main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Na Deel 6 nog een Saga?

Discussion in 'Archive: BeNeLux' started by Mexx, Dec 26, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mexx

    Mexx Jedi Youngling

    Registered:
    Dec 26, 2002
    Nou lui denken jullie dat er nog een deel volgt na deel 6? Han Solo en Leia als getrouwd stel (met koters). Ik denk zelf dat de acteurs en actrices niet echt trek hebben in een nieuwe saga..... Ik weet dat dit een beetje afgezaagde vraag is. Maar ik wil graag effe wat leuke meningen horen...

    Maxie
     
  2. Apophis

    Apophis Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 26, 2002
    Ik denk het niet.

    Hoe leuk het ook zou zijn, de acteurs hebben er de juiste leeftijd voor, maar ik denk het niet.
    Harisson Ford wordt er liever niet meer aan herinnert, zeker niet na Return of the Jedi en Carrie Fisher wordt gek als ze de naam Star Wars maar hoort dus ...
     
  3. Darth_Omega

    Darth_Omega Force Ghost star 6

    Registered:
    May 19, 2002
    hmmm nee

    Lucas zei nee, dus het is nee :p
     
  4. Apophis

    Apophis Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 26, 2002
    En zonder Lucas geen Star Wars ...
     
  5. flyingseal

    flyingseal Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 20, 2002
    + de Star wars saga gaat over Anakin en aangezien Anakin dood is...

    Heb dus maar geen hoop voor nieuwe films :p
     
  6. Apophis

    Apophis Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 26, 2002
    Nieuwe films misschien wel.
    Maar dan wel spin offs zoals de Ewokfilms.
     
  7. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Nee, lijkt me sterk. En eerlijk gezegd is het verhaal ook wel helemaal verteld na EPIII lijkt me. Full Circle dus. Verdere toevoegingen lijken me niet meer tot betere films lijden. En Spin-offs? Tja die spin-offs die ik gezien heb vond ik om mijn braaksel op te gooien, dus van dat idee kan ik ook niet echt blij worden...
     
  8. Ganner_The_Hero

    Ganner_The_Hero Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 14, 2003
    Lucas zei dat het verhaal uit 9 delen bestaat. Star Wars was ooit 1 verhaal, maar het is in 9 delen geknipt. Maar hij vindt zichzelf te oud om na Ep 1-2-3 nog 3 films te maken. Hij wil na SW gewoon rust.
     
  9. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Gelijk heeft ie...
     
  10. Apophis

    Apophis Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 26, 2002
    From a certain point of view ... :p
     
  11. Koen-the-King

    Koen-the-King Jedi Youngling star 1

    Registered:
    May 22, 2003
    Ik hoop van wel. GL heeft TEB en ROTJ ook door een andere regisseur laten filmen, hij was te moe na het regisseren van ANH.

    Maar van de andere kant is het SW-verhaal wel helemaal compleet! Het is als een sprookje: The Good Guys always prevail!

    Zou nog graag de terreur van Thrawn zien en de romance tussen Mara Jade en Luke Skywalker! Of de Yuuzhan Vong!

    Ik kan maar 1 ding zeggen:
    We shall see!

    Greetzz
    Koen the King
     
  12. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Ik zou het niet graag zien, ik vind die Expanded Universe verhalen overkomen als opgewarmde kliekjes van het echte StarWars-diner van de vorige avond. Die verhaaltjes lijken altijd zo gekunsteld. Telkens weten ze uit een of andere uithoek van de ruimte een andere levensbedreigende bad guy op te vissen, die met behulp van een karig plot en 3 oude stardestroyers wel ff de republic zal omverwerpen. Met een beetje geluk komt daar ook nog een Sith Lord langs die allang in zijn kist zou moeten liggen, en hoppa je hebt een "levensbedreigende" spanning, maar je weet van te voren toch al dat Luke Skywalker gaat winnen.

    Ik overdrijf een beetje. EU is af en toe wel erg vermakelijk, maar vergeleken met de films toch erg slapjes. En ik zit nou niet bepaald op een film daarvan te wachten...

    De enige EU die ik wel echt goed vond was Shadows of the Empire, omdat die de ruimte tussen TESB en ROTJ goed overbrugt.
     
  13. Ganner_The_Hero

    Ganner_The_Hero Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 14, 2003
    als er nu nog drie films komen, worden het zeer slechte. De orginele trilogy zou helemaal vernietigd worden. als ze SW filmpjes willen maken, maak dan films van de Clone Wars. (geen complete film, maar een serie, en geen belachelijke tekenfilm die er niet uitziet)
     
  14. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Daar zit ik eigenlijk ook niet op te wachten, volgens mij komt er dan zo'n neppe starship troopers achtige serie...
     
  15. Apophis

    Apophis Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 26, 2002
Thread Status:
Not open for further replies.