main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Norsk

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by knuffe, Oct 29, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. knuffe

    knuffe Jedi Youngling

    Registered:
    Oct 25, 2007
    Jeg er glad i Star Wars og sier HEI til alle norsker her!
     
  2. sisterK8

    sisterK8 Jedi Youngling

    Registered:
    Nov 26, 2007
    Hei! Og HJELP!
    Er det noen Star Wars rollespillere her inne? Jeg trenger å komme i kontakt med STORMTROOPERE fra Trondheim som kan hjelpe meg på jobb!!! Det har +kremt kremt+ lekka ut at jeg er en hemmelig datter av Darth og altså søster av hele jævla Ridder-dynastiet. Helt uventa så tok selvfølgelig det her helt av, på den her skolen som jeg jobber på. Det ble rene "The wave"; Jeg har trengings-camp hver dag jeg er vikar på SFO, og barna har av mystiske årsaker fått brev fra YODA i posten hjemme (kremt), og de er klare for krig og ser jo en mulig infiltrør i enhver person som stikker hode inn døra for tida. Jeg har i motsetning til "The wave" ikke tenk å bruke all den her krafta til splitt og hersk, men prøver å gjøre det beste ut av det...MEN nå ser det ut til at jeg får ny jobb! Det blir krise hvis jeg ikke forsvinner ut i rummet, i deres øyne da, akkurat nå(jeg har for sikkerhetsskyld sagt at jeg fort kan bli oppdaga, kidnappa og da! , som ei av jentene sa: "da kan du bli ond!" :D Jaa. På med draktene, kidnapp meg fra jobb, og jeg spanderer øl???? Fredag før trooper-treff????
    Uansett, ta kontakt! Her eller på min epost.
    May the force be with us all, i disse mørke tider.
    sisterK8
     
Thread Status:
Not open for further replies.