main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Spoiler free for Episode III?

Discussion in 'Archive: Norway' started by MaxPayne, Oct 22, 2002.

?

Spoiler free for Episode III?

Poll closed Mar 25, 2012.
  1. Nei! Spoil me rotten!!

    0 vote(s)
    0.0%
  2. Ja såklart, spoilere ødelegger hele filmopplevelsen!

    22.2%
  3. Litt spoilere, men prøver å holde meg unna de groveste.

    77.8%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MaxPayne

    MaxPayne Jedi Master star 2

    Registered:
    Oct 15, 2002
  2. MaxPayne

    MaxPayne Jedi Master star 2

    Registered:
    Oct 15, 2002
    Tror jeg går for alternativ tre. Jeg var totalt spoila til AOTC, visste alt som skulle skje!
    Det ødela ikke filmopplevelsen, men det er mulig den hadde blitt enda litt bedre hvis jeg hadde holdt meg unna spoilere.
    Så til ep3 skal jeg prøve å holde meg unna de groveste spoilerene.....hvis jeg klarer :(
     
  3. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    <------------------ Spoiler fri.
     
  4. dod

    dod Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 16, 2002
    3 - Skal i allefall prøve. Vet jeg kommer til å le av dette om et par år. (haha)
     
  5. OMJ

    OMJ Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 12, 2002
    det er egentlig ikke noe nytt for meg fordi jeg har lest mye tegne serier og har boka som nå skal kalles "epi 3" jeg vet hvilken, hva men ikke hvordan de lager filmen det blir spennende ellers kan jeg historien..

    Håper vi får se Boba Fett sloss det hadde hvært Knakk!

    OMJ,The Nutorious Bounty Hunter!!
     
  6. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
  7. MaxPayne

    MaxPayne Jedi Master star 2

    Registered:
    Oct 15, 2002
    Hvordan kan du historien til ep3 når George Lucas ikke er ferdig med manus ennå?

    Sikker på at det ikke er EU du har lest?? :p
     
  8. HenrikSolberg

    HenrikSolberg Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 19, 2002
    Når en journalist spurte Rick McCallum om det snart kom en trailer for episode 3, så svarte han: "Trailer? Jeg har ikke fått noe manus enda."

    Det er nok veldig sannsynlig at du har denne boken (som ikke finnes). Som jeg ser på profilen din så er du registrert denne måneden, så jeg satser på at du er en skikkelig grunk.

    Det er sikkert EU du har fått tak i, noe du sikkert ikke har peiling på hva er engang.

    Og at Boba Fett skal slåss. Ærlig talt. Episode 3 er en fortsettelse av The Clone War, det vil si at den fortsetter ganske nær handlingen til Episode 2. Og du, hvor gammel er Boba Fett i episode 2?
    Tenk på det du, og kom tilbake når du har noe vettug å komme med. Takk for oppmerksomheten. Nå skal jeg se andre omgang av Rosenborg - Lyon.
     
  9. MaxPayne

    MaxPayne Jedi Master star 2

    Registered:
    Oct 15, 2002
    Hehe, helt enig. Ep3 blir vel 3 år etter ep2 og Boba er jo fortsatt en liten pjokk. Håper for all del det ikke er han som gjør kål på Mace.

    Roooseeenboooorg!
    Synd at Eggen skal gå av ass. Har alltid hatt sansen for han. Samme gjelder Skammelsruud egentlig.
    (Sorry, ble litt off-topic)
     
Thread Status:
Not open for further replies.