main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

NÃ¥gon som ska fira Halloween?

Discussion in 'Archive: Sweden' started by oB-Anshee, Oct 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. oB-Anshee

    oB-Anshee Jedi Master star 1

    Registered:
    Aug 19, 2003
    Nu i helgen är det ju Halloween. Jag gillar inte ungar som går runt och tigger godis, men jag gillar att det blir tillfälle att ha fest och klä ut sig. Någon som ska på fest, eller har några andra planer?

    Jag ska på Halloween-fest, men jag klär ut mig till Indiana Jones, inte något läskigt. Jag ser också fram emot att göra lite läskigt godis.

    Vill man få tips på saker att hitta på rekommenderar jag buu.nu, en jätterolig sida.
     
  2. C-Sarah-3PO

    C-Sarah-3PO Jedi Youngling

    Registered:
    Oct 18, 2009
    Jag firar knappt Halloween längre faktiskt, trots att jag älskar den här årstiden. Jag klädde ut mig mycket när jag var mindre och gick på Halloween fest men när jag blev äldre har de i min närhet antingen slutat hålla sånna fester eller slutat bjuda mig. Jag brukar tända små ljuslyktor med Halloween tema här hemma istället och se på Nightmare Before Christmas och liknande filmer :)
     
  3. Lars_Muul

    Lars_Muul Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Oct 2, 2000
    Hemmafirande är gravt underskattat!
    Jag och fästmön ska kolla in Land of the Dead på TV6 klockan 23:00. Inte för att vi firar, iofs, utan bara för att vi älskar zombie-filmer :)
    Igår kväll var vi dock på en liten Halloween-maskerad. Vi var vampyr och vampyr-offer(stackars lilla mig). Väldigt nice, faktiskt!





    Happy Halloween!
    /LM
     
Thread Status:
Not open for further replies.