main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Ringenes Herre

Discussion in 'Archive: Norway' started by Karoline, Dec 8, 2001.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HenrikSolberg

    HenrikSolberg Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 19, 2002
    Den kommer 11. november, mens AOTC kommer 15!
     
  2. MaxPayne

    MaxPayne Jedi Master star 2

    Registered:
    Oct 15, 2002
    Genialt.
    Pokker ass, blir jo helt blakk etter alle DVD utgivelsene denne vinteren. Akkurat kjøpt Back to the future og Spiderman også MÅ jeg jo ha LOTR SE og AOTC. PLUSS at GTA: Vice City kom til PS2 i går.
    Blir ikke mye igjen til julegaver...
     
  3. Joey7F

    Joey7F Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 18, 2000
    I Amerika alle DVDs og CDs komme til butikker paa Tirsdag.

    Jeg vet ikke hvorfor...

    --Joey
     
  4. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    jeg er glad jeg har jobba i sommer

    FOTR kommer visst den 11 har det stått flere steder i det siste, AOTC kommmer nok den 15. De var vel egentlig planlagt til å komme på samme dagen men jeg tror kanskje de forandra det litt sånn at folk ikke skulle få alt for mye å gjøre, det er veldig mange som har forhåndsbestilt begge DVDene. Dessuten må en bestemme hvilken en skal se først hvis de hadde kommet ut samtidig.
     
  5. dod

    dod Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 16, 2002
    LOTR:FOTR!!

    Søren, fåkke stipend før mot slutten av uka!!!
     
  6. dod

    dod Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 16, 2002
    Jippi - Kona te broren te stemora mi jobber på ElKjøp, får rabatt på AOTC DVD og LOTR:FOTR SE SE ( med bokstøtter) Gleder meg til lørdagen.
     
  7. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    he he, broren til han som var enebarn....
    vel jeg fikk FOTR i går, ja den med bokstøtter i polystone, alt er veldig bra, har bare rekki å utforska den tredje disken skikkelig, skal begynne på den fjerde i dag og se filmen i mårra. det er et par easter eggs også sånn finner du de: "SPOILER"

    To find this one, go into the Scene Selection menu on disc one, and head to the final page where you'll find the real Council of Elrond scene. Highlight that scene and press "down" to find an image of the Ring. Press enter to view the entire clip from MTV complete with an introduction from Peter Jackson.

    The second egg can be found on disc two, and is the awesome four-minute "Fan Preview" of The Two Towers that was shown at the end of The Fellowship of the Ring this past March as it was on the way out of the theaters.
    To watch this awesome trailer, go to the Scene Selection menu and navigate your way to the final page where you'll find the chapter with the Fan Club Credits. Move the cursor to the numbers on the far right of the screen, and when it's on "48" press down to make an image of the Two Towers appear.
    Press enter to view the trailer in full anamorphic widescreen and Dolby
    Digital 5.1 audio.
     
  8. MaxPayne

    MaxPayne Jedi Master star 2

    Registered:
    Oct 15, 2002
    Kjøpte billetter til To Tårn idag. Til KL.00.05. Ahhh, gleder meg! :D

    Håper på å få kjøpt FotR SE til Torsdagen. Bare jeg får stipend til torsdagen og ikke til fredagen.
     
  9. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    skoi
    jeg kommer ikke til å se den på premieren, det er ikke noe spesielt show her i byn, det er bare en gjeng med fjortiser som gjør at jeg vil spy, kommer til å ødelegge hele filmen. Så jeg skal se den seinere.
     
  10. Ooshati

    Ooshati Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Oct 18, 2002
    Kjøpte 4Disc DVD'en i går, så den da også...drit bra med de nyye scenene i begynnelsen og alt(dumt vi ikke fikk se så mye mer til Gollum, bare at hen fløt med en stokk)...Kjøpte billetter til To Tårn premieren sammen med MaxPayne, vi okkuperte nesten en hel rad...
     
  11. Alderaanian_Jedi

    Alderaanian_Jedi Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 3, 2002
    *Ber pent om ikke å forurense dette forumet med LOTR* Kraftige fjortis-greier!
     
  12. dod

    dod Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 16, 2002
    Attehvadafornoe??
     
  13. HenrikSolberg

    HenrikSolberg Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 19, 2002
    Helt enig. LOTR er kraftig fjortis greier. (Altså: Folk som tror det er verdens beste film, bare fordi noen andre sier det!)

    Men det er noen som er skikkelig interessert, og det merker du ganske fort etter hvert som du snakker med dem.

    Star Wars har også fått noen fjortis fans etter ep1 og 2! Det gjemmer seg til og med noen på Norway siden her tror jeg!

    "Jeg har lest Episode 3"

    Ehh, tror ikke det nei!
     
  14. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    øøøh, nå mente jeg ikke at LOTR var fjortis, men at veldig mange fjortiser liker det, akkuratt som star wars. Derfor har ikke jeg kjøpt billetter til premiera, dessuten er det ikke noe spesielt show her i byn, bare vanlig visning ett over tolv, og det er det som trekker fjortisene litt, at det begynner "såååå seint" (uttales med fjortis stemme).

    Jeg liker LOTR, ikke no tvil der i gården.
     
  15. HenrikSolberg

    HenrikSolberg Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 19, 2002
    Helt enig med deg.
    Men det er jo ikke sikkert de liker det, det er bare slik at den kuleste gutten i klasse liker det. Voila: vi har en fjortis gjeng på kino!

    Personlig synes jeg Ringenes Herre er en fantastisk historie, og Ringenes Brorskap var en glimrende film og To TÃ¥rn med Enter og Skuggfaks blir enda bedre.

    Men jeg må si at bøker som "Dune" og "Hitchikers Guide to the Galaxy" er større favoritter i min bokhylle.

    Og Star Wars er selvfølgelig det beste som har skjedd filmverdenen, etterfulgt av Solaris fra 1972!
     
  16. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    He he... Noen fikk kjopt bade Ringenes Herre SE og AOTC pa den 11.... :D
    [face_love] alle extentionene pa ringenes herre, mens de var bare kjedelige pa AOTC. Ble skuffet :( Ingen extended lightsaberduell, bare Padmes familie. :_|
     
  17. HenrikSolberg

    HenrikSolberg Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 19, 2002
    Deleted scenes på dvden var nesten bare snakke-scener. Selv om jeg synes hangar scenen var bra.

    Men nå må vi jo tenke klart.

    Denne Star Wars DVD vs. den første Ringenes Herre DVD= Overlegen bedre i Star Wars sin favør.

    Men Star Wars Super Duper Saga Box kommer til å danke ut alt som har med denne SE utgivelsen av Ringenes Herre og gjøre. Ikke sant?
     
  18. dod

    dod Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 16, 2002
    Oki, da skjønner jeg. Enig, også foresten.
     
  19. MaxPayne

    MaxPayne Jedi Master star 2

    Registered:
    Oct 15, 2002
    Lucas kunne sikkert også laget en AOTC Special Extended Edition på fire cd'er, med et tonn av extra stoff og masse nye scener som er vel så bra som LOTR sin.
    Men dette sparer han til Star Wars Saga super duper DVD box settet eller Ultimate Edition som jeg liker å kalle den ;)

    Den DVD boxen kommer til å danke ut alle DVD utgivelser til dags dato. Håper jeg..
     
  20. HenrikSolberg

    HenrikSolberg Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 19, 2002
    HÃ¥per?

    Den kommer til å gjøre det. Den kommer til å stoppe all filmproduksjon i et helt år. Året kommer til å bli satt av til denne DVD samleboksen.

    Det blir et minutts stillhet til ære for Lucas.

    Main Title blir samme dag Jordas "nasjonalsang" og Lucas får verdensherredømmet.

    Det blir også på denne dag innført en religion som støtter "kraften" (finnes faktisk i England)

    Jeg gleder meg allerede!
     
  21. MaxPayne

    MaxPayne Jedi Master star 2

    Registered:
    Oct 15, 2002
    Haha! [face_laugh]

    Javel da, men husk..Greedo shoots first.. ;)
     
  22. dod

    dod Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 16, 2002
    Kunne du tenke deg å forklare litt mer ang. denne kraft-støttende relgionen?
     
  23. HenrikSolberg

    HenrikSolberg Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 19, 2002
    Som kjent så er det ikke vanskelig å danne religion. Du trenger ikke å ha mange medlemmer for å gjøre det. Det er så si alt jeg veit. Hørte det for noen år siden.

    Må være noen sprø folk...
     
  24. Mhirth

    Mhirth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2000
    Tror det var en religionsundersøkelse, der det var ganske mange som fylte inn Jedi under rubrikken andre religioner. Så har det vel bare ballet litt på seg.
     
  25. Jedi_DaMap

    Jedi_DaMap Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Jan 26, 2002
    Har også billetter til LOTR:TT kl. 00:05...
    *weeeeee!!!!!*
    Det blir gøy... :)
    Det er på premieren altså.... Synd du ikke fikk billetter, Karoline, jeg føler med deg...
     
Thread Status:
Not open for further replies.