main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Finland Milliways -Cantina-

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by ISD_Devastator, Feb 14, 2003.

  1. Tod

    Tod Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 29, 1999
    Vitsiketjut on mennyt lukkoon jo vuonna kivi ja kanto enkä jaksa avata uutta, joten piristän taas tätä ketjua huumorilla:

    26 asiaa, mitä voi tehdä hississä

    1. Kun hississä on lisäksesi vain yksi toinen henkilö, koputa häntä olkapäälle ja teeskentele, ettet se ollut sinä.

    2. Paina nappuloita ja teeskentele, että saat niistä sähköiskun. Hymyile ja aloita alusta.

    3. Kysy saisitko painaa nappuloita muiden puolesta, mutta paina vääriä nappuloita.

    4. Soita GSM:llä Psykologien Kuumalle Linjalle ja kysy heiltä, tietävätkö he missä kerroksessa olet.

    5. Pidä ovia auki ja sano odottavasi ystävääsi. Hetken kuluttua päästä ovet ja sano: Terve Yrjö, millainen sinun päiväsi on ollut?

    6. Pudota kynäsi ja odota kunnes joku nostaa sen ylös. Huuda sitten: "Se on minun".

    7. Ota kamera mukaasi ja ota kuvia muista hississäolijoista.

    8. Siirrä työpöytäsi hissiin ja aina kun joku tulee sisään, kysy heiltä onko heillä aika varattuna.

    9. Aseta lattialle pelimatto ja kysy ihmisiltä haluttaisiko heitä pelata.

    10. Laita hissin nurkaan pahvilaatikko ja joka kerta, kun joku tulee sisään,kysy heiltä kuulevatko he jonkun tikittävän.

    11. Teeskentele olevasi lentoemäntä/stuertti ja kertaa pelastus- toimet ja reitit matkustajien kanssa.

    12. Kysy muilta: "Tunsitteko tuon?"

    13. Seiso lähellä jotakuta ja nuuhki häntä.

    14. Metsästä näkymättömiä kärpäsiä.

    15. Kun ovet sulkeutuvat sano toisille: "Tilanne ok, ei paniikkia. Ne avautuvat kyllä."

    16. Sano ihmisille, että näet heidän auransa.

    17. Huuda: "Halitaan" ja sitten tee niin.

    18. Virnistele tuskallisesti samalla kun lyöt otsaasi ja huudat: "Suu kiinni...kaikki, suu kiinni."

    19. Läväytä salkkusi tai kassisi auki ja kurkkaa sisälle kysyen: "Onko teillä tarpeeksi ilmaa siellä?"

    20. Seiso hiljaa ja liikkumatta nurkassa, kasvot seinään päin jäämättä pois hissistä.

    21. Tuijota tiiviisti toista matkustajaa hetken ja huuda kauhuissasi: "Sinä olet yksi NIISTä!" ja peräänny hitaasti.

    22. Käytä käsinukkea puhutellessasi muita matkustajia.

    23. Kuuntele hissin seiniä stetoskoopillasi.

    24. Päästele räjähdysääniä aina kun joku painaa nappulaa.

    25. Piirrä kalkkiviivoilla pieni ruutu lattiaan ja julista muille matkustajille: "Tämä on minun henkilökohtainen tilani!"

    26. Tuijota muita matkustajia virnistellen ja sano: "Minulla on uudet sukat."

    Ja sitten eikun vain kokeilemaan.
     
  2. Chigu

    Chigu Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 25, 2005
    moi NP ;D hyväähän täs kiitti.!

    haha [face_laugh] ei voi olla totta tod.! vähän mä repesin noille hissi jutuille.! todellaki vaa kokeilemaan ;D
     
  3. Chewbacca-girl

    Chewbacca-girl Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 6, 2005
    Hahhah! [face_laugh] Oli kyl pari aika hyvää! Heh, Chigu sähän voit kokeilla ja kertoo sit milleen kävi ;D Mul ei ainakaan ikin pitäis pokka missään tollassiis jutuissa :p
     
  4. Taivasvaeltaja

    Taivasvaeltaja Jedi Master star 2

    Registered:
    Dec 29, 2003
    Tännekin tuli hetken mielijohteesta suunnattua.

    Kas kun edes muistan salasanani vielä, olen postaushistoriasta päätellen käyttänyt sitä viimeksi marraskuussa 2007 ja sitä ennen toukokuussa 2006...

    Taitaa tämä Suomi-kuvio olla aika kuollut täällä... Vaan kyllä on Pilvarinkin puolella huomannut jonkinmoisen romahduksen keskustelun aktiivisuudessa tänä vuonna.
     
  5. NeitiPadme

    NeitiPadme Jedi Master star 5

    Registered:
    May 24, 2005
    Oih! Vähän hauskoja noi hissijutut [face_laugh] Jos joku testaa, vois kertoo mulle myös miten kävi ;)

    Ite en kyl myöskää pystyis tekee mitää tollasta, mullakaa ei pokka pitäis [face_laugh]

    Taivasvaeltaja: Joo, kyl täälläki on hiljenny keskustelu selkeesti :)
     
  6. Chewbacca-girl

    Chewbacca-girl Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 6, 2005
    Chigu, kai sä ryhdyt koekaniiniks? ;D

    Niin, harmi ku täälläki on niin hiljasta nykyään. Ennen oli paljon kivempi, ja se oli milloin? Kolme vuotta sitten? Onks siitä jo niin pitkä aika?
     
  7. Taivasvaeltaja

    Taivasvaeltaja Jedi Master star 2

    Registered:
    Dec 29, 2003
    Niin, uusia näyteltyjä Star Wars -leffoja tulee aika harvakseltaan nykyään... :(
     
  8. Chewbacca-girl

    Chewbacca-girl Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 6, 2005
    Niinpä, ja mikä ihme se uusin Clone Wars-leffa oikeen on? Eihän niiden kaikkien äänet ees oo ne oikeet. No, ei kuitenkaa paljoo kiinnosta sitä elokuvaa nähdä. Muutenki Star Warseja tulee nykyään katteltuu aika harvoin, vaikka kyl mä niistä vieläkin tykkään. En silti ihan niin fanaattisesti ku joskus kolme vuotta sitten. :p
     
  9. NeitiPadme

    NeitiPadme Jedi Master star 5

    Registered:
    May 24, 2005
    Joo, on siit aikaa ku tääl on viimeks keskusteltu kunnolla :)

    Kyl mäki tykkään viel Star Warsista vaikka sitä ei todellakaan tuu enää katteltuu nii paljon ku ennen :) On viime kattomisestaki aikaa :) Ehkä taas vois jossain vaiheessa kattoo niitä.
     
  10. Chewbacca-girl

    Chewbacca-girl Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 6, 2005
    Ylees jos mä katton jonku SW:n, niin se on ollu Jedin paluu. Sen kattoin joskus puol vuotta sitten varmaa, ja niistä muista on taas vähän pidemmän aikaa. Mut nythän jouluna ainaki tulee MTV3:lta kaks leffaa. Mä kävin jo äänestääski mun suosikkei. Sit myöhemmi vissii esitetään ne kaikki. Kyl mä sit meinaan tallentaa ne, ku mul on ne vaan jollain ikivanhoilla videoilla. :p
     
  11. NeitiPadme

    NeitiPadme Jedi Master star 5

    Registered:
    May 24, 2005
    Miks sä katot just sen? :) Mitkä MTV3:lt tulee? Mitä äänestit? Mul on ne kaikki DVD:llä :)
     
  12. Chewbacca-girl

    Chewbacca-girl Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 6, 2005
    Siin on ewokkeja! :D No, onhan se siis must toisteks paras niistä elokuvista. Kloonien hyökkäys on paras, mut silti kyl oon kattellu tota Jedin paluuta.. Mä tykkään niin paljon niist Padmèn ja Anakinin kohtauksista, mut muuten se on vähän tylsempi ku Jedin paluu. Eli siis noita kahta samaista vissiin äänestin. Tai voi olla, että Jedin sijaan äänestin Imperiumin vastaiskua, en muista varmaks. En tiedä millon se äänestys loppuu, mut sit ne kaks eniten saanutta näytetään TV:ssä. Must kyl tuntuu, ettei ainakaa Pimeä uhka tai Kloonien hyökkäys tuu olee kumpikaan niistä. :p
     
  13. NeitiPadme

    NeitiPadme Jedi Master star 5

    Registered:
    May 24, 2005
    Oi! Ne on just söpöjä [face_love] Okei, mul ei sillee oo mitenkään suosikkii, mut kyl mäki tykkään siit Kloonien hyökkäyksestä :) Mut jotenki katon aina enemmän niitä uudempii (Pimeä uhka yms), mut kai pitäis niit vanhojaki kattella :)
     
  14. Chewbacca-girl

    Chewbacca-girl Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 6, 2005
    Vanhat SW:t on must sillee hauskempii. Varsinki Han ja Chewie on ihan parhaita tyyppejä. :D Sit ne uudemmat taas on vähän vakavempii.

    Ootko nyt leiponu mitää vähään aikaan? Mä ajattelin leipoo tänää tai huomenna mokkapaloja, mut laitan siihen päälle sellasseen mariannekuorrutuksen. Yksin ei silti kauheesti viitti leipoo, ku sit vois helposti itte myös syödä kaikki paris päiväs :p
     
  15. NeitiPadme

    NeitiPadme Jedi Master star 5

    Registered:
    May 24, 2005
    Han ja Chewie on kyl nii hauskoja [face_laugh] Aina vaan naurattaa ne :) Joo, mun on kyl pakko kattoo niit leffoja kunhan koulukiireet hellittää vähän :)

    Mä leivoin viime sunnuntaina torttuja ja joku aika sitten myös mokkapaloja :) Mokkapalat on nii ihanii :) Miten sä sen mariannekuorrutuksen oikeen teit? Uskon ettei viitti kauheesti yksin leipoo [face_laugh] On nii petollista leipoo vaa ittelle ku ne tulee syötyy kaikki melkee heti eikä viitti kauheen pienii annoksii ees tehä :)
     
  16. Chewbacca-girl

    Chewbacca-girl Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 6, 2005
    Just äsken kävin kattoos maikkarin sivuilta, että jouluna tulee III ja II. Sithin kostosta en oo yllättyny, ku se on kuitenki kaikkeist uusin, mut se et II ja I oli saanu seuraavaks eniten äänii.. Yleisesti ottaen mun tietääkseni noi vanhat SW:t olis paljon suositumpii. No, ihan sama ku ne kuitenki kaikki esitetään joskus talvella :)

    Mä löysin netistä yhen ohjeen siihen. Siihen tulee mariannerouhetta, taloussuklaata, maustamatonta tuorejuustoa, kermaa ja tomusokeria. Huomenna teen sen, nii kattoo millee onnistuu. Löysin myös tosi ihanalta kuulostavan pätkis-suklaatuorejuustokakku-ohjeen. Ehkä voisin tehä sitä sitte meijän äitin kanssa jouluna. No niinpä! Sitä helposti syö vaikka nälkäänsä niitä leivonnaisia, eikä sen takii tosiaa viitti tehä :p Onneks saa laitettuu pakastimee ja sit varmaa tarjoon kavereille :)
     
  17. NeitiPadme

    NeitiPadme Jedi Master star 5

    Registered:
    May 24, 2005
    Vähän outoo, jos noi uudet sai eniten äänii. Mäki oon kyl ollu siin uskos et vanhoist tykätään enemmän. Tai sitte siel on käyny äänestämässä paljon lapsii, jotka ei oo nähny muuta ku uudemmat tai ne tykkää enemmän niistä :)

    Okei. Kerro miten siin sitte kävi :) Toivottavasti tuli hyvä :) Todellaki :D Ne on nii petollisii tollaset leivonnaiset, pullat yms.
     
  18. Chewbacca-girl

    Chewbacca-girl Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 6, 2005
    Mun leipomukset onnistu hyvin. Yks pienoinen epäilys vähän häivähti mielessä sitä päällistä tehdessä, koska se näytti yhes vaihees aika oudolta. :p Hyvää kuitenki tuli! Se päällinen on ihanan pehmeetä, eikä kovettunu sillee ko se kahvipäällinen ois tehny. Se ei ees pakastimes kovettunu, vaan oli sieltäkin otettaessa sellasta pehmeetä :) Kannattaa koittaa, jos tykkää mariannesta. En mä silti sanois, et se olis ollu parempaa ku se oikee päällinen, mut aika tasois kuitenki.
     
  19. NeitiPadme

    NeitiPadme Jedi Master star 5

    Registered:
    May 24, 2005
    Hyvä kuulla :) Pitää varmaan koettaa. Maistuks siin se marianne paljon? Mä tykkään kyl tosi paljon siit kahvipäällysteestä :) Onks tullu viel leivottuu pipareita tai torttuja?
     
  20. Chewbacca-girl

    Chewbacca-girl Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 6, 2005
    Ei se marianne siin mitenkään erityisen paljon maistunu, mut kyl sen siinä kivasti huomas. Ihan hyvin vois tehä uudestaanki sitä. En oo nyt mitään muuta leiponu. Pipareista en välitä lainkaan ja joulutorttuja leivotaan sit kai äiteen kaa. :)
     
  21. NeitiPadme

    NeitiPadme Jedi Master star 5

    Registered:
    May 24, 2005
    Okei, mä en vaa nii erityisesti siit välitä, mut jos se maistuu vaan vähän nii ei se sitte haittaa :) Löysitkö sen ohjeen netistä vai mistä? :) Ei oo kyl vielkää tullu leivottuu mitää, mut ehkä sitte pian, ku alkaa loma :)
     
  22. Chewbacca-girl

    Chewbacca-girl Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 6, 2005
    Joo, netistä mä sen löysin. Ook sää ny tehny mitää? Mä oon tehny pari kakkua, kun ei oo ollu muutakaa tekemistä täällä. En mä mitenkää erityisemmin leipomisesa tykkää niin ku en tykää ruuanlaitostakaan.
     
  23. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Taitaapa olla Clone Wars -animaatiosarjan mainoselokuvatus. En ole nähnyt, mutta muistaakseni Duke kehui sen olevan jopa ihan hyvä tai ainakin katsottava [face_thinking]
     
  24. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Elokuva nyt on siinä katsottavan rajoilla mutta siihen liittyvä TV-sarja sen sijaan on ensimmäisten 14 jaksonsa perusteella varsin hyvää tavaraa. :)

    Ja kotomaisella kielellä tulevat SW-julkaisut kannattaa suunnata ostamaan itselleen osoitteesta http://www.readme.fi/tahtiensota/
    Sieltä saa noin 20% alennuksen kaupoista saataviin hintoihin verratuna ja tuotteet tulevat postissa kotiin kannettuina. Eli kyllä kannattaa!
     
  25. NeitiPadme

    NeitiPadme Jedi Master star 5

    Registered:
    May 24, 2005
    Okei :) Mä oon nytte tehny enemmän ruokaa, spaghetti bolognesea yms :) Mut täytyy varmaan jossain vaiheessa tehä jotain hyvääki :p Täytyy vaan miettii mitä. Emmäkää oo mikää innokas kokkailija, mut tykkään kyl ihan tehä kaikkee. Ja nyt oon innostunu salaateista [face_love] Rakastan vaan nyt niitä, enkä tiiä miks. Mut ainaki se on ihan terveellistä :p