main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

New Jedi Order

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by Mhirth, Feb 12, 2001.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mhirth

    Mhirth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2000
    Er det mange som leser New Jedi Order i Skandinavia? Har Balance Point kommet til Sverige/Danmark?

    Personlig synes jeg bøkene har vært ganske bra sålangt. Mine favoritter er Dark Tide 1 og 2. Spesielt da Luke reddet Jacen fra Youzhaan Vong på Helska. Håper at Corran Horn kommer tilbake fra Corellia snart.

    I følge Del-Rey ( tror jeg ) så skal en av de kjente personene fra filmene dø i neste Hardcover som er Star by Star. Den som er mest sannsynlig til å dø er etter min mening Lando. Han er blitt redusert til en B karakter som heltene besøker når de trenger hjelp. Dessuten har han en ny investering for hver bok. Lando er nok den personen som ville skapt minst oppstyr hvis han skulle avgå ved døden.

    Håper å skape litt liv i Star Wars diskusjonen her i Skandinavia. Det har vært litt tamt i det siste
     
  2. _SithSpawn_

    _SithSpawn_ Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 14, 2000
    Balance point har kommit till Sverige i alla fall.
     
  3. Mhirth

    Mhirth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2000
    Hvis Luke Skywalker gjenoppretter Jedi-rådet hvilke medlemmer tror du han vil ta med seg?

    Er det flere som ønsker at Kyle Katarn og Corran Horn kommer tilbake for å hjelpe jediene i kampen mot Vong?

    Personlig er jeg ikke så begeistret over det faktum at Republikken med Fel'lya i spissen stiller seg så negative til jediene. Etter det jeg har forstått så har Tsavong Lah krevd at jediene utleveres til ham. Etter min mening ligner dette litt mye på det som trolig kommer til å skje i Episode 2 og 3. Det holder at jediene får folket mot seg en gang.

    Jeg stiller kanskje litt for mange spørsmål på en gang, men jeg prøver å sette igang en diskusjon om New Jedi Order. Det siste spørsmålet handler om Chiss.

    Er det mulig at Republikken får hjelp fra Chiss nå når Hapes-Fleet er mer enn halvert etter Centerpoint og Imperial Remnant er mest opptatt av å beskytte sitt eget territorium. Vision of the Future bygger på en måte opp mot at Chiss kommer til å komme ut av the Unknown Regions. Kanskje den trusselen de kjemper mot har vært Vong? Men jeg tror ikke det, fordi the Unknown Regions ligger innenfor republikken, mens Vong kom utenfra. Men hvem vet hvilke trussler som befinner seg der. Vi har allerede møtt Jagged Fel, så jeg anser muligheten for Chiss ganske stor. Kanskje Jaina og Jag finner tonen og at NJO ender med forlovelse?

    Kom på enda et spørsmål.

    Hvilken roller tror dere Vergere kommer til å få. Det virker litt merkelig at Greg Bear tok henne med i Rouge Planet og at hun dukket opp i Hero's Trial uten at hun kommer til å ha en fremtredende rolle. Nå har ikke jeg lest Rouge Planet, men så vidt jeg vet er Vergere en Jedi. Kanskje hun kan lære Luke litt om hvordan jediene var i den gamle republikken.

    HÃ¥per dette vekker skrivelysten

    May the force be with you






     
  4. aaabbbccc

    aaabbbccc Jedi Youngling

    Registered:
    Feb 5, 2001
    Du det ser ikke ut som om du får noe fart i denne greia her . Men eg kan no legge i en genial tanke avogtil
     
  5. Mhirth

    Mhirth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2000
    Det hadde vært fint
     
  6. aaabbbccc

    aaabbbccc Jedi Youngling

    Registered:
    Feb 5, 2001
    Okey her er en tanke :

    Kanskje Den stor lodotten ikke feminim, kanskje han er en hun???
     
  7. Mhirth

    Mhirth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2000
    Jeg går ut ifra at du mener Chewbacca. I Star Wars Holiday Special møter vi familien til Chewbacca på Kashyyyk. Jeg husker i helt navnene i farten, men han er i allefall gift og har en sønn. Du kan lese mer om familien hans i Dark Tide: Ruin
     
  8. aaabbbccc

    aaabbbccc Jedi Youngling

    Registered:
    Feb 5, 2001
    Du må virkelig unnskylde meg for å ikke huske hvordan du staver namnet til Chewbacca.
    Men det var greit å vite at han er en han og ikke en hun. Ser konen og sønnen helt lik ut som han eller er hunkjønnet anderledes?
     
  9. Mhirth

    Mhirth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2000
    Hunkjønnet er hvis jeg ikke husker helt feil, litt lysere i pelsen. Du kan se bilder fra filmen på http://www.swdatabase.com
     
  10. aaabbbccc

    aaabbbccc Jedi Youngling

    Registered:
    Feb 5, 2001
    Tror du Darth Maul hadde noen dame eller var han for ond til slikt. Hvis han hadde så må hun/han vært svært rar.
     
  11. Mhirth

    Mhirth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2000
    Greit nok at ingen ser ut til å være villig til å diskutere New Jedi Order, eller Star Wars generellt, men du kan sikkert finne på noe mer kreativt en hvorvidt Darth Maul har dame eller ikke.

    Yoda - Once you choose the dark side, forever will it dominate your destiny

    Darth Maul hadde nok ikke tid til både dame og den mørke siden av kraften
     
Thread Status:
Not open for further replies.