main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Postaa kun tekee mieli postata

Discussion in 'Archive: Finland' started by Darth_Laurentius, Mar 10, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Kuinka monta julkista bannin perustelua olet Pilvarissa nähnyt? Tiedot ovat ylläpidon foorumissa. Lue sieltä jos voit.
     
  2. TaradosQeng

    TaradosQeng Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 12, 2004
    Muutaman. Darth Galakille tehtiin esmes topicci....

    Edit; Sherkistäkin taidettiin sanoa jotain epämääräistä 'ylitti rajan tuossa topicissa jne." Mitähän Count Dokusta oli...

    Joo, mutta pointtini on se, että miten ylläpito voi antaa permbannin asiasta, jonka admin on itse tulkinnut väärin? Vai onko tässä kyse vain henkilökohtaisista kaunoista?
     
  3. Mark-Ken

    Mark-Ken Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 11, 2004
    Kaikki ei oo topikin arvoisia. [face_plain]
     
  4. TaradosQeng

    TaradosQeng Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 12, 2004
    Mark, tuo todella paransi oloa. Muista se kun Duke sattuu vihastumaan sinuun ja sinulla onkin permi. [face_plain]

    Edit; Tuli hiljaista.
     
  5. Mark-Ken

    Mark-Ken Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 11, 2004
    Tuli hiljaista, koska syön.

    Ja vaikka Duke minuun vihastuisikin, niin en tekisi siitä tällaista sotkua. :eek:
     
  6. TaradosQeng

    TaradosQeng Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 12, 2004
    No ei se sinua auttaisi. Mielenkiintoista. Äsken kyllästyin tähän ja sanoin veljelle, että mene sinä siihen koneelle, ja se sattui huomaamaan, että se on jostakin syystä bannattu, ja hän haluaisi nyt tietää, mitä hän on tehnyt. Duke? Onko sinulla jotakin mahdollisesti häntäkin vastaan?
     
  7. Mark-Ken

    Mark-Ken Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 11, 2004
    Teitä on kaksi Pilvarissa? :eek:
     
  8. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Sinä olet ennenkin kertonu käyttäneesi molempia accountteja ja tietäväsi sen salasanan. Joten emme salli siis alteregona käytettävää accounttiakaan.
     
  9. TaradosQeng

    TaradosQeng Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 12, 2004
    Minä en tiedä Tlasran salasanaa. Piste. Hän muuten laittoi sinulle äsken mailia, käys katsomassa.

    Edit; By the way, minä en koskaan ole käyttänyt Tlasran accoa, minä olen tasan yhden kerran klikannut sen Operan (jota nykyisin en juuri tue) Wand-toiminnolla sisälle. Duke, pikkuisen järkeä peliin.
     
  10. Mark-Ken

    Mark-Ken Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 11, 2004
    Hmm... Tässä on koira haudattuna.
     
  11. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Meillä on asiasta vain permbannatun sana. Voit varmaan itsekkin kuvitella kuinka paljon sellaisella on painoarvoa.

    Veljesi sai mailiinsa vastauksen ja koko asia molempien accounttien kohdalta on loppunkäsitelty.
     
  12. DL_Excistance

    DL_Excistance Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Mar 11, 2004
    Pitääkö mun tulla moottorisahan kanssa ja hajottaa teiän molempien koneet ja sitoa sänkyyn kiinni jotta ette pääse enää ikinä postaan. Lopettakaa nyt Voiman nimeen toi turhanpäiväinen postaustappelu. Tai jos haluatte tapella niin tavataan Tampereella. Mä tuon teille puukot niin ehkä sitten saadaan tää lopetettua. Tai käykää keskustelu privana jossain muualla. Ajatelkaa vähän muitakin. Te ette ole ainoita postaajia ja forumilaisia täälläpäin. Joten joko hoidatte välienselvittelyn privana, lopetatte sen vallan tai sitten Iso Paha Alistaja-Setä tulee ja lopettaa teidät piste ja loppu.
     
  13. Mark-Ken

    Mark-Ken Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 11, 2004
    Huh, relax man! :eek:
     
  14. DL_Excistance

    DL_Excistance Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Mar 11, 2004
    Enkä todellakaan relaa. Mua siis kiellettysanattaa aivan kiellettysanasti kun noita tollaisia valituksia ja itkuja tuodaan julki. Pitäkää ne omana asiananne, etenkin jos ne ovat noinkin henkilökohtaisia. Tämä on tiedoksi teille kaikille. Myös itselleni. Nämä tappelut latistavat forumia ja vieraannuttavat sitä siitä mihin se alunperin on tarkoitettu.

    Ja lopetan purkaukseni Pulttibois:n erään hahmon sanoja mukaillen: Tää on tää maailma, hyväksy se tai kuole pois.
     
  15. TaradosQeng

    TaradosQeng Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 12, 2004
    "Iso Paha Alistaja-Setä"

    He's here already.

    Mutta, ehkä minulla on oikeuskin valittaa. Minulle on ilman mitään syytä annettu permbanni, tai ainakaan ylläpito ei vielä ole vaivautunut syytä keksimään.

    Mutta kyllähän minä tätä yritin privana selvitelläkin, mutta ei tuntunut Dukelle sopivan. Pahoittelen häiriötä.
     
  16. Mark-Ken

    Mark-Ken Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 11, 2004
    Jaa jaa...
     
  17. TaradosQeng

    TaradosQeng Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 12, 2004
    Jopas oli sisältörikas postaus. Ihan niin kuin minulla yleensä. :/
     
  18. Mark-Ken

    Mark-Ken Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 11, 2004
    Minä osaan tiivistää sanottavani. [face_plain]
     
  19. TaradosQeng

    TaradosQeng Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 12, 2004
    Matkit vaan minua. ;)
     
  20. Mark-Ken

    Mark-Ken Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 11, 2004
  21. TaradosQeng

    TaradosQeng Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 12, 2004
    Mitenkäs tuo hymiö tehtiin? :D Pah, ei ollut. :B
     
  22. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Voi kyynel.

    Että on ihan oikeus valittaa? Mistä? Siitä ettei sinulla ole enää oikeutta postailla muiden kustantamaan palveluun, jonka vuoksi kolme ylläpitäjää tekee paljon työtä? Kyseessä on ilmaispalvelu, joten sinulla ei ole minkäänlaista oikeutta vaatia itsellesi yhtään mitään. Ei edes käyttöoikeutta siihen palveluun. Joten kannattaisi miettiä minkä vuoksi taas itket. Tarados, sinä et ole mitään muuta kuin rasite sille palvelulle, niin minkä vuoksi sinulle pitäisi sallia sen käyttö? Ei minkään vuoksi. Niin pitkään kuin käytät ilmaispalvelua, niin sinulla ei todellakaan pitäisi olla sitä kohtaan minkäänlaisia pyyteitä eikä varsinkaan vaatimuksia. Yritä ymmärtää se.

     
  23. TaradosQeng

    TaradosQeng Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 12, 2004
    Duke, kun tuota lakia luulet tuntevasi.. Sanooko 'sananvapauslaki' mitään. :ivallinenhymiö: Antaisit nyt vain sen rehellisen vastauksen.

    Edit; Ja vaikka olisi kuinka ilmaispalvelu, inhimillinen kohtelu ja käytös kuuluu aina vaatimuksiin, ehkä jopa jonkinasteinen oikeudenmukaisuus. Duke, ja mietihän ennen kuin kutsut ketään rasitteeksi. Ettei pilkka osuisi omaan nilkkaan.
     
  24. Mark-Ken

    Mark-Ken Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Mar 11, 2004
    Jos lopettaisitte...
     
  25. TK-46_Duke

    TK-46_Duke Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 23, 2002
    Ei sano, koska täälläkään ei ole sananvapautta, kuten ei ole myöskään Pilvikaupungissa. Molemmissa toimitaan niiden ohjeiden ja sääntöjen alla, jotka ylläpito antaa.
     
Thread Status:
Not open for further replies.