main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Postaa kun tekee mieli postata

Discussion in 'Archive: Finland' started by Darth_Laurentius, Mar 10, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mark-Ken

    Mark-Ken Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 11, 2004
    En ymmärrä mistä puhut. ;)
     
  2. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Kaikki meistä eivät ole Photoshop-mestareita, kuten esimerkiksi minä. Ei tuo tosin mikään fotosoppi olekaan, paintshopilla vaan. Piti kokeilla, miten saa korvattua oman pyödän ja seinät jollain vähän "ulkotilamaisemmalla" ;)
    Tiedetään, olen sekaisin :D Ja ylpeä siitä!
     
  3. TaradosQeng

    TaradosQeng Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 12, 2004
    Removed by request of CR
     
  4. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Tuo postaus tulkittiin henkilökohtaukseksi hyökkäykseksi.

    Muistutettakoon käyttäjiä että kunnianloukkaus on Suomen laissa määritelty rikokseksi. Internetin keskustelupalstalla tehtynä sellainen määritellään törkeäksi kunnianloukkaukseksi, josta on laissa määrätty sakkorangaistus tai enintään kaksi vuotta vankeutta.

    Joten suosittelemme jatkossa kaikkia käyttäjiä harkitsemaan kirjoituksiaan ennen sen lähetä -napin painamista. Kiitos.
     
  5. TaradosQeng

    TaradosQeng Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 12, 2004
    Hei Duke, en minä sanonut että se oli sinusta!! Tuo nyt oli ihan turhaa! Mihinkään liittymätön hauska artikkeli! Not you!

    Edit; Bannasit minut sitten Pilvaristakin? Mitä ihmettä?
    Edit2; Siis sinä tulkitsit, että se oli loukkaus sinulle? Sorry, but tulkitsit väärin.
     
  6. TaradosQeng

    TaradosQeng Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 12, 2004
    Ei mutta oikeasti, eihän siinä ollut mitään henkilökohtaista eikä loukkaavaa, varsinkaan kun en nimiäkään maininnut (muitakin on olemassa kuin sinä, Duke).

    Edit; Ellei tässä sitten joku vain halua päästä eroon minusta. Minä kun oikein vielä lopetin Pilvarissakin (täysin asiallisen) arvostelun, kun permillä uhattiin ja sitten vaihdoin täällä sitten puheenaihetta, niin eiköhän sekin tulkita "henkilökohtaiseksi loukkaukseksi". Phuoah.
     
  7. Mark-Ken

    Mark-Ken Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 11, 2004
    No, riittääpähän sitä kaistaa meille enemmän. [face_dancing]
     
  8. Starbuck_X

    Starbuck_X Jedi Master star 3

    Registered:
    Mar 11, 2004
    Ei hitto toi hymiö on naurettava! :D
     
  9. TaradosQeng

    TaradosQeng Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 12, 2004
    No kiitos henkisestä tuesta.
     
  10. Mark-Ken

    Mark-Ken Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 11, 2004
    Starbuck: Niin tekee. :D
    Tarados: Nyt on aika valita oma puolensa. [face_plain]
     
  11. TaradosQeng

    TaradosQeng Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 12, 2004
    " Muistutettakoon käyttäjiä että kunnianloukkaus on Suomen laissa määritelty rikokseksi. Internetin keskustelupalstalla tehtynä sellainen määritellään törkeäksi kunnianloukkaukseksi, josta on laissa määrätty sakkorangaistus tai enintään kaksi vuotta vankeutta."

    Kiinnostaa muuten tietää, mitä loukkaavaa Duke näki siinä, että luettelin patologisen narsistin tunnuspiirteitä, jotka oli lainattu Iltalehdestä? Onkohan Iltalehtikin kenties syyllistynyt kunnianloukkaukseen kun se näin loukkaa Suomen kaikkia patologisia narsisteja? LOL. Ja mitä loukkaavaa on sanoa, että minulle tuli joku epämääräinen henkilö (se, että kyseessä olisi ollut Duke, oli ihan hänen omaa mielikuvitustaan) mieleen artikkelia lukiessani. Olisi mielenkiintoista jos Duke veisi asian oikeasti oikeuteen. ;) Taitaisi olla aika hataralla pohjalla syyte.
     
  12. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Kyllä se jaksaa yrittää selitellä. =D=
     
  13. TaradosQeng

    TaradosQeng Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 12, 2004
    Mutta eihän ylläpito siitä välitä. Ja jos kunnianloukkaussyytteitä oikeasti lähdettäisiin näistä tekemään, eiköhän tuota Dukea vastaankin semmoiset 50-100 syytettä saisi nostettua. ;) Noh, katsotaan nyt.

    Mark, totta kai sinun kannattaa Duken puolella olla. Arvostelu, tai edes se, että Duke luulee sinun olevan häntä vastaan voi olla kohtalokasta. [face_plain]
     
  14. TaradosQeng

    TaradosQeng Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 12, 2004
    Noh, Duke, pidetäänpäs pieni debatti ennen kuin saat hankittua minulle permbannin. Kerropas nyt kaikille, mihin perustat syytteesi.
     
  15. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Sinulla on jo permbanni.
     
  16. TaradosQeng

    TaradosQeng Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 12, 2004
    Jopas oli ovela kysymyksen väistö. Korjataan; kerropas mihin perustat syytteesi ennen kuin permbanni astuu voimaan?
     
  17. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Harmittavasti tämän paikan TOS estää antamasta suoraa vastausta kysymykseesi.
     
  18. TaradosQeng

    TaradosQeng Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 12, 2004
    Vai haluaisitko mieluiten käydä tämän keskustelun in private, etteivät kaikki näe, miten järjettömiä argumenttisi ynnä toimintasi ovat? Ehkä kannattaisi jo pyytää isoja herroja/rouvia poistamaan tämäkin viesti, ettei Dukien imago tahriinnu?

    Voi voi kun Dukea harmittaa, kun ei voi ihan välittömästi tukkia suutani. On muuten mielenkiintoista antaa minulle Pilvariinkin banni sen perusteella, mitä oletat minun tarkoittaneen täällä.

    Edit; Duken "syytteet" siis eivät ole painokelpoisia. LOL! Kaikki varmaan näkevät mistä on kyse?
     
  19. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Sinä kirjotat tänne edelleen, koska en ole pyytänyt sinulle tälle puolelle bannausta. Mutta kerro toki, jos sellaisen haluat.
     
  20. TaradosQeng

    TaradosQeng Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 12, 2004
    Okei, olen kiitollinen jaloudestasi, enkä haluakaan bannia. Mutta selitäpäs... sinä annat minulle permbannin Pilvariin sen perusteella, mitä sinä luulet minun tarkoittaneen spammifoorumissa?
     
  21. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Minusta kun tuossa lukee FanForce Finland, eikä suinkaan Kapinallisten Piilopaikka Reloaded. Olenkohan minä nyt eksynyt väärään foorumiin? Ei tämä skinikään kyllä oikein tunnu KPR:ltä. Kumma juttu.
     
  22. Mark-Ken

    Mark-Ken Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 11, 2004
    Voi hittolainen, Tarados! :eek: Elä mee Dukelle uhoamaan, et sä Pilvariin enää pääse. Kai.
     
  23. TaradosQeng

    TaradosQeng Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 12, 2004
    Olet sanonut FFF jossakin spammifooruksi, jos ei olisi bannia pilvarissa etsisin sen. Anyway, "Postaa kun tekee mieli postata" - lajityyppi spam.

    Ja taas ovela väistö. Perustelut? Jos et viitsi tänne kaikkien nähtäväksi niin edes emaililla?

    Edit2; Ja se "spammifooru" ei ollut sinänsä pointti, vaan se, että kyse on eri foorulla oletettavasti tapahtuneista asioista.
     
  24. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Tätä käytettiin spammifooruina, mutta tämä on useita viikkoja ollut Pilvarin listoillakin nimellä:

    FanForce Finland
    Pilvikaupungin sisarfoorumi TheForce.Netin puolella.

    Ja postaa kun tekee mieli on TFN:n boardeille tyypillinen sosiaalithreadi.
     
  25. TaradosQeng

    TaradosQeng Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 12, 2004
    Mutta jos nyt kumminkin vastaisit kysymykseen?
     
Thread Status:
Not open for further replies.