main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Stapinul inelelor combinat cu Star Wars

Discussion in 'Archive: Romania' started by Cobu, Jan 1, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cobu

Cobu Jedi Youngling star 1

Dec 24, 2004
    Aseara mi-a trecut prin cap o intrebare. Cum ar fi o combinatie intre Stapinul Inelelor si SW???? Cred ca ai iesi ceva destul de haios. Ar fi tare sa il vezi pe Yoda lubtindu-se cu micuta lui sabie laser cu orci (aici trebuie sa luam in considerare faptul ca ar putea fi confundat cu ei din cauza faptului ca este verde) sau pe Vader omorind Elfi si Oameni. Cred ca ar fi ceva haios.
    Ce parere aveti?????:D

2. Luke_StarCristal

Luke_StarCristal Jedi Youngling star 1

Oct 27, 2004
    uhm...I don't think soooo. Cel putin eu nu cred ca ar fi o combinatie potrivita.Ii clar ca (virgula) cu tehnologia din SW s-ar fi ras toata rasa orcilor si oricine le-ar sta in cale. Nu ar rezista mult SW cu LOTR

3. Cobu

Dec 24, 2004
    Potrivita chiar deloc. Aiurea foarte :D. Dar ar fi o idee :D

4. sergiurusu

sergiurusu Jedi Knight star 5

May 30, 2001
    Asta ca si cum puntem Star Wars vs Star Trek, insa aici LOTR sta cam prost cu tehnologia.

Poate ceva vraji sa mai bulbuceasca ceva capete insa doar atat. Cand vine un Star Destroyer pe orbita si-i da cu turbolaserele nu cred ca orcile au mari sanse...

Nici chiar impotriva rebelilor nu ar avea LOTR nici o sansa

5. mara_alexia

mara_alexia Jedi Padawan star 4

Oct 29, 2004
    Cititi aici...:D

WHEN SW MET LOTR...

Once upon a time in a galaxy far, far away?
    Oh, who am I kidding? Lemme tell you about this in a more normal way?

Sitting in the swamplands of Yoda?s home planet, Luke Skywalker is hopelessly lost. His ship had crashed and there were no signs of life anywhere around him besides the strange noises he could hear. Luke sighs when he is suddenly launched to his feet by a familiar voice and the presence of the Force.
    ?Beware the One Ring, Luke,? Obi One Kanobi?s voice echoes in his head.
    ?Obi One? Where are you?? Luke asks stupidly, looking around wildly for his teacher.
    ?I?m dead you idiot! You can?t see me! Now shut up and listen!?
    ?Oh. Right. Sorry.?
    ?Just be quiet! Now?? Obi One?s voice calms again. ?Beware the One Ring, Luke. Its power threatens to take over all of Middle Earth. Watch for the small ones searching for it.?
    ?Middle Earth?? Luke asks, sounding more confused than ever. ?Small ones? Obi One what the hell are you talking about?!?
    ?Beware the Ring?? Obi One?s voice is fading. ?And watch for the small ones??
    ?Obi One wait! I don?t understand!? Luke cries as Obi One leaves entirely.
    ?Damn dead Jedi masters coming back to annoy me with warnings? ooh look! A ring!? Luke bends over and picks up a gold ring. He studies it intently with narrowed, suspicious eyes.
    ?Wait a second??
    Sam and Frodo pop up out of nowhere. ?Hello!?
    Luke screams like a sissy girl and falls over, clutching the Ring tightly in fright.
    ?Hey, sorry! But have you by any chance seen ? the Ring!? Sam cries, staring at it.
    ?Give that back, its mine! I have to take it Mordor!? Frodo says, holding out a hand.
    But the Ring?s hold over Luke is fast? since he was an idiot to begin with? and Luke scrambles to his feet and backs away.
    ?No, you can?t have it. Its mine. My own? My preciousssss?.? He hisses, gently stroking the Ring.
    ?Oh great! Here we go again with the precious crap!? cries Sam in exasperation.
    ?No, its mine! And I need to take it to Mordor so I can destroy it and save Middle Earth!? Frodo yells angrily. ?So give it here!?
    ?NO!? Luke shouts.
    Frodo growls and attacks Luke, tackling him to the ground and rolling around with him, trying to wrestle the Ring back.
    ?Give.. it.. back!?
    ?NO!?
    Sam stares then, hearing a noise behind him, turns. He stares in surprise at the sight of some of the other members of the Fellowship.
    ?Legolas? Aragorn? Gimli? Gandalf?!?? he exclaims.
    ?Didn?t expect us did you?? Gandalf asks, eyes laughing. ?Legolas, shoot him.?
    ?If you say so Gandalf.? Quick as a flash he had loaded his bow and loosed an arrow. There are two screams as the arrow passes clear through Sam?s shoulder. Sam whirls back to the fight.
    ?Mr. Frodo!? he yells in pain, running over and dropping next to the dying hobbit, ignoring his own heavily bleeding wound.
    ?I meant the Jedi you fool!? Gandalf roared at Legolas.
    ?Good going Elf. You just killed the Ringbearer!? Gimli says, not bothering to keep his voice low.
    ?Well Gandalf didn?t specify?? Legolas protests, sounding sullen. ?And he got in the way??
    ?Haha! Its mine!? Luke cries. He turns to run and? impales himself on Aragorn?s sword. Totally silent, Aragorn had crept behind Luke, waiting for when he tried to escape with the Ring. Luke, a shocked look on his face, falls to his knees, then collapses. The blood pools around him slowly, sinking into the mushy ground, and the Ring rolls out of his lifeless fingers, whispering to Aragorn. Hearing it, Aragorn picks it up and puts it in his pocket.
    ?You killed him.?
    Legolas looks vaguely afraid at the tone in Sam?s voice. ?Hey it was an accident. He got in the way of my target??
    Aragorn puts his hand on Sam?s uninjured shoulder. ?Easy Sam. What?s done is done. Nothing can bring Frodo ba

6. mara_alexia

mara_alexia Jedi Padawan star 4

Oct 29, 2004
    De ce Star Wars e mai bun decat Lord of the Rings:
    1. Iti ia doar jumatare din timp sa tastezi SW decat LOTR
    2. Pentru ca viziunea lui Lucas a fost originala, in timp ce a lui Peter Jackson a fost o simpla adaptare.
    3. Ewan McGregor canta atat de frumos!
    4. Saruman isi trimite orcile sa omoare pentu el. Vader o face personal.
    5. LOTR are doua turnuri amarate. Noi avem Steaua Mortii!
    6. Ofiter: Lord Vader, am ajuns pe o planeta in teritoriile necunoscute ale Galaxiei. Se pare ca se numeste ?Pamantul de Mijloc?
    Vader: Suna plictisitor. Arunc-o in aer!
    7. Star Wars are un personaj negativ autentic, nu un ochi plicticos si stupid care sta in varful unui turn.
    8. Star Wars bate tot in privinta merchendising-ului: Poti sa gasesti un Luke cu mana detasabila, dar nu gasesti inca de un Legolas cu haine detasabile.
    9. ?Is that an evil, posessed ring in you pocket, or are you just happy to see me? pur si simplu nu suna la fel de bine ca: ?Is this you lightsaber in your pocket, or are you just happy to see me??
    10. Luke ar fi incercat (si reusit) sa gaseasca binele in Saruman.
    11. In loc ca filmele sa devieze de la carti, deviaza cartile de la filme ?
    12. Christopher Lee al nostru e mai bun decat Christopher Lee al vostru.
    13. Cand Frodo isi pune inelul pe deget, parca il aud pe Mel Brooks spunand: ?Use the Schwartz!?
    14. Tipul care a scris LOTR e mort.
    15. Nu e nevoie sa fii un geniu ca sa-ti dai seama ca LOTR nu se poate intampla in viata reala!
    16. Suntem fluenti in peste 6 milioane de feluri de a spune ca SW e mai bun!

De ce e LOTR mai bun decat SW:
    1. Gasesti mai multa bere pe Pamantul de Mijloc.
    2. Liv Tyler.
    3. Jackson a facut trei filme dintr-o data. Lucas, ia notite!
    4. Pentru ca si cele mai toante creaturi din LOTR si-ar da seama ca e o idee proasta sa-l faci senator pe Jar Jar Binks.
    5. Din Consiliul Alb in LOTR, facea parte si Galadriel, care arata tanara si de o frumusete divina, in ciuda faptului ca avea peste 4000 de ani. Yoda din Consiliul Jedi arata ca dracu? la nici 900.
    6. Fetele chiar vor sa vina la cinema cu tine la un film LOTR(daca nu pentru altceva, macar sa-l vada pe Legolas)
    7. Merry si Pippin nu sunt chiar asa de enervati ca C3PO si R2D2. Nu chiar.
    8. Peter nu ne poate tachina cu promisiunea de a face noi episoade dupa 20 de ani si sa vina cu o idee asa de lamentabila ca midichlorianele.
    9. Chiar daca un Oliphaunt si un AT-AT sunt cam la fel atunci cand e vorba de puterea lor destructiva, un Oliphaunt nu e chiar atat de tampit sa continue sa mearga dupa ce i s-au legat picioarele.
    10. Han Solo e un vagabond murdar care se dovedeste a fi in cele din urma un vagabond ceva mai curat, Pas Mare e un vagabond ce se dovedeste a fi Aragorn, regele omenirii.
    11. Relatiile inter-specii functioneaza in Pamantul de Mijloc. Leia si Chewbacca nu cred ca ar fi avut vreo sansa.
    12. LOTR este mai bun, pentru ca Peter Jackson nu va face o editie speciala la ?Cele doua turnuri? numai pentru ca vreun uruk-hai sa traga primul in batalia de la Helm Deep.
    13. Cand Gollum vorbeste de unul singur, este interesant din punct de vedere psihologic, cand o face Jar Jar, este pentru ca cei care-l ascultau au plecat.
    Scor: 16 ? 13.
    Concluzie: Tot Star Wars e mai bun!

7. Cobu

Dec 24, 2004
    Mara haioasa povestioara.
    Si normal sa SW w mult mai bun decet LORD (ai si demonstrat :D)

8. sergiurusu

May 30, 2001
    povestirea e buna intr-adevar!! :D

9. ROGUESQUAD

ROGUESQUAD Jedi Master star 4

Oct 27, 2004
    Nu se pot amesteca 2 universuri total diferite, pur si simplu nu merge combinatia SW cu LOTR.

10. sergiurusu

May 30, 2001
    cand e vorba de glume merge orice, doar sa nu fie obscene :) :)

11. arapila

arapila Jedi Master star 4

Jan 28, 2005
    Nu poti amesteca o prostie(LOTR) cu ceva adevarat(SW). Sa fim seriosi cine mai crede in vraji si tot felul de chestii dinastea? Va spun eu putini... de exemplu sora-mea necoapta la minte. Ea nici nu stie cu ce se mananca SW si spune ca e cel mai nasol film din lume si ca nu vede ce este asa de spectaculos in acest film.

12. SVAndrei

SVAndrei Jedi Knight star 5

Nov 6, 2004
    Arapila are dreptate, LOTR cu SW nu se portivesc deloc.

Pe langa asta, o escadrila de TIE BOMBERS ar fi aruncat in aer demult Turnul lui Sauron, si orice urma de orc, troll si chestii de astea..

13. sergiurusu

May 30, 2001
    Pe langa asta, o escadrila de TIE BOMBERS ar fi aruncat in aer demult Turnul lui Sauron, si orice urma de orc, troll si chestii de astea...

Cata dreptate ai CJ SVAndrei. Oh sorry, we are imperials si let's kick some rebel a$$ :D ;)

14. SVAndrei

SVAndrei Jedi Knight star 5

Nov 6, 2004
    Damn right, Sergiu.

(CJ SVAndrei? What gives? )

15. ATTezeu

ATTezeu Jedi Padawan star 4

May 13, 2005
    De crezut in vraji mai crede lumea... dar chiar in sabii laser si Star Destroyer nu stiu daca chiar crede cineva.
    POVESTEA e tare Mara (cine a creat-o ?)

Si vad o combinatie perfecta. Frodo stand cu mana intinsa tinand inelul captiv in pumnul ititel iar pe Vader stand semet in fata lui cu sabia tinand-o calm in mana:
    -Gandalf nu ti-a spus niciodata tot adevarul despre taftu...
    -Mi-a spus destul - tipa frodo gandindu-se la ce o porta Liv pe subt fusta... NIMIC - mi-a spus ca a murit de ulcer la prostata dupa ce i-a murit capra in casa, imbatata cu sabie.
    -Nu... Legolas e taftu... nu vezi ce fata de castrat are...s-a castrat cand te-a vazut, si maica-ta e Gimly... nu ai observat ca aia doi se cearta ca doi poponari indragostiti ?
    -Zau... ? NUUUUU !!!!!!!!!!!!!!! - si apoi, pe marginea Mordorului - Gandalf... de ce nu m-ai iubit... ti-as fi dat casa si masina si copii multi.... Dar l-ai preferat pe Dooku.

16. EmperorLordSidious

EmperorLordSidious Jedi Youngling

Aug 21, 2005
    as vrea sa-l vad pe Frodo cu sabie laser si sa vad cum Jar Jar scapa inelul din greseala in nu stiu ce reactor de pe Naboo(asta ar fi distractiv de vazut)

17. sergiurusu

May 30, 2001
    LOOOOL[face_laugh] tipa frodo gandindu-se la ce o porta Liv pe subt fusta... NIMIC...[face_laugh] [face_laugh]

18. darkbebe

darkbebe Jedi Youngling

Jun 4, 2005
    @arapila-parerea ta! In fapt cica LOTR ar fi o alegorie pt. al doilea razboi mondial. In fapt Tolkien a scris mare parte de pe front in scrisori catre cei de acasa.

19. FriendlyPiranha

FriendlyPiranha Jedi Grand Master star 4

Feb 25, 2005
    Vad ca topicul nostru s-a schimbat treptat din SW combinat cu LOTR, in SW vs. LOTR. Anyway you put it, I still think is a waste of time.

Thread Status:
Not open for further replies.