Jag ska se den! Norsk text förbrylar mig inte. Bara om förtexten skulle vara det som på den svenska.
Jeg ønske at et kanal var tv2 dersom jeg kan se (på tv2.no) alle filmen med norsk snakketitularen (I do not know how to say subtitles ) --Joey Når han vet ikke orden han gjør en ny ord!
SWEET DUBLIN! det blir vel special editions...? har ikke sett de siden jeg så de på kino for 5 år siden....
Ops! Retting: NRK 2 sender alle fire filmene. Sorry.. Jeg så reklamen på NRK 1, og fikk ikke med meg at det er NRK 2 som skal sende dem.
Hele april er SW-måned, men en ny film hver mandag på NRK2. EP 1 i dag, så 4,5 og 6. Det var det de sa på reklamen i alle fall. NRK har desverre lagt inn egne tekster, så 'pod-racer' ble til rakett! Får vel ett gjensyn med lette sabler etter hvert da frykter jeg
Det er spesialversjonene som går... Det står i alle fall det i "Programbladet". "Star Wars: A New Hope" går neste mandag... Helt utrolig, men programbladet ga A New Hope en firer... Og det sto Darth Wader, med W i stedet for V. i resymeen av filmen. Dette går mot boikott...
Rakett! Lol. Og så gav de TPM en 2er i Dagbladet!!!! En 2ER!!!!! Den er kanskje ikke så bra som de gamle filmene, men det fortjener den ikke.
ALLE SOM SKAL SE FILMENE MÅ LESE DETTE!!!! - A New Hope eller Star Wars går til søndag på NRK2 - The Empire Strikes Back går neste søndag, ikke mandag slik vi trodde før... Har sjekka... May the Force be With You All...
Vet ikke om det blir 20.55 men jeg tipper det... Sjekk på tekst tv, det står sikkert der... Eller på nrk.no