun.
    Ensiavussa oltiin ja opettaja lähti muita tunteja pitämään heti kun olin ilmoittanut nimeni ja muut tiedot vastaanottajalle. Vastaanotolla minun käskettiin mennä odottamaan. Aikaa kului noin 10-15 min ennenkuin minut otettiin sisään. Minut tutkittiin ja pistettiin röntgeniin niskaa kuvauttamaan. No mitään ei onneksi ollut viella ja lähdin kävelemään kohti koulua. Niskaan sattui kyllä vietävästi mutta kyllä kestin lopun koulupäivästä. (ainakin melkein kun lähdin kotiin viimeisellä tunnilla kovan päänsäryn takia) Juuri alkoi kuviksen tunti kun pääsin kouluun. No kaverit siinä kyselivät että mitä minulle tehtiin ja miten kävi. Heitin siinä samalla että "ette te pääse tästä natsista näin helposti" ja kaverit hajos ja kävelimme luokkaan.
    Huom! Natsi: kutsuma nimi minulle kun olen tämmöinen "sota-friikki".

    Loppu päivä meni tuskailessa niskan kanssa ja lähdin kotiin viimeisen tunnin alussa.

    Lääkäri oli muuten vielä sanonut että huomenna (siis viimeviikon perjantaina) hartiani ja niskani tulisivat olemaan vielä kipeämmät. Ja asia osui oikeaan ja jäin kotiin lepäämään.

    No nyt niskani voi vähän paremmin ja selkäni välillä sitäkin huonommin. Olisi kai pitänyt kysyä että olisiko voitu ottaa röntgen kuva myös selästä, mutta jäipä sekin ehdotus unholaan.

    Mutta ei loppujen lopuksi varmaan yhtään mitään vakavaa, paitsi viikon niska ja selkäkivut.
    Huomenna olisi taas liikuntaa mutta enpä taida osallistua, koska olisi taas parkouria tiedossa. Eli teen siellä mitä voin, jos pystyn tekemään sitäkään. :p

    Se siitä varmaan pisimmästä viestistäni fanfictionien ohella. Jetscream kiittää ja kuittaa.
     
  6. Chigu

    Chigu Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 25, 2005
    jet.! voi vitsi.! se varmaa sattu ihan hirveesti.!! onks se nyt jo parantunu.? annettiiks sulle sitte kipu lääkkeitä.? toivottavasti paranet pian.! ja onneks se ei ollu mitää vakavampaa. sult ois saattannu katketa niska ja se ois ollu toooosi vakavaa.!
    mutki vietiin seiskalla lääkäriin kesken koulu päivän ;D mut se ei ollu liikka tunnilta vaan kemian. hehe maistelin sellast sinistä herkkuu.
     
  7. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Runebergin tortut ovat mainioita, kunhan ei syö yli neljää. Jäätyvät ja muuten vaan ei-kulkevat junat taas ovat äärimmäisen ei-mainioita [face_plain]
     
  8. NeitiPadme

    NeitiPadme Jedi Master star 5

    Registered:
    May 24, 2005
    Voi Jet sua raukkaa! Toivottavasti nyt tuntuu paremmalta!

    Jokaisel makunsa, ISD :)
     
  9. Jetscream

    Jetscream Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 9, 2005
    Miten sä nyt semmosta rupesit maistamaan Chigu?! :p
    En mä ottanu kun vaan sinä päivänä kahesti kipulääkettä.
    Nii-i, onneks säästyin vähällä...

    Joo nyt voin jo paremmin, et se siitä "haaverista".
     
  10. Chigu

    Chigu Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 25, 2005
    haha must se oli nii hienon väristä jet.! ;D
    okei.! hyvä et oot parantu jet jo paremmaks.! mut se oli varmaa tosi huono muisto.! ;D mut onneks kestit sen kaiken kunnial läpi.!
     
  11. Jetscream

    Jetscream Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 9, 2005
    Ok Chigu, mut eiks opettaja sanonu mitään et "ei saa maistaa"?
    No huono muisto oli, mutta olen joutunut kokemaan kovempiakin esim: 2 vuotiaana jo mursin oikean jalkani ja muistaakseni 10 vuotiaana mursin samanjalan ja saman kohdan uudelleen Lasketellessani :p Mut, elämä on.

    Jep, kunnialla loppuun saakka! :p
     
  12. Chigu

    Chigu Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 25, 2005
    JET: hehe sano se mut mä olin liian itsepäinen. ;D
    voi jet sulle on sattunu kyl aika paljon noit murtumii.! ja kaks vuotiaana on jo tosi nuorena. hehe joo elämä on ;D
     
  13. NeitiPadme

    NeitiPadme Jedi Master star 5

    Registered:
    May 24, 2005
    Just nii Jet :)

    Mult ei oo murtunu ollenkaa luita, mut oon kyl terveyskeskukseen joutunu lähtee ja saanu siellä tikit päähän, vieläki arpi näkyy päässä...
     
  14. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Kylläpäs tuli kiitettävä medianäkyvyys, kun kaksi havaintoryhmän jäsentä löysivät ensimmäisenä Suomessa uuden supernovan. :)
     
  15. Jetscream

    Jetscream Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 9, 2005

    Mitä sulle oli sitte tapahtunut NP? :confused:
     
  16. NeitiPadme

    NeitiPadme Jedi Master star 5

    Registered:
    May 24, 2005
    Pienenä ku olin perhepäivähoidossa, nii pää osu päin lyhtytolppaa :)
    Miten nyt jakselet Jet? Ootko parantunu?

    Hyvää syntymäpäivää, Chigu!! [:D] Pian nähään ja pidetään hauskaa ;)
     
  17. Jetscream

    Jetscream Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 9, 2005
    Oijoi NP, siinä olis voinu käydä huonomminkin! :( Mut hyvä ettei käynyt! :D
    Oon jo parantunut, ei ole enää mitään vammoja ja liikunta tunnillakin käytiin nyrkkeilyn alkeis liikkeet, joten kukaan ei voi ainakaan piekseä minua niin huonoon kuntoon. (paitsijosjollaineiolemiestätaistella1vs1...)

    Mitäh?! Onko Chigulla synttärit? Onneks olkoon Chigu! [:D] Paljon täytät?
     
  18. Chigu

    Chigu Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 25, 2005
    kiitos NP.!! [:D] hehe pidettiin joo ;D

    hyvä jet.!! onneks selvisit sen kunnol läpi ;D toivottavasti ei tuu enää uudestaa mitää samallaista.!
    joo oli mulla synttärit.! kiitos tosi paljon Jet.! [:D] täytin 16 ;D
     
  19. Jetscream

    Jetscream Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 9, 2005
    Juu toivotaan :p

    Eipä kestä kiittää Chigu! [:D]
     
  20. NeitiPadme

    NeitiPadme Jedi Master star 5

    Registered:
    May 24, 2005
    Todellaki onneks ei käyny pahemmin Jet :) Hyvä et sullaki menee nyt hyvin.

    Ei mitää Chigu :)
     
  21. Chigu

    Chigu Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 25, 2005
    joo.!! ;D mul on just nyt polvi vähän huono mut kyl se siitä.!!

    kiitti jet ja np ;D

    katotsä jet jalkapalloo.? ;D
     
  22. Jetscream

    Jetscream Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 9, 2005
    Ööö, jonkin verran? Emt

    Mut kyl mä aina katon sen mikä ihme MM Cup onkaan (siis se kisa jossa muunmuassa zidane puski sitä yhtä italiaanoa rintakehään...) niin kyl mä sitä seuraan. :D En mä kai muuten...
     
  23. Chigu

    Chigu Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 25, 2005
    okei.!
    FIFA world cup ;D joo zidane puski sitä materazzii. okei.! ;D aattelin vaa kysyy. seuraatko sit muuta urheiluu.?
     
  24. Jetscream

    Jetscream Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 9, 2005
    Juu, aktiivisesti Rallin MM sarjaa ja F1! :D Mutta hyvin harvoin jääkiekkoa...
     
  25. Chigu

    Chigu Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 25, 2005
    okei.! mä seuraan vaan jalkapalloo ;D hehe